Ite oon pidemmän aikaan suunnitellu tekeväni sängynpäädyn, mutta en ole saanut aikaseksi. Eihän se tarvi yksinkertaisimmillaan muuta kun vanerin, vaahtomuovia tjsp. ja jonku kankaan jolla sen verhoilee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite oon pidemmän aikaan suunnitellu tekeväni sängynpäädyn, mutta en ole saanut aikaseksi. Eihän se tarvi yksinkertaisimmillaan muuta kun vanerin, vaahtomuovia tjsp. ja jonku kankaan jolla sen verhoilee.
Olen tuommoisen askarrellut. Runko on 12mm vaneria, siihen ensin 50mm ns. kova vaahtomuovi, sitten 10mm vanu ja päälle tuli mustaa suht paksua verhoilukangasta.
Ei ole mitenkään vaikea toteuttaa, vaikka peukalo sattuisikin olemaan hieman keskemmällä kämmentä.
http://i207.photobucket.com/albums/bb66/suppotaalasmaa/CIMG1649.jpg
Tuommonen tuli askarreltuapaskarreltua muutama vuosi takaperin siperian-lehtikuusiparketista, 160cm leveenä. Tekijämiehelle tunteroisen homma...
edit:
itsehän siis en ole "tekijämies", 6-packin verran meni aikaa ;)
Katsoin että sulla on telkkari hassussa paikassa, sitten vasta hokasinkin...
Linkki
:D
Saisko paremman kuvan tosta Marilyn Monroe -julisteesta? Ja valmiiksi jo ne tutut: ostopaikka jne.
Tietääkö kukaan mistä sais semmoista huurrekalvoa kylpyhuoneen ikkunaan? tai muuta menetelmää jolla saisi ikkunan sumennettua.. ilkeesti näkyy pihalta kylppäriin
Ilmeisesti tuo huurrekalvo on sama kuin hiekkapuhalluskalvoa. Kävin itse hakemassa tuolta--> www.teippimestarit.fi Harmaata mistä tulee valo hiukan läpi. Kysy jos postittavat sulle palasen.
Pientä ongelmaa pukkaa.. Uusi asunto kuukauden päästä alla ja olohuoneen/keittiön sisustus aiheuttaa harmaita hiuksia..
Mitä sinne haluaisin:
Sohvat tummahkon ruskeita
arkkupöytä tumma ruskea
tv-taso samaa "sarjaa"
Ruokapöytä ja tuolit samaan kastiin...
Kirjoituspöytä, tv-taso, telkkarin päällä oleva hylly, eteisen lipasto ja molemmat vitriinit ovat Laulumaan Kenno-sarjaa.
http://www.laulumaa.fi/uutiset?action=details&id=29
Sisustusthreadissa kuvat ovat kivoja, joten kannan oman korteni kekoon..
Kummasti muuttui kämpän ilme huomattavasti parempaan suuntaan.
Mikä tuo tietokonepöydän tuoli on?
Olkkarin pöydän Aalto-maljakko sanoi poks kynttilöiden lämmöstä, nyt olisi tarvetta jollekin esineelle, ettei pöytä näyttäisi niin tyhjältä. Ennen oli siis kirkas 100mm (tms) Aalto-maljakko kahvinpavuilla ja parilla tuikulla höystettynä. Sisustus valkoista kiiltävää + mustaa, matto vihreä - lime, yleisilme kovin Suomalainen, selkeitä linjoja, ei pientä piperrystä. Ehdotuksia?
/K
Tsekkaa finnishdesignshop.com. Sieltä voi löytää hyviä ideoita ja sitten metsästää joko lähiseudun kaupoista tai tilata webistä.
Tsekkaa finnishdesignshop.com. Sieltä voi löytää hyviä ideoita ja sitten metsästää joko lähiseudun kaupoista tai tilata webistä.