Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Iittalan isot Grcic-lasit harmaana?
prod_grcic3.jpg!OpenElement.jpeg

Suuret kiitokset avusta! Tässähän tuli jo varsin veikeitä vaihtoehtoja joita täytyy ehdottomasti käydä tarkastelemassa lähemminkin. Pitää ottaa myös harkintaan nuo kirkkaat lasit. Tämä lasiasia on vähän kaivellut mieltä ja nytpä saavat sukulaistätskätkin niitä astiastotoiveita kun aina ovat lahjamieltymyksiä kyselemässä :D

Tietääkö kukaan, mikä merkki/valmistaja/liike myy hyvin tummaa puuta puuta (voi siis olla kalustelevyäkin tms) olevia huonekaluja, jotka ovat muodoltaan pelkistettyjä.

Tämän tyylistä:

senkki.jpg

Senkki.jpg

Vepsäläiseltä saa ainakin BoConceptia, ja varmaan jokaista kalustetta ja mallia saa mustana.
tuote-1173.jpg

tuote-1559.jpg

Iskusta:
30485-002-00000.jpg

Eiköhän noita tummia saa melkein joka liikkeestä, jos ei ole näytillä niin ainakin tilaamalla.

Itseasiassa Hipalla on pointtia asiassa, nuo wengevärit tahtovat mennä helposti aina orientaalipuolelle. On vaikeahkoa löytää pelkistettyä designia tummalla wengellä järkevään hintaan normiliikkeistä. Ellei nyt sitten laita tonttuja tiskiin useampia.

Mä koitan huutonetistä etsiä käytettynä sopivia (mikään kiire aikataulu ei ole) ja vaikea löytää hyviä hakusanoja. Jokaista huonekaluilmoitusta en jaksa käydä läpi, mutta tulihan tuosta nyt jokunen merkki, joista voi aloitella.

Sitä rahaa ei tosiaankaan ole tuhatkaupalla, joten pitkäaikainen projektihan tästä tulee, mutta olen kyllästynyt siihen, että elän koko ajan jossain kompromissiratkaisujen tilassa. Haluan kotini näyttävän just siltä, miltä haluan eikä vähän sinne päin.

Ikean bjursta 199e. Sieltä voisit vaikka aloittaa.

Luultavasti näin teenkin. Ne on ihan nättejä ja edullisia. Noita BoConcepteja odotellessa :D Tosin toi Mooble oli aika kiva, kun saa itse mittoja antaa.

Eipä sitä loppujen lopuksi kovin kummoisia omaan olkkariinsa kaipaakaan. Tv-taso, joku hylly/senkki ja mahdollisesti sohvapöytä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tekisitkö samalla mullekin? :)

Mä niin haluaisin oikeeta puuta olevia tuotteita, mutta ei raha riitä.

Onkohan kellään tietoa, kuinka paljon maksaisi puuseppäopiskelijan tekemät tuotteet?

Tekisitkö samalla mullekin? :)

Mä niin haluaisin oikeeta puuta olevia tuotteita, mutta ei raha riitä.

Onkohan kellään tietoa, kuinka paljon maksaisi puuseppäopiskelijan tekemät tuotteet?

Muuten voisin alkaa suureen huonekalutuotantoon, mutta ei ole paikkaa missä tehdä. Omiin tarpeisiin tehtävät hommat olen vääntänyt parvekkeella, mutta talvella joutuu väkertämään olkkarissa.
Tuttu oli heittämässä pulpettia roskiin, mutta otin sen haltuuni ja kunnostin sitä hiukan ja annoin pojalle :)

Muuten voisin alkaa suureen huonekalutuotantoon, mutta ei ole paikkaa missä tehdä. Omiin tarpeisiin tehtävät hommat olen vääntänyt parvekkeella, mutta talvella joutuu väkertämään olkkarissa.
Tuttu oli heittämässä pulpettia roskiin, mutta otin sen haltuuni ja kunnostin sitä hiukan ja annoin pojalle

Vitsi kun olisi näppärä käsistään! *kade* Mä koitin opiskelujen alussa valinnaisella puutyön kurssilla tehdä semmoista kenkähyllyä ja homma kaatui heti alkuunsa, kun vaikka olin muka niin tarkkaan mitannut kaiken niin ei ne mitat osuneet kohdalleen, kun olisi pitänyt tuotetta alkaa kasata niin jäi sitten se kurssi siihen.

Ei ne liimapuulevyt edes mitään ihan mahdottomia maksa, että hyvä niistä ois askarrella kaikenlaista.

Itseasiassa, jos katsotaan vaikka tuon edellisen tv-tason kantta, niin se maksaa jo yllättävän paljon. Tollane 40-50mm paksu liimapuulevy on aika kallista. Tai mikä nyt on kallista. Esim. 40 paksu, 600 levee levy maksaa noin 35e/metri ja melkee pakko ostaa 3 metriä. Ja noi useimmat massiivisen näköiset kalusteet on jo 50mm paksua ja sitä on vielä vaikeempi löytää..

Siihen vielä päälle värjäystarvikkeet yms. niin yllättäen niitä kuluja kertyy. Toki jos verrataan siihen mitä se massiivisena kaupassa maksaa niin silloin on varmasti halvempaa..

Aion pistää koko olkkarini uusiksi.

Minkäsvärinen sohva kannattaa ostaa, kun huonekalut on tummaa "puuta" (wenge) ja seinä joko valkoinen tai sitten vaaleanruskea/kahvinvärinen/beige tms. Aikomuksissa on tapetoida olkkarin seinät myöskin.

Valkoinen sohva ei oikein käy siksi, kun on pieni(ä) lapsi(a), mutta onko ruskea sitten liian huono ajatus? Meneekö liian synkäksi?

Lattia on aivan vaaleanharmaata muovimattoa, jota tosin peittelen matolla. Lattialle en aio mitään tehdä, kun vuokrakämpässä elän. Sitten joku päivä, kun omistuskämpän saan niin voin miettiä lattian erikseen.

Minkä väriset matot sulla on? Noin muuten uskaltasin ehottaa punasta (!) sohvaa hyvällä kulutusta kestävällä kankaalla. Jos punanen tökkii, ni ei voi mitään, mut olis muuten sopiva sulle.
Matot voi vaihtaa... tai ei jos tykkäät niistä paljon.
Ei ruskeeta noille matoille jne., jotain värii tarvii olla, ja sohva on kuitenkin se keskipiste tavallaan, jossa vietetään aikaa.

Back
Ylös Bottom