Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ellokselta ja Hobby Hallilta voi tilata, mutta ne ei oo mun makuun. Oulun seudulta olen etsinyt Iskun, Askon, Jyskyn, Anttilan, Citymarketin (saattaa toki olla, että jossain Cittarissa ois vaikka parissa ei ollutkaan), Tokmannin sekä Prisman...

Onko ne noin tiukassa? Luulin, että niitä löytyisi melkein mistä vaan... Onkohan nuo muuten jotain standardi hommia, vai onkohan nuo jokaiselle tuolille räätälöidyt...

Ainakin ne huonolaatuisemmat on tehty lähes joka tuoliin sopivaksi. Sitten vaan jää "nätisti" roikkumaan ylimääräistä kangasta jos on liian iso huppu. Itse inhoan niitä, joissa selkänojan taakse tulee roikkumaan koristereuna ylijääävästä huppuosasta.

Tän vois kyllä laittaa tyhmien kysymysten kerhoonkin, mutta miksi viskoosimatot (ne ihanan sileän tuntuiset ja kevyet) on aina jotain kuviollisia? Harvalle sopii sisustukseen "itämaiset" koukerot matossa.

Mistä mä löydän keittiön tuoleihin huput? Huomaa kyllä ettei ne ole mudissa kun mistään kaupasta en ole löytänyt (Kodin 1, huonekaluliikket, Anttila jne).
Jos sattuu omistamaan Ikean kangasverhoillut tuolit niin kannattaa tsekata bemz.com. Tekevät moniin Ikean sohviin ja tuoleihin päällisiä aika laajasta kangasvalikoimasta.

Mistä löytyisi sellainen seinään kiinnitettävä boxi/teline, jonne voisi laittaa kirjeitä ja muuta postia?

edit: aina plussaa jos vastaus on muuta kuin Ikea :D

Itse löysin Askon poistopisteestä samanlaisen lehtitelineen kuin Salkkareissa Sievisillä on :D

Mutta onko kellään tullut vastaan sohvapöytää, joka olisi tehty ns. vanhasta ja kuluneesta puusta? Esim. kansi koostuisi kahdesta leveästä lankusta, jotka olisi sellaista vanhan ja koloisen näköistä puuta?

Mistä löytyisi sellainen seinään kiinnitettävä boxi/teline, jonne voisi laittaa kirjeitä ja muuta postia?

edit: aina plussaa jos vastaus on muuta kuin Ikea :D
Nyt tulee miinusta, mutta Ikeasta löytyy aika kewl härpäke tähän tarkoitukseen. Tuo on siis leikattu/taivutettu yhdestä teräslevyn palasta ja tulee ruuveilla seinään.

Nyt tulee miinusta, mutta Ikeasta löytyy aika kewl härpäke tähän tarkoitukseen. Tuo on siis leikattu/taivutettu yhdestä teräslevyn palasta ja tulee ruuveilla seinään.

Noissa Ikea-jutuissa kusee vaan se, että niitä on joka toisessa kodissa. Nähnyt noita monessa kämpässä...

edit: just muistin Kampissa Simonkadun päässä sisustuskaupan, jossa tollasia juttuja voiskin olla. Täytyypä käydä tsekkaamassa.

Kolme kattovalasinta tarvis ostaa eteiskäytävään. Nyt on jotkut törkeen rumat peruslamput. Jotain valovoimasta mut tunnelmallista.

Mustat palkit kuvaa vähän niinku ovia tossa.

27zi4hi.jpg

Mä tiedän tarkkaan. Skannossa roikkuu näytilläkin moisia: valkoista sellaista käkkärää ja sisällä tavallinen lamppu. Pyöreä ja jalkapallon kokoinen. Ravintola Olon ikkunassa oli myös moinen, en vaan muista valmistajaa. Tsekkaan illemmalla. Kolme sellaista pienessä koossa tai sitten Normann Copenhagenin käpyjä kolme?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kertokaapas viisaimmat mistä löytyisi moderneja spot-valaisimia (230V)?? Lähes poikkeuksetta löydän vain näitä perinteisennäköisiä hirvityksiä mitä jokaisen eteisestä löytyy..

Läytyykö joltakulta tieto Tukholman valaisinliikkeistä? Mihin siellä kannattaisi suunnata?

Mistä kannattaisi ostaa laadukas Le Klint 172 kopio? Jotkut täälläkin olivat sellaisi hankkineet, en löytänyt enää threadista.
Kiitos

Mistä kannattaisi ostaa laadukas Le Klint 172 kopio? Jotkut täälläkin olivat sellaisi hankkineet, en löytänyt enää threadista.
Kiitos
Itse ostin Segmüller tavaratalosta Saksasta (ei postimyyntiä). Olikohan pari kymppiä. Kyllä vituttas jos oisin aidon ostanut kun hajosi muutossa (litistyi laatikoineen päivineen littanaksi)
Noilla oli joskus kopiota Googlen mukaan tuosta:
http://www.innojok.fi

Mistä löytyisi valkoinen (lehmän tai muun)taljamatto? Iso.

Noita nyt on jokapaikassa ja jokaikisessä mattoliikkeessäkin. Paremmissa paikoissa 350-450egee, halvemmissa 170-250ekua. Laadussa nyt ei nopeasti katsottuna eroa ole. Ikean matto on halvin mitä on vastaantullut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom