Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kartell Bourgie pimeni, edes himmentimessä ei pala valo, vaikka normaalisti siinä palaa aina.. Yksi lamppu oli myös palanut. Missähän vika, onko valaisin paskana, vai voiko olla että himmentimessä olisi joku sulake mikä olisi palanut?
Onko muille käynyt näin?
Mulla kävi noin viime viikolla omalle Bourgielle. Vein samantien Stockalle ja pyysin saada uuden. Maksoin samalla vähän välirahaa ja vaihdoin mustan kromiseen. Nyt on uusi lamppu ja taas on kämpässä valoa. Onko toi sulakkeen vaihto muuten miten helppo operaatio?

Mulla kävi noin viime viikolla omalle Bourgielle. Vein samantien Stockalle ja pyysin saada uuden. Maksoin samalla vähän välirahaa ja vaihdoin mustan kromiseen. Nyt on uusi lamppu ja taas on kämpässä valoa. Onko toi sulakkeen vaihto muuten miten helppo operaatio?
Himmennin on kasassa yhellä ruuvilla, avaa sen ja vaihtaa sulakkeen, n. 10sekunnin homma.:)

mistähän löytyy kenkätelineitä?! siis eli eteiseen lattiatasolle tulevaa telinettä. mielellään netistä ;) koittanut ettiä joka puolelta eikä tunnu löytyvän mistään... etsisin ainakin metrin pituista, jossa päämateriaalina olisi puu :)

Kiitos vinkistä, vilkasin noi läpi mut ei löytyny mitään samantyylistä :( Prkl kun tuli vähän kiire tän keittiörempan kanssa, mut nyt on jo aika hyvällä mallilla. Viel tarvis liesikupun, ton kattolampun ja sit pitäs löytää joku 100-160cm pitkä valasin tiskikaappien alle, onko kellään ehottaa mitään? (kaapit kiiltävän valkoiset ja tasot ja alakaapit pähkinää)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Himmennin on kasassa yhellä ruuvilla, avaa sen ja vaihtaa sulakkeen, n. 10sekunnin homma.:)
Korvasin keraamisen 0,8A sulakkeen 0,8A lasiputkella, mutta sekin paloi samantien. Lamput pysyivät kuitenkin ehjinä.
Eikös lasiputken pitäis toimia siinä missä keraaminenkin? Vai vaatiiko se just sen keraamisen?
Sillä tuskin on mitään väliä, että kummin päin sulakkeen laittaa? Varastossa on 1,6A himmentimen sulake, uskaltaako tota kokeilla, vai onko liian iso, vai kannattaako kiikuttaa koko lamppu suoraan liikkeeseen?

Kysytäänpäs täällä, että onko kellään kokemuksia noista tummista sauna"suojista" eli onks ne nyt petsiä vai lakkaa? Tarkoitus ois vetästä lauteet tummemmaksi kuin tuo normi vaalea koivunväri. Millä, mistä ja miten? Saako tasaisen jäljen helposti ja mitä pitää tehdä pohjiksi, riittääkö karhennus?

Kysytäänpäs täällä, että onko kellään kokemuksia noista tummista sauna"suojista" eli onks ne nyt petsiä vai lakkaa? Tarkoitus ois vetästä lauteet tummemmaksi kuin tuo normi vaalea koivunväri. Millä, mistä ja miten? Saako tasaisen jäljen helposti ja mitä pitää tehdä pohjiksi, riittääkö karhennus?
Perinteistä laudesuojaa (siis esim. tuota Tikkurilan Supia) ei voi sävyttää. Seiniin ja kattoon käytettävän saunasuojan voi sävyttää, mutta sitä ei voi käyttää lauteisiin.

Lauteiden ja paneeleidenkin sävyttämiseen sopii Liberonin spriikuultomaali ja sen päälle sitten suojaava öljy. Helppoa levittää, mutta kaikki lähimaillakaan oleva kannattaa suojata hyvin koska pikkupisarakin tuota imeytyy syvälle puuhun nanosekunnissa. Eli jos esimerkiksi paneeleita ei ole tarkoitus sävyttää, niin suosittelen suojaamaan ne ylihyvin :)

Valmistajan ohjeet tässä http://www.liberon.fi/sauna.htm

Mistä mä löydän keittiön tuoleihin huput? Huomaa kyllä ettei ne ole mudissa kun mistään kaupasta en ole löytänyt (Kodin 1, huonekaluliikket, Anttila jne).

Mistä mä löydän keittiön tuoleihin huput? Huomaa kyllä ettei ne ole mudissa kun mistään kaupasta en ole löytänyt (Kodin 1, huonekaluliikket, Anttila jne).

Tämän minäkin haluaisin tietää... ja mielellään Oulun seudulta :rolleyes:

Ellokselta ja Hobby Hallilta voi tilata, mutta ne ei oo mun makuun. Oulun seudulta olen etsinyt Iskun, Askon, Jyskyn, Anttilan, Citymarketin (saattaa toki olla, että jossain Cittarissa ois vaikka parissa ei ollutkaan), Tokmannin sekä Prisman...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom