Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oulun seudulla tunnetussa liikkeessä parketin hiominen ja lakkaaminen on pauttiarallaa 20e neliö. Epäilisin lankkulattian kanssa olevan samoissa hinnoissa.

Tai sitten jos haluaa edullisemman vaihtoehdon ja kaveripiirissä on joku joka osaa konetta käyttää, vuokraa laitteen viikonlopuksi jolloin se maksaa muutamia kymppejä kun ottaa nauhakoneen ja sitten sen pienemmän reunakoneen. Isäni hioi vanhan parkettini 4 kk sitten, hinnaksi papereineen tuli reilu 80 e ja kone haettiin aamulla klo 8 ja palautettiin klo 15.

Itse kuitenkin lakkasin lattian mohairlastan avulla ja siisti tuli. Eikä ole hankalaa kun vain vähän viitsii :)
Lakat sain ilmaiseksi kaverilta jolta oli jäänyt yli eikä huolinut maksua mutta edullisesti (alle 90 eurolla) tuli siisti uusi parketti joka varmaan jossain aiemmissa sohvakuvissa näkyykin :)

Sattuuko kenelläkään olemaan kokemusta porealtaista? 3000e ois budjetti ja 2 henkeä siihen ois hyvä mahtua. Mistähän niitä kannattais mahdollisesti alkaa kattelee?

Tere.

Et muistaisi mikä ton flowerin minimi-istumakorkeus on. Kun eivät ole kyselyihin kodin1:stä vastanneet ja sivuilla oli vaan kokonaiskorkeus (missä on todennäköisesti siis selkänoja mukana).
Enpä muista mutta taisi olla uusimmassa mainoslehdessä tarjousessa nuo 69 tai 79 jos en ihan väärin muista.

Sattuuko kenelläkään olemaan kokemusta porealtaista? 3000e ois budjetti ja 2 henkeä siihen ois hyvä mahtua. Mistähän niitä kannattais mahdollisesti alkaa kattelee?
Onks poreallas must? Terassille vai kylpyhuoneeseen? Täytyy kyllä kehua, että lämmin balju pikkupakkasyössä on jotain aika messevää lonkun kera. Itsellä on peruskylpyamme ja pohtinut kans, et täs olis ylimäärästä (kiitos veronpalautusten), et kylppäriremonttia enivei mut tassuamme vai pikkuporeallas?

Tai sitten jos haluaa edullisemman vaihtoehdon ja kaveripiirissä on joku joka osaa konetta käyttää, vuokraa laitteen viikonlopuksi jolloin se maksaa muutamia kymppejä kun ottaa nauhakoneen ja sitten sen pienemmän reunakoneen. Isäni hioi vanhan parkettini 4 kk sitten, hinnaksi papereineen tuli reilu 80 e ja kone haettiin aamulla klo 8 ja palautettiin klo 15.

Tuo lattian hiominen on niitä töitä, minkä itse poikkeuksellisesti teettäisin toisella. Olettaen tietävänsä että työntekijä on "ammattilainen", eikä joku rahat pois tyyppi, Syy: ammattilaisella on paremmat koneet kuin konevuokraamossa. Työn jälki on parempaa ja nopeammin tehty kuin itse alkaisi tekemään. Lisäksi kotitalousvähennyksenkin taitaa työstä saada. Toki itse nyhertämällä voi muutaman satasen säästää, aikaa sitten ei. Ja se jälki...

Haussa olisi sänky, eli patjat löytyvät jo omasta takaa ja nyt olisi ideana löytää "kehikko", toiveina olisi tummapuu tai musta sävyinen sänky, mittoina 160x200 cm, hintaa olisi 100-600€, jos joku on luopumassa omasta sängystä voi sellaiseenkin kiinnostusta löytyä jos myyjä hoitaa kuljetuksen helsinkiin ;)

Haussa olisi sänky, eli patjat löytyvät jo omasta takaa ja nyt olisi ideana löytää "kehikko", toiveina olisi tummapuu tai musta sävyinen sänky, mittoina 160x200 cm, hintaa olisi 100-600€, jos joku on luopumassa omasta sängystä voi sellaiseenkin kiinnostusta löytyä jos myyjä hoitaa kuljetuksen helsinkiin ;)

Tsekkaa tämä:

http://www.kodin1.com/webapp/wcs/st...d=3130935&catalogId=3444&ddkey=ProductDisplay

Ei paha hinta/ulkonäkösuhde

Laadusta en kyllä tiedä ku ei oo kokemusta. Huomasin joskus Anttilassa, ja hyvältä näytti.

Miksei mistään enää meinaa löytää 120cm x 200cm sängyn runkoja? Pari vuotta sitten niitä myytiin joka kaupassa, nykyään niitä meinaa löytää enää mistään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toki itse nyhertämällä voi muutaman satasen säästää, aikaa sitten ei. Ja se jälki...

Niin, kyse olikin siitä osaako sen tehdä vai ei. Suuren vahingon sillä tekee jos ei.

Mutta sitten omakin kysymys, jollain oli tässä tai remonttitopicissa kuva teetetystä, valkoisesta cd-kaapista kiiltävillä ovilla ja olisinkin kaivannut siitä sitä kuvaa ja vähän hintahaitaria mitä sellainen tuli maksamaan :) Kiitos :)

sopiiko 70 cm leveä lokki-valaisin 95x180 cm wenge värisen ruokapöydän päälle ruokahuoneeseen? huone on vaalea. lahjaksi tuollaista on tarjottu...
Kyllä mä ainakin huolisin lahjaksi. :) Paljonhan noita näkee nimenomaan ruokapöydän valaisimina. Tuo sopiminen riippuu kyllä tietenkin muustakin sisustuksesta.

Kyllä mä ainakin huolisin lahjaksi. :) Paljonhan noita näkee nimenomaan ruokapöydän valaisimina. Tuo sopiminen riippuu kyllä tietenkin muustakin sisustuksesta.

askeettista vaaleaa koko kämppä. keittiö valkoista korkeakiiltoa ja tasot mustaa kiveä.

ruokahuone on pelkistetty. lattia valkolakattua tammea ja seinät maalarinvalkoista.
wengen värinen matala hyllykkö ja vengen värinen massiivi puupöytä, jossa nahkaiset tummat tuolit. yksi iso lokki-valaisin siis siihen ruokapäydän päälle. anoppi ja appiukko sellasta tyrkyttää joululahjaksi...

Olkkari alkaa olla valmis, seuraavaksi eteinen ja makkarin tuunaus seuraavaksi.

Liitteet

• koti-4.webp
    koti-4.webp
    102,4 KB · Katsottu: 1 340
Niin, kyse olikin siitä osaako sen tehdä vai ei. Suuren vahingon sillä tekee jos ei.

Näinhän se on. Nuo hiomakoneet on vain sellaisia vehkeitä, että konevuokraamoissa ne eivät välttämättä ole samanlaisia kuin ammattifirmalla. Sillä on paljon merkitystä (niin ajassakin kuin myös siinä laadussa), vaikka osaisikin konetta käyttää. Tämä mielipide on muodostettu keskustelusta kaveripiirissä, johon kuuluu yksi pitkään lattioita hionut henkilö, yksi konevuokraaja, sekä yksi itsepäinen TSI-mies joka hioi lattiansa itse, kunnes luovutti ja soitti tuon lattiamiehen paikalle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom