Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Askeettinen meno jatkuu eteisessä.

VG7G7903-16.webp

Vaalean nahkasohvan omistajat hoi, onko helppo hoitaa? Jääkö uusista farkuista helposti jälkiä? Entä jostain muusta? Tummuuko helposti? Saippuavedellä ilmeisesti lähtee helpoimmat läikät sun muut..

Mike: Itse kävin myös katsomassa/istumassa Innovationin säkkiä, mutta oli vähän liian matala. Hankala nousta tolpilleen siitä..

Vaalean nahkasohvan omistajat hoi
Tummahkon kerman värisen nahkasohvan omistaja:
Ei ole sohvaan jäänyt farkuista tai muista väriä päästävistä vaatteista väriä. Jugurtti, ketsuppi yms on lähtenyt hyvin pois kun heti on pyyhitty. Aika ajoin on käsitelty nahanhoitoaineella

Kenelläkään tietoa mitä hintaluokkaa saattaisi esim Marko Paananen pyytää kylppärin tai keittiön suunnittelusta? Voisi soittaa miehelle itselleen ja kysyä mutta kun ei tunnu netistä edes numeroa löytyvän. Eikä oikeen mitään hajua mitä tuollainen suunnittelija voisi rahaa pyytää.

Olisiko esim simppelistä kylppäristä tonni ja keittiöstä pari kolme tonnia lähellä totuutta? Siis pelkästä suunnittelusta.

Noin vajaa vuosi sitten hintapyyntönä yhden huoneen suunnittelu, sis. yhden käynnin asunnossa oli 1000 eur sis. alvin.

Entisessä elämässä taloudesta löytyi valkoinen kangassohva ja valkoinen nahkasohva. Ehdottomasti nahka, koska sitä pystyy puhdistamaan eikä tummunut niin helposti.

Vanhemmilla oli aikoinaan toistakymmentä vuotta valkoiset nahkasohvat ja niistä ei meinannut päästä kulumallakaan eroon kun pysyivät hyvinä hyvällä hoidolla :)

Vaalean nahkasohvan omistajat hoi, onko helppo hoitaa? Jääkö uusista farkuista helposti jälkiä? Entä jostain muusta? Tummuuko helposti? Saippuavedellä ilmeisesti lähtee helpoimmat läikät sun muut..

Mike: Itse kävin myös katsomassa/istumassa Innovationin säkkiä, mutta oli vähän liian matala. Hankala nousta tolpilleen siitä..

1,5 vuotta omistanut valkoisen, nahkaisen kulmasohvan..aluksi kanssa pähkäilin, että onko valkoinen sohva täysin järjetön idea (entisen mustan nahkasohvan tilalle), mutta ainakaan vielä ei ole mitään pahaa sanottavaa :kippis1:. Ei tule sohvaa varjeltua sen koommin, vaan ihan normaalissa käytössä on ollut ja nähnyt niin uusia kuin vanhojakin farkkuja...jopa gazozin takataskunappihelvetit...eikä ole ollut moksiskaan. Tämä oma sohva on melko pehmeää nahkaa, niin helposti jää vähäksi aikaa painaumia (just esimerkiksi takataskun napeista), mutta häviävät kyllä yhtä nopeasti kuin ovat tulleetkin... Lemmikeiden käyttöön en valkoista nahkasohvaa tosin suosittelisi :D

Liitteet

• kulma.webp
    kulma.webp
    63,5 KB · Katsottu: 975

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kenelläkään tietoa mitä hintaluokkaa saattaisi esim Marko Paananen pyytää kylppärin tai keittiön suunnittelusta? Voisi soittaa miehelle itselleen ja kysyä mutta kun ei tunnu netistä edes numeroa löytyvän. Eikä oikeen mitään hajua mitä tuollainen suunnittelija voisi rahaa pyytää.

Olisiko esim simppelistä kylppäristä tonni ja keittiöstä pari kolme tonnia lähellä totuutta? Siis pelkästä suunnittelusta.
Useissa liikkeissä on oma "suunnittelija". Tuskin nämäkään ihan scheisseja on. Nappaa lehdistä kuvia sinua miellyttävistä kokoonpanoista jotka voisivat sopia tonne omaan kämppääsi. Helpottaa paljon suunnittelijan duunia. Noita lehtiä on kaupat täynnä. Mä diggasin Quantum of Solacen värimaailmasta josta aion ottaa mallia joskus tulevaisuudessa kun tilanne on sopiva:

james-bond-bb-italia.jpg

BB-Italian kamaa.

Useissa liikkeissä on oma "suunnittelija". Tuskin nämäkään ihan scheisseja on.

Näissä nyt on se ongelma, että tuputtavat väkisin tiettyjen liikkeiden kalusteita tai materiaaleja ja toimivat osittain myyjinä myös. IMO helvetin ärsyttävää.

attachment.php

Mistäs mä saisin tän saman mun seinälle ? Miten iso?

attachment.php

Mistäs mä saisin tän saman mun seinälle ? Miten iso?
Deviant art ja sieltä Devil versus Jesus. Saa maksimissaan 114cm leveenä. Maksoi vajaan satkun.

Milläs se Mike pelailee boxia kun ei telvuukkelia näy?
Juu, kuten edellä, tykillä, HDMI kuva ja valokaapeli audioon.

Ihan ns normihuone vai keittiö/kylppäri? Mitä suunnitteluun olisi kuulunut, tai kuului? Entä onko tietoa mistä yhteystiedot löytyisi?

Piti kaivaa sähköpostin uumenista:

Marko kuitenkin tekee konsultaatiokäyntejä, joka saattaisi sinun osaltasi riittää. Konsultaatiossa Marko tulee paikanpäälle ja Inno tyylisesti kartoittaa asiakaan toiveita ja makua. Tämän jälkeen Marko ideoi muutoksen ja se voi koskea mitä tahansa sisustukseen liittyvää. Käynnin jälkeen kotiin tulee kirjallinen raportti asioista, joita konsultaatiossa ollaan käsitelty. Raportista asiakas voi sitten tarkistaa asioita, projektin edetessä. Mitään ns. jälkiseurantaa tähän ei kuulu. Mitä vähemmän huoneita on, sitä syvällisempi konsultaatio on. Konsultaatio pääkaupunkiseudulla maksaa 800 € + alv 22%, kohteesta ja huonelukumäärästä riippumatta.

Tuo vuonna 2008. Varmaankin lähemmäs vuoden tai ylikin saat odotella vapaita aikoja jos isompi remppa kyseessä.

Yhteystiedot löytyvät, mutta en tiedä saako niitä näin täällä julkisesti jaella. Ei meinaan olleet mitenkään yleisesti tiedossa vaan piti hakemalla hakea.

Vähän huono kuva mutta voisi olla Marimekon Kukkula.
Löysin itse jo saman ja todennäköisesti se tuo Kukkula on. Käsittääkseni tuota saa vaan verhoilukankaana nykyään ja se on kalliimpaa toki. Pitäisi löytää sopiva mustavalkoinen kukka-aiheinen kangas joka soveltuosi kangastauluihin. Päällystän siis muutaman akustiikkalevyn kankaalla. Kuosin tarvitsisi käydä jollain tapaa yhteen noihin Vallilan beigeihin Makeba-Verhoihin joissa siis väreinä geige, valkoinen ja musta. Jos tulee jollekkin joku makea mustavalkoinen kukka-aiheinen kangas mieleen niin saa ehdottaa.

Back
Ylös Bottom