Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäis kierrättää tuo yksi takakajarin piuha jostain muualta.
katso liitettä 54312
katso liitettä 54313
katso liitettä 54314
katso liitettä 54315
Ja nythän sitä ollaan sitten yksin täällä, pitäis varmaan alkaa järjesteleen jotain Rock band aloitteluita tänne ja siitä sitten baanalle.
Tummahkon kerman värisen nahkasohvan omistaja:Vaalean nahkasohvan omistajat hoi
Kenelläkään tietoa mitä hintaluokkaa saattaisi esim Marko Paananen pyytää kylppärin tai keittiön suunnittelusta? Voisi soittaa miehelle itselleen ja kysyä mutta kun ei tunnu netistä edes numeroa löytyvän. Eikä oikeen mitään hajua mitä tuollainen suunnittelija voisi rahaa pyytää.
Olisiko esim simppelistä kylppäristä tonni ja keittiöstä pari kolme tonnia lähellä totuutta? Siis pelkästä suunnittelusta.
Vaalean nahkasohvan omistajat hoi, onko helppo hoitaa? Jääkö uusista farkuista helposti jälkiä? Entä jostain muusta? Tummuuko helposti? Saippuavedellä ilmeisesti lähtee helpoimmat läikät sun muut..
Mike: Itse kävin myös katsomassa/istumassa Innovationin säkkiä, mutta oli vähän liian matala. Hankala nousta tolpilleen siitä..
Vähän huono kuva mutta voisi olla Marimekon Kukkula.Tunnistaako kukaan mikä mustavalkoinen kangas on linkistä avautuvan sivun yläreunan oikeanpuoleisessa kuvassa verhona sängynpäädyssä ja ilmeisesti lakanoina myös? Voisi olla juuri se mitä mä haen.
Noin vajaa vuosi sitten hintapyyntönä yhden huoneen suunnittelu, sis. yhden käynnin asunnossa oli 1000 eur sis. alvin.
Useissa liikkeissä on oma "suunnittelija". Tuskin nämäkään ihan scheisseja on. Nappaa lehdistä kuvia sinua miellyttävistä kokoonpanoista jotka voisivat sopia tonne omaan kämppääsi. Helpottaa paljon suunnittelijan duunia. Noita lehtiä on kaupat täynnä. Mä diggasin Quantum of Solacen värimaailmasta josta aion ottaa mallia joskus tulevaisuudessa kun tilanne on sopiva:Kenelläkään tietoa mitä hintaluokkaa saattaisi esim Marko Paananen pyytää kylppärin tai keittiön suunnittelusta? Voisi soittaa miehelle itselleen ja kysyä mutta kun ei tunnu netistä edes numeroa löytyvän. Eikä oikeen mitään hajua mitä tuollainen suunnittelija voisi rahaa pyytää.
Olisiko esim simppelistä kylppäristä tonni ja keittiöstä pari kolme tonnia lähellä totuutta? Siis pelkästä suunnittelusta.
Useissa liikkeissä on oma "suunnittelija". Tuskin nämäkään ihan scheisseja on.
Toki, mutta luulisi nyt isosta liikkeestä löytyvän oman maun mukaiset mallit.Näissä nyt on se ongelma, että tuputtavat väkisin tiettyjen liikkeiden kalusteita tai materiaaleja ja toimivat osittain myyjinä myös. IMO helvetin ärsyttävää.
Deviant art ja sieltä Devil versus Jesus. Saa maksimissaan 114cm leveenä. Maksoi vajaan satkun.
Mistäs mä saisin tän saman mun seinälle ? Miten iso?
Juu, kuten edellä, tykillä, HDMI kuva ja valokaapeli audioon.Milläs se Mike pelailee boxia kun ei telvuukkelia näy?
Ihan ns normihuone vai keittiö/kylppäri? Mitä suunnitteluun olisi kuulunut, tai kuului? Entä onko tietoa mistä yhteystiedot löytyisi?
Löysin itse jo saman ja todennäköisesti se tuo Kukkula on. Käsittääkseni tuota saa vaan verhoilukankaana nykyään ja se on kalliimpaa toki. Pitäisi löytää sopiva mustavalkoinen kukka-aiheinen kangas joka soveltuosi kangastauluihin. Päällystän siis muutaman akustiikkalevyn kankaalla. Kuosin tarvitsisi käydä jollain tapaa yhteen noihin Vallilan beigeihin Makeba-Verhoihin joissa siis väreinä geige, valkoinen ja musta. Jos tulee jollekkin joku makea mustavalkoinen kukka-aiheinen kangas mieleen niin saa ehdottaa.Vähän huono kuva mutta voisi olla Marimekon Kukkula.