Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Muuramen moduli on suunniteltu jo 50-luvulla ja ollut tuotannossa jo yli 50 vuotta...Itselläni oli sarjaa ensimmäisen kirjoituspöytäni päätyinä. Silloin elettiin 80-luvun alkua kun nuo hankittiin. Ehkä se ja tuo ensin mainittu seikka sitten tekee siitä 90-lukulaisen. Kestäviä nuo kalusteet ainakin on/oli. Heittelin sarjaa sattuneesta syystä jätelavalle ja sai tosissaan tehdä töitä että nuo sai pienempään tilaan.

Meille laitettiin tänään ruokapöydän päälle kulmikas Moon ja VOI ÄITI!! On se vaan niin hieno :worship:
Avokki oli tuota alunperin vailla ja itse olin alkuun hieman epäileväinen, mutta onnekseni kuuntelin kerrankin miestäni ;) Luonnossa on kyllä tosi upea ja liikkeessä oli esillä värikkäillä lampuilla, hieno niinkin, jos vaihtelua kaipaa!
Perhana ku oli Kodin ykkösessä tarjouksessa 199e, mutta ei sillon vaan raaskinu hommata. Nyt maksaa siellä 299e, eikä käytettynäkään mistään oikeen tunnu löytyvän. :curs:

Yrittäny jo tovin ettiä olohuoneen kattoon uutta valaisinta killumaan, mutta ei vaan mikään vaikuta mielekkäältä. Pitäisi olla valovoimainen (olohuoneessa vain yksi valaisinpaikka) ja mielellään muotoilultaan moderni. Hyviä ehdotuksia?

Asunnon ulko-ovessa on kirkas lasinen ikkuna, eteisen väliovessa taas "kuvioitu" lasi, josta ei selvästi läpi näe(valo kuultaa läpi). Tällä hetkellä ulkoa näkee eteiseen siis estotta, mutta asunnon sisään ei.

Oisko tuohon ulko-oven kirkkaaseen lasiin jotain kalvoa/kontaktimuovia, jolla näkymää eteiseen voisi vähentää? Luulisi jostain rautakaupasta löytävän "sumentavaa" kalvoa, joka kuitenkin päästäisi valoa sisään?

Onhan noita varmaan joka rautakaupassa, en vaan tiedä millä nimellä tollasta kannattaisi lähtä hakemaan.
Meillä on tommosta just ulko-oven ikkunassa sekä kylppärin ikkunassa.

Asunnon ulko-ovessa on kirkas lasinen ikkuna, eteisen väliovessa taas "kuvioitu" lasi, josta ei selvästi läpi näe(valo kuultaa läpi). Tällä hetkellä ulkoa näkee eteiseen siis estotta, mutta asunnon sisään ei.

Oisko tuohon ulko-oven kirkkaaseen lasiin jotain kalvoa/kontaktimuovia, jolla näkymää eteiseen voisi vähentää? Luulisi jostain rautakaupasta löytävän "sumentavaa" kalvoa, joka kuitenkin päästäisi valoa sisään?
Joo, rautakaupoista, stokkalta, tiimarista jne saa noita kalvoja. Ihan kontaktimuovia voit kysellä.

Olen hiukan tympiintynyt tummaan lattiaan, ja haaveksin valkoiseksi petsatulta näyttävästä laminaatista. Onnistuisiko joku muu löytämään kuvia, miltä sellainen oikeasti näyttää? Itse en oikein löytänyt sellaisia, joista vaikutelma välittyisi kunnolla. Ja tuleeko valkoisten seinien kanssa liian kliininen? Kiitokset jo etukäteen. :)

(tietenkin vinkit mistä löytyy edukkaasti, kelpaavat myös. Käyttöluokan täytyy olla lähes julkisten tilojen tasoa, lasten ja suurten koirien vuoksi...)

Olen hiukan tympiintynyt tummaan lattiaan, ja haaveksin valkoiseksi petsatulta näyttävästä laminaatista. Onnistuisiko joku muu löytämään kuvia, miltä sellainen oikeasti näyttää? Itse en oikein löytänyt sellaisia, joista vaikutelma välittyisi kunnolla. Ja tuleeko valkoisten seinien kanssa liian kliininen? Kiitokset jo etukäteen. :)

(tietenkin vinkit mistä löytyy edukkaasti, kelpaavat myös. Käyttöluokan täytyy olla lähes julkisten tilojen tasoa, lasten ja suurten koirien vuoksi...)

Valkovahattua tammea, mutta kai se kutakuinkin samaa sävyä on:
IMG_1428.JPG

Tossa lisää:
http://sisustusjasepustus.blogspot.com/2009/07/reilun-kokoinen-kaksio-remontin-jalkeen.html

Onnistuisiko joku muu löytämään kuvia, miltä sellainen oikeasti näyttää? Itse en oikein löytänyt sellaisia, joista vaikutelma välittyisi kunnolla. Ja tuleeko valkoisten seinien kanssa liian kliininen? Kiitokset jo etukäteen. :)

Mulla oli edellisessä kämpässä muistaakseni Logoclicin valkoista laminaattia tehostettuna teakin värisellä käytävällä. Koiria on myös, kynnet laminaatti kesti hyvin, pissaa ei. :rolleyes:

Jos saat jotenkin mulle sähköpostiosoitteen niin voin laittaa jonkun kuvankin toteutuksesta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No, hätäisesti bygattu vähän kämppää alle. Just muutettiin siis takaisin Suomeen ja vuokrattiin tämmönen pikkurivaripätkä. Olkkariin emäntä ompeli just verhon:

IMG_4949.jpg

Telkkari tossa:

IMG_4950.jpg

Lamppu ja tv-taso ahdistaa hieman, en tiedä pitäskö dumppaa 1 moduli pois tosta tv-tasosta....

Pistin uusiksi järjestelyitä ja roudasin toisen Daybed deluxen makkariin (joka on muten aika askeettinen)

Olkkariin tilasin Innovationin siistin säkkituolin.

Pitää katsoa mitä keksis, pitäis kadottaa Futonin Jazz kaapisto vittuhun.

sakki.webp

k2.webp

k1.webp

Niin ja löysin niin mielettömän makean taulun Deviantista, että oli pakko tilaa 114cm levyisenä. Makkariin menee daybedin päälle niin että heilahtaa.

Mistähän saisi mahdollisimman kevyet kehykset? Tai mitä ratkaisuja olisi tuommoiselle isolle kuvalle? En halua mitään painavaa viritelmää. Joku styroksiviritelmä olis kova juttu.

b63faa14361f03ca8f8cae102a59e60c.webp

Artisti on Ong Chew Peng Singaporesta.

Kenelläkään tietoa mitä hintaluokkaa saattaisi esim Marko Paananen pyytää kylppärin tai keittiön suunnittelusta? Voisi soittaa miehelle itselleen ja kysyä mutta kun ei tunnu netistä edes numeroa löytyvän. Eikä oikeen mitään hajua mitä tuollainen suunnittelija voisi rahaa pyytää.

Olisiko esim simppelistä kylppäristä tonni ja keittiöstä pari kolme tonnia lähellä totuutta? Siis pelkästä suunnittelusta.

Back
Ylös Bottom