Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Juurikin tuollainen, kiitokset afroliciousille ja MHK:lle!!!

Kyselisin onko kenelläkään Adean Play sohvaa. Ihastuin siihen Vepsäläisellä tänään kun sohva olisi hakusessa mutta mietin sitä höyhenten käyttäytymistä sohvatyynyissä. Oli kyllä todella mukava istua, jämäkkä mutta silti pehmeähkö. Reilu 1200 e tarjous vain vähän mietityttää juurikin niiden höyhenten takia, että lussahtaako liikaa ajan kanssa vai pysyykö välillä pöyhimällä kuosissa :)

Päälliset on irroitettavat ja runkoa myöten vaihdettavat. Halutessa saa tehtaalta tilattua vain uudet päälliset. Massiivipuurunko.

Auttakaa urpova :)

Löytyykö netistä jotain ohjelmia millä voisi suunnitella oman olohuoneen sisustuksen, viddu kun en omista mitään tyylisilmää ja ei jaksaisi koko ajan vaihdella huonekaluja :)
Vai tarviiko tässä kohta palkata sisustus suunnittelija.

Tai menee jonnekin huonekalukauppaan, katsoo mieleisensä huonekokonaisuuden ja pyytää myyjältä että kerää kaikki huoneen kamat ja toimittaa ne sulle himaan.

Täällä Saksassahan tuo ei onnistu, koska täällä huonekalukaupat sisustetaan toisista huonekalukaupoista ostetuilla tavaroilla... :jahas: Kyllä, hintalaputkin jätetään tuotteisiin.
No okei, kyseessä oli muutama taulu mutta silti, myydään tauluja tuossakin huonekalukaupassa, käyttäisivät perkeleet omia tuotteitaan sisustukseensa.

Auttakaa urpova :)

Löytyykö netistä jotain ohjelmia millä voisi suunnitella oman olohuoneen sisustuksen, viddu kun en omista mitään tyylisilmää ja ei jaksaisi koko ajan vaihdella huonekaluja :)
Vai tarviiko tässä kohta palkata sisustus suunnittelija.
Mä olen sisustanut ja suunnitellut muutaman rempankin (olohuoneen hyllyzydeemi, vaatehuone ja keittiöremppa) OpenOfficen Draw:lla. Sillä voi tehdä piirustuksen näppärästi millimetrimittakaavaan ja piirtää oikean kokoisia laatikoita antamalla mitat. Mitat voi sitten katsoa esim. Ikean tms. kalustevalmistajan sivuilta. 3D tuo ei ole, mutta olen sitten tehnyt lattiapohjan ja sivukuvan omina piirroksinaan.

Hintaa rapsakat nolla euroa.

Mä olen sisustanut ja suunnitellut muutaman rempankin (olohuoneen hyllyzydeemi, vaatehuone ja keittiöremppa) OpenOfficen Draw:lla. Sillä voi tehdä piirustuksen näppärästi millimetrimittakaavaan ja piirtää oikean kokoisia laatikoita antamalla mitat. Mitat voi sitten katsoa esim. Ikean tms. kalustevalmistajan sivuilta. 3D tuo ei ole, mutta olen sitten tehnyt lattiapohjan ja sivukuvan omina piirroksinaan.

Hintaa rapsakat nolla euroa.
No jos tolle linjalle lähetään niin googlen sketchup tekee niistä samalla vaivalla 3d:n. Vaikka ensin piirtää 2d:nä pohjan ja sit venyttelee 3d:ksi.

No onhan toi ihan hirvee, mutta ei tolla nyt vielä kuuhun mennä. Jonkin vanhemman naisen mielestä sininen verho ja paljon puuta on varmana ihan kodikas. Tosin pk-seudulla on yleensä huomattavan paljon parempi maku sisustuksessa.

Eksän kanssa meillä oli hirveet huvit aina kattella kalliita etuovi-kämppiä ja toi ei ees pääse pahalle listalle vielä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hakusessa olisi kerrostaloasuntoon bio/ekotakka..Onko pakkislaisilla tietoa, mistä moisia voisi saada järkihintaan? Aikanaan näin ainakin koti-ideassa ja hintaa oli muistaakseni jotain 200-300€, mutta niitä nyt ei enää ikävä kyllä saa... Googlen kautta vastaantulleet vaihtoehdot taas maksoivat halvimmillaan 1200€, joka on liikaa noinkin yksinkertaisesta laitoksesta.

Hakusessa olisi kerrostaloasuntoon bio/ekotakka..Onko pakkislaisilla tietoa, mistä moisia voisi saada järkihintaan? Aikanaan näin ainakin koti-ideassa ja hintaa oli muistaakseni jotain 200-300€, mutta niitä nyt ei enää ikävä kyllä saa... Googlen kautta vastaantulleet vaihtoehdot taas maksoivat halvimmillaan 1200€, joka on liikaa noinkin yksinkertaisesta laitoksesta.

Tässä on Elloksen vaihtoehtoja, josko niistä olisi jokin mieluinen :)

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryId=&productid=187689&articleid=661373&matchsetid=11047475&firstinset=661373&ST=Matcha+Med[Yhdist%C3%A4][11047475]&pos=Matcha%20med%20-%20Pos%201

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?CategoryId=18099&ProductId=187690&ST=Titta+n%C3%A4rmare+p%C3%A5+[%C3%B6ppen+spis+milano][11047476]&pos=Closer%20Look%20-%20Pos%201

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?CategoryId=37775&ProductId=224273&ST=Titta+n%C3%A4rmare+p%C3%A5+[%C3%B6ppen+spis+milano][11047476]&pos=Closer%20Look%20-%20Pos%202

Bauhausista ostin itselleni. Hinta jotain alle parin sadan. On ihan tyylikäs... Tuollainen valkoinen suorakaiteen muotoinen, jossa krominen tulipesä. Bioetanolia poltetaan tuolla.. Suosittelen. Kuvia en löydä ainakaan netistä.

Kyselisin onko kenelläkään Adean Play sohvaa. Ihastuin siihen Vepsäläisellä tänään kun sohva olisi hakusessa mutta mietin sitä höyhenten käyttäytymistä sohvatyynyissä. Oli kyllä todella mukava istua, jämäkkä mutta silti pehmeähkö. Reilu 1200 e tarjous vain vähän mietityttää juurikin niiden höyhenten takia, että lussahtaako liikaa ajan kanssa vai pysyykö välillä pöyhimällä kuosissa :)

Päälliset on irroitettavat ja runkoa myöten vaihdettavat. Halutessa saa tehtaalta tilattua vain uudet päälliset. Massiivipuurunko.
Mulla on ollut tuo Play noin vuoden ja en ole hankintaani katunut hetkeäkään. Noi selkänojatyynyt on käännettävät, eli voi ja kannattaa vaihdella niitä eri päin ja möyhiä samalla. Meneehän nekäytössä "kuopalle" ja mulla varsinkin kun kissa tykkää nukkua siinä päällä, niin siinä on yleensä läskin katin mentävä monttu. Mutta aina imuroidessa kun murjoo tyynyt ja välillä heittää ympäri, niin ovat taas kuin uudet.

Irtopäällisten lisäksi ihan mahtavaahan tossa on se, että myös jalkoja saa eri tyylisiä halutessaan. Tosin nuo päälliset sitten maksaakin paskan sohvan verran, toistaiseksi en oo vielä raaskinut tilata uutta, vaikka vähän houkuttaisi vaihtaa väriä.

Tulipa hommattua mustat Amphion Ion -"design-kaiuttimet". Nyt vaan täytyisi saada hommattua noille tyylikkäät jalat. Mielellään tommoset kuin Amphionin promokuvissa. Kovin tuntuvat olevan kiven alla. Olisiko vinkkejä?

Edessä olisi kokonaisen kämpän maalaus ja mulla ei ole mitään hajua millä väreillä sitä kantsisi lähteä duunaamaan. Itse tykkään hitosti punaisesta ja haluaisin ainakin jostain huoneesta yhden seinän punaisella, mutta muuten ei mitään hajua. Kalustus on tällä hetkellä varsin sekalaista, vaaleaa puuta, tummaa puuta, punaista ja sinistä ja mustaa :wtf: Millähän väreillä esim olohuonetta lähtisi maalailemaan? Katto on valkea ja vanhat seinät äärettömän rumat keltaiset.
Oon ihan aloittelija tässä ja värisilmääkään ei ole pätkääkään..

Tulipa hommattua mustat Amphion Ion -"design-kaiuttimet". Nyt vaan täytyisi saada hommattua noille tyylikkäät jalat. Mielellään tommoset kuin Amphionin promokuvissa. Kovin tuntuvat olevan kiven alla. Olisiko vinkkejä?
Mareksilta löytyy telineet-osastolta muutama simppeli, esimerkiksi:
http://www.mareks.fi/?p=productsMore&iProduct=602

Tuolta lisää vaihtoehtoja:
http://www.mareks.fi/?p=productsList&iCategory=6

Lisäksi näissä olisi jotain:
http://www.verkkokauppa.com/?page=h...in.php?path=haku&search=1&query=kaiutinteline
http://www.mrhifi.fi/iwc/index.php4?page=productlist&pgroup_id=75

Back
Ylös Bottom