Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kenelläkään sattunut silmään vaaleaa käytävä mattoa koossa 80cm/4m alkaa olemaan aika vaikea koko löytää ja hinnat on aika hirviät esim iskussa 300€ materiaalina saisi olla puuvilla?

Miten olisi, jos kirjoittaisit Googleen sanan mattokutomo ja soittelisit löytämiisi pikkufirmoihin? Olisikohan tuo yksi vaihtoehto...

Tollaiset divaani tuolit tuo kyllä sisustukseen piristystä aika mukavasti imo.
med_lc4vit2.jpg

Divaanit joo, mutta pelkistetyt terästuolit ja lasipöydät o aika hirveän kliinisiä, varsinkin kun nahkan värinä on valkoinen tai musta. Teräs vaatisi tosi veistoksellista käsittelyä, jos siitä meinaa saada muuta kuin kylmän yökötyksen nurkkaan. Ja lasipöydät varsinkin sitä hirveyttä ovat.

Mielummin ostaisin vähän lämpimämmänoloisen divaanin kämppään, tuo corbu ei oikein sytytä.

Kenelläkään sattunut silmään vaaleaa käytävä mattoa koossa 80cm/4m alkaa olemaan aika vaikea koko löytää ja hinnat on aika hirviät esim iskussa 300€ materiaalina saisi olla puuvilla?
Itse ostimme eteisen käytävä maton ihan Prismasta, tosin se on muistaakseni 3metriä pitkä, eikä hintaa ollut kuin ~30euroa. Kannattaa käydä vilkaisemassa sieltä, muistaakseni sieltä löytyy pidempiäkin.

Mistä tapetteja?

Haussa olisi hieman modernisoitu seitkytlukuvivahteinen abstrakti, geometrinen ja suht hillitty tapetti. Kuvioiden tulisi olla suhteellisen pieniä eikä kontrastia tulisi olla ihan hirveästi (mielellään kaikki värit saman paletin murrettuja sävyjä, ehkä...).

Tässä hieman osviittaa:
http://www.wallpaperfromthe70s.com/index.php?cat=c7_Abstract.html
http://www.wallpaperfromthe70s.com/gallery/images/Silenus1_gross.jpg

Myös Eco:n (http://www.eco.se esim. K-Rauta myy) tapetit ovat suht lähellä hakemaani.

Jonkin verran olen siis googlannut, mutta kertokaa ihmeessä jos ootte törmänneet johonkin ökycooliin tapettikauppaan, josta löytyy kilometrittäin staileja tapetteja! :worship:

Itse ostimme eteisen käytävä maton ihan Prismasta, tosin se on muistaakseni 3metriä pitkä, eikä hintaa ollut kuin ~30euroa. Kannattaa käydä vilkaisemassa sieltä, muistaakseni sieltä löytyy pidempiäkin.

kiitos täytyypi käydä katsastamassa itse ostin yläkerran käytävään 2m pitkän puuvillamaton hintaan 20€ 80cm/2m kodin 1:stä ni ei oikein ymmärrä mikä nois 4m maksaa niin perkeleesti

kiitos täytyypi käydä katsastamassa itse ostin yläkerran käytävään 2m pitkän puuvillamaton hintaan 20€ 80cm/2m kodin 1:stä ni ei oikein ymmärrä mikä nois 4m maksaa niin perkeleesti
Etolasta tosiaan halvalla lukuisia erilaisia mattoja. Isolta rullalta voi leikata haluamansa mittaisen maton ja he ompelevat sen päät kiinni. Eikä maksa paljoa.
Jos joku myy puolassa tehdyn maton 20 eurolla, ei se tarkoita että sinä voit saada WM-Carpetin maton haluamallasi pituudella ja kuosilla samaan metrihintaan. On naurettavaa edes olettaa moista.

Etolasta tosiaan halvalla lukuisia erilaisia mattoja. Isolta rullalta voi leikata haluamansa mittaisen maton ja he ompelevat sen päät kiinni. Eikä maksa paljoa.
Jos joku myy puolassa tehdyn maton 20 eurolla, ei se tarkoita että sinä voit saada WM-Carpetin maton haluamallasi pituudella ja kuosilla samaan metrihintaan. On naurettavaa edes olettaa moista.

Juu lähinnä tarkoitin sitä että toi 20€ mattokin oli poistoissa normaalihinta 69.95 ja noita 4 metrisiä hyvin harvoin löytyy tarjouksista missään vaan saa aina maksaa sen täyden hinnan, Löysin samanlaisen maton kuin toi yläkerta ja siinäkin 4m hinta 170€ ja mietin joskos jostain löytyisi tarjouslaarista samanlaisia.

kodin 1 on muuten tarjouksessa mun mielestä helvetin siistejä Goa nukkamattoja 160/230 hintaan 52.50 värinä kupari punertava

Et sinä voi verrata mattoja metrien mukaan keskenään. Kannattaa ottaa huomioon myös se että 2m mattojen menekki on varmasti 90% ko. mattojen menekistä ja näinollen varastotkin ovat 90% suuremmat kuin 4m matoissa. Jos varastoja tyhjennetään ja mattoja laitetaan alennukseen niin siellä on 900 2m mattoa ja 100kpl 4m mattoa. Mitäs luulet, kummat laitetaan tarjoukseen?

Et sinä voi verrata mattoja metrien mukaan keskenään. Kannattaa ottaa huomioon myös se että 2m mattojen menekki on varmasti 90% ko. mattojen menekistä ja näinollen varastotkin ovat 90% suuremmat kuin 4m matoissa. Jos varastoja tyhjennetään ja mattoja laitetaan alennukseen niin siellä on 900 2m mattoa ja 100kpl 4m mattoa. Mitäs luulet, kummat laitetaan tarjoukseen?

Ymmärrän kyllä ton pointin vituttaa vaan simona maksaa 170-300€ yhdestä käytävän matosta varsinkin kun samanmerkin puolet lyhemmän maton on saanut 20€

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Osta 2 lyhyempää? Ei tule niin järkyttävän pitkä vaikutelma käytävästäkään kun se "katkeaa" keskeltä kahteen osaan.
Voit myös ostaa vaikkapa ihan kokolattiamattoa (4m leveää) 1m pätkän. Pistät listoilla +teipillä kiinni lattiaan. Ei tule taaskaan niin pitkä vaikutelma käytävästä.

kodin 1 on muuten tarjouksessa mun mielestä helvetin siistejä Goa nukkamattoja 160/230 hintaan 52.50 värinä kupari punertava
Nyt kun matoista aloitte puhua, niin jeesatkaas vähän. Meillä kun käytännössä ainoat matot on olleet pari ovimattoa, joten ei ole oikein hanskassa nuo mattoasiat. Mutta kohta tulee varmaankin tarpeelliseksi hankkia jonkinmoinen matto olkkariin, jos ja kun tänne ilmestyy jalkoihin yksi natiainen pyöriskelemään - talvella tällaisen rivarikämpän laminaattilattiat kun vähän viileiltä tuntuvat. Eli löytyiskö suosituksia noista nukka/plyysimatoista? Eli ts. sellainen, mistä ei sitä nukkaa/lankoja irtoaisi. Vm-Carpetin Tessaa/Saxonya olen kuullut ainakin kehuttavan. Mutta onko noissa oikeasti miten paljon eroja, eli toimisko joku edullisempikin yhtä lailla?

Eikö oikeasti mistään löydy lasista tietokonepöytää(se yks musta oli jo mainittu, on aika rimpulan näköinen)? Nim. viikon sisään pitäs ostaa uus pöytä ku entinen lähtee :(
Tai sit edes valkoinen "design"-pöytä.

Nyt kun matoista aloitte puhua, niin jeesatkaas vähän. Meillä kun käytännössä ainoat matot on olleet pari ovimattoa, joten ei ole oikein hanskassa nuo mattoasiat. Mutta kohta tulee varmaankin tarpeelliseksi hankkia jonkinmoinen matto olkkariin, jos ja kun tänne ilmestyy jalkoihin yksi natiainen pyöriskelemään - talvella tällaisen rivarikämpän laminaattilattiat kun vähän viileiltä tuntuvat. Eli löytyiskö suosituksia noista nukka/plyysimatoista? Eli ts. sellainen, mistä ei sitä nukkaa/lankoja irtoaisi. Vm-Carpetin Tessaa/Saxonya olen kuullut ainakin kehuttavan. Mutta onko noissa oikeasti miten paljon eroja, eli toimisko joku edullisempikin yhtä lailla?

Meillä on juuri VM Carpetin Tessa olkkarissa ja tykkään ihan hirveästi. Taloudessa on vieläpä 2 matoista tykkäävää kissaa eikä ne ole saanut siitä leivottua lankoja edes irti, eli on senkin myötä laadukas. Tykkään myös siitä, että langat pysyy pystyssä, eikä ole heti laossa. Lisäksi matto on jalalle todella mielyttävä ja kun toisella puolella on se liukuestepinta, niin matto pysyy lattialla kuin liimattu. Systerin mukula diggasi maata siinä ja toivottavasti myös tuleva omakin :)
Itse inhoan sitä, jos matoista irtoaa nukkaa ja muutenkin haluan, että ne on yksinkertaisia eikä ole pölyn kerääjiä, sen vuoksi tykkäänkin myös paperinaru/puuvillamatoista. Toinen vähän kalliimpi mutta mielestäni on ollut investoinnin veroinen on Hanna Korvelan Duetto, matto on paksu ja laadukas (joskin negatiivisena asiana on se, että se pitää pesettää valtuutetussa pesulassa :rolleyes:). Tessan olen pessyt itse painepesurilla (tosin en täydellä paineella) :)

Kannattaa tsekata myös Espritin nukkamatot. On vähän tuuheampaa ja mielestäni kivempaa matskua kuin WM-carpetit.

No meillä on ns. "wm-carpet"-kopiomatto, maksoi 230x320 160e ja hyvin on riittänyt. Itse asiassa tuossa on kaksi mattoa jotka yhdistin.

Eikö oikeasti mistään löydy lasista tietokonepöytää(se yks musta oli jo mainittu, on aika rimpulan näköinen)? Nim. viikon sisään pitäs ostaa uus pöytä ku entinen lähtee :(
Tai sit edes valkoinen "design"-pöytä.

Vepsäläiseltä löytyy ainakin yksi lasinen työpöytä, tosin ei ole erityisen hieno.
Ja täältä löytyy toinen.

Kiiltävä valkoisen työpöydän näin muistaakseni Askossa tai Iskussa. Siis tälläisen, mutta ei L-tason.

Minusta toi ois varmaan jo ostoslistalla, jos nuo "reunat" ois erilaiset. Tollanen koroke on hyvä näytölle, nykyisessäkin on. Ei tartte alas tuijotella...

Latest posts

Back
Ylös Bottom