Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ajattelin kylppäriin hankkia peilikaapin, jossa on kaksi halogeenivalaisinta upotettuna lippaan alaspäin. Kylpyhuone on pieni, joten riittääköhän nuo halogeenit valaisemaan tarpeeksi kylpyhuonetta vai onko ne vain tarkoitettu naaman tutkailuun peilistä?
Lavuaarin yllä tällä hetkellä 70-luvulta oleva "tyylikäs" 2xhehkulamppu pötkylä.

Pistetään vielä kuvaa peilikaapista

http://www.on24.fi/sisustus/kaapit_lipastot_hyllyt/kylpyhuonekaapit/4120

Mä kans komppailen että ei riitä halogeenit valaisuun kylppärissä eikä monessa muussakaan paikassa.
Sen valoalue on niin suppea että toimii kohdevalaisussa parhaiten.

En tiedäonko täällä ollu erikseen joku tv/audio-ym topicci mutta kysyn tässä että onko kellään Tangetin Cinque cd/radio-soitinta? Pitäis saada joku laadukas ja kompakti laite, jolla kuunnella radiota ja cd:tä ja se on nyt melkeinpä ykkösvaihtis. Hintaa n. 280 e verkkokaupassa ja valkoinen erityisesti kiinnostaisi.

tangent_cinque_dab_white.jpg

Hakusessa olisi keittiövalaisimet kaappien alle. Vahvana ehdokkaana on Savon Confort Prot, mutta onko kellään heittää rinnalle varteen otettavia vaihtoehtoja? Missä hinnoissa Led-valaisimet pyörivät? Kuumenevatko halogenit liikaa? Noi Savot miellyttävät omaa silmää ja ovat myös kivan matalat, hinta on tosin suht suolainen (kolme lamppua pistorasioineen 900€).

Kesällä päästään sisustamaan uutta asuntoa (joka siis on vanha, 50 luvun kerrostaloasunto), ja haluan sisustaa sen vanhahtavaan tyyliin eli mitään moderneja huonekaluja sinne ei tule (vaikka sisustusratkaisut muuten voivat kovin moderneja ollakin).

Bongasin ohimennen naamakirjasta jonkun tuntemattoman kuvan jossa oli tummahko kirjoituspöytä jonkinlaisella nahkapäälysteellä. Googlaamalla en kuitenkaan onnistunut löytämään kuvia tällaisesta. Onko kellään tietoa mistä löytyisi kuvia tai sellaisia pöytiä? Uskoisin että ihan uudesta pöydästä oli kuitenkin kyse.

Boknäsiltä ainakin löytyy jonkunnäköisiä nahkapäällysteisiä, itellä "varustettuna" läppäritasolla, hintaa joku vuosi sitten n.800€.

Musta kirjahylly pitäis löytää.

Tällästä katoin jo ikeasta ja ton tyylinen om jees, muttei näin kalliimman maun nimissä ihan tuolta viitsis ostaa .__.

Huppe?
Meillä on tommonen Ikean hylly ylimääräisenä. Hintaisekseen ihan hyvä hylly. Takaseinä on semmosta lerppua pahvia, mutta hyllyt ovat jopa yllättävän tukevia. Hyvin on ajanut asiansa kirja- ja koristehyllynä. Saat ilmaseks jos tuut hakemaan.:D

Mellä on kanssa työhuoneessa ns. ylimääräsenä tollanen, sitten on yksi toinen tumma hylly. Inhottavia pitää siistinä, kun pöly näkyy noissa heti

Törmäsin kysymykseen, joka kiinnostaa itseänikin.

Eli:

"Jos talossa on ruma takka niin voiko sen pinnottaa uudelleen? Tai onko muuta tehtävissä?
Minulla ei ole nyt kuvaa siitä takasta, mutta aika lailla tältä se pintamateriaali näyttää.
http://www.kansallisvesi.fi/kuvat/ok-236-8.jpg
ja tässä nuo isot levyt on juuri samanlaisia
http://www.haapalanlomamokit.com/kuva_7_500px.jpg"

Mitä on tehtävissä? Voiko esim. maalata tai mitkä ovat vaihtoehdot? Eikö uusi varaava takka kuitenkin maksa useita tuhansia euroja?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä kans komppailen että ei riitä halogeenit valaisuun kylppärissä eikä monessa muussakaan paikassa.
Sen valoalue on niin suppea että toimii kohdevalaisussa parhaiten.

En tiedäonko täällä ollu erikseen joku tv/audio-ym topicci mutta kysyn tässä että onko kellään Tangetin Cinque cd/radio-soitinta? Pitäis saada joku laadukas ja kompakti laite, jolla kuunnella radiota ja cd:tä ja se on nyt melkeinpä ykkösvaihtis. Hintaa n. 280 e verkkokaupassa ja valkoinen erityisesti kiinnostaisi.

tangent_cinque_dab_white.jpg

Faija osti äskettäin tollasen, mallista en tiiä onko täysin sama. Yllätyin miten tukkoinen ääni tossa on.

Törmäsin kysymykseen, joka kiinnostaa itseänikin.

Eli:

"Jos talossa on ruma takka niin voiko sen pinnottaa uudelleen? Tai onko muuta tehtävissä?
Minulla ei ole nyt kuvaa siitä takasta, mutta aika lailla tältä se pintamateriaali näyttää.
http://www.kansallisvesi.fi/kuvat/ok-236-8.jpg
ja tässä nuo isot levyt on juuri samanlaisia
http://www.haapalanlomamokit.com/kuva_7_500px.jpg"

Mitä on tehtävissä? Voiko esim. maalata tai mitkä ovat vaihtoehdot? Eikö uusi varaava takka kuitenkin maksa useita tuhansia euroja?
Vuolukiveä tuskin voi maalata ja uudelleenpinnoituskin lienee hankalaa.

Vuolukiveä tuskin voi maalata ja uudelleenpinnoituskin lienee hankalaa.
Netistä löytyi että kalkkivesiliuoksella tuota voisi koittaa vaalentaa ja sitten lakka päälle. Kannattanee selvittää onko se jo lakattu ja tarkemmat ohjeet valmistajalta: www.tulikivi.com

On muuten niin oksettavan näköisiä nuo vuolukivitakat että itse purkaisin pois ja pistäisin uuden tilalle.

Ovathan ne hirveitä. Aivan hirveitä. Näyttävät lasten muovilinnoilta.

Toisaalta jos sellainen jo sattuu olemaan ja melko uutena, onhan se ikävää, jos se pitää puhtaasti ulkonäkösyistä purkaa ja teettää uusi tilalle.

Itse en tuota materiaaliakaan kyennyt hahmottamaan (siis vuolukivi). Ei osaamista alalla.

Purkaisin uuden täysipuisen keittiönkin (vaikka pyökki) ja purin esim. tammimosaiikkiparketin. Ihan ulkonäkösyistä. :D
Itselle tulee hyvä mieli kun saa purettua kauheutta pois jostakin...

EDIT: Ehkä tommoista keittiötä, tapauksesta riippuen voisi ensin yrittää ns. "Ranskalaistaa" tuunaamalla sitä. Mutta jotkut lakatut kirsikkapetsi-täyspuuovet saisivat kyllä lähteä kuin hauki kaislikosta.
EDIT2: Tiilerillä on kivoja noi funkkistakat:
http://www.tiileri.fi/esitteet/Funkkistakat_07.pdf

EDIT2: Tiilerillä on kivoja noi funkkistakat:
http://www.tiileri.fi/esitteet/Funkkistakat_07.pdf

Meillä on Tiilerin Pikku-Lauri, komia on ja ero edelliseen peltihökötykseen on kuin yöllä ja päivällä. Lisäksi Vantaan Ylästössä missä Tiilerillä on myyntipiste on erittäin hyvää ja mukavaa palvelua joten kaiken kaikkiaan Tiileriin ollaan oltu erittäin tyytyväisiä:)

Mistä kohtuu edullisesti ja kohtuu helpoiten (mittaus+vanhan purku + uuden asennut) tyylikäs keittiö?

Myös uudet koneet (hella+tiskikone+jääkaappi) pitäisi laittaa...
Kannttaako ottaa samaan pakettiin vai ostaa tarjouksesta itse?

Joku KVIK-niminen firma on mainostanut paljon lehdissä ja oli ainakin halpa. Puustellit, A la Cartet jne tarjoaa kyllä noita mainitsemiasi palveluita, mutta eivät taida olla kovin edukkaita.

Pitäsköhän alkaa keittiöremppaajaks/suunnittelijaks...
Ikean kaapistoihin olin ainakin kodinhoitohuoneessa tyytyväinen. Asennuspalvelusta en tiedä, suunnittelua ainakin tekevät ja esim. pöytälevyn sahausta.

Koneet toki eri mestasta.

Pitäsköhän alkaa keittiöremppaajaks/suunnittelijaks...
Ikean kaapistoihin olin ainakin kodinhoitohuoneessa tyytyväinen. Asennuspalvelusta en tiedä, suunnittelua ainakin tekevät ja esim. pöytälevyn sahausta.

Koneet toki eri mestasta.

Ala vaan saat musta 1 asiakkaan :)

Visio olis 2 värisestä keittiöstä alakaapit mustiksi ja yläkaapit valkoisiksi kodinkoneet teräksen väristä, Toimisiko? ja minkälaiset välitilan laatat?

Back
Ylös Bottom