Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuommosesta kirkosta saisi tosi makeen kämpän tehtyä. Kivasti myös kuutioita tulis kämppään, ei ainakaan olis tunkkanen ilma ikinä, jos ei kalman haju vaan pääse yllättämään:eek:

Pakko muuten kehua tuota Interfacen sohvan laatua. Kun katsoo sohvan osia irtaallaan, niin jokainen sauma ja joka kohta on kyllä todella ensiluokkaista ja istuin mukavuus paras tähän asti kokemistani.
Kyllä sitä vaan myös suomessa osataan!

Onkos porukka muuten käyttänyt sisustussuunnittelijoiden apua kämppiensä laittamiseen?
esim mulla ei ole todellakaan pinintäkään sisustussilmää ja sen kyllä huomaa omasta kämpästä aika hyvin :)

ja kuin paljon nuo ottavat rahaa jos sanoo että suunnitelkaas 100m2 kämppä?
yritin tossa etsiä googlesta tietoa mutta aika ympäripyöreitä vastauksia löytyi?

edit: huppe paljon maksaa jos suunnittelet mun tulevan kämpän sisustuksen+´?

Ton tyyppiset kävis mullekin, ainakin keskelle ja taakse. Keskikajari ku on pirun vaikea sijoittaa: TV-taso noin TV:n levyinen, TV:ssä matala jalka ja koko systeemin takana on ikkuna. Eli keskikaiutin ei voi olla korkea. Lisää ehdotuksia! ;)
PS. mitenkähän järjestelmä toimis, jos eteen laittas OR:n E1/2 ja sit keskelle+taakse jotkut tollaset pikkuset.
Orb Audion Mod1:set toimivat ainakin pirun hyvin Genelecin 8020:n parina. Toki subi olisi poikaa tuhdittamassa bassoja mutta kun ei ole äänieristyksiä niin ei viitti kiusata naapureita.
Saksassa ei siis oikeasti ole äänieristystä. Vain tiiliseinä ja rappaus + maali välissä.

Onkos porukka muuten käyttänyt sisustussuunnittelijoiden apua kämppiensä laittamiseen?
esim mulla ei ole todellakaan pinintäkään sisustussilmää ja sen kyllä huomaa omasta kämpästä aika hyvin :)

ja kuin paljon nuo ottavat rahaa jos sanoo että suunnitelkaas 100m2 kämppä?
yritin tossa etsiä googlesta tietoa mutta aika ympäripyöreitä vastauksia löytyi?

edit: huppe paljon maksaa jos suunnittelet mun tulevan kämpän sisustuksen+´?

Katsotaan kunhan saan tuon mahdollisen referenssikohteen suunniteltua alusta loppuun ;)

Pakko muuten kehua tuota Interfacen sohvan laatua. Kun katsoo sohvan osia irtaallaan, niin jokainen sauma ja joka kohta on kyllä todella ensiluokkaista ja istuin mukavuus paras tähän asti kokemistani.
Kyllä sitä vaan myös suomessa osataan!

Interface on helkkarin hyvä sohva!

Olen duunannut tuon talon pohjan lisäksi hieman sisustussuunnittelua. Eipä nämä kait mitenkään salaista matskua ole...

Jos jotakuta kiinnostaa ihmetellä niin tässä on:

LINKKI

Pohjakuvaa on käsitelty "hieman" jo tuossa okt rakentaminen -threadissa...

Mitäs jengi on mieltä? Ideoitakin saa esittää!

Keittiöksi meinasin jotain tämän tyylistä, hieman perinteikkäämpää tällä kertaa:

erika-1.jpg

Tämä kiiltävä valkoinen vois tietty olla myös vaihtoehto mutta jotenkin tuntuu että tuosta on jo se ensihohto jäänyt taakse ja tuo vaikuttaa vanhentuneelta... tai sitten olen itse vanhentunut :D
iris-1.jpg

Orb Audion Mod1:set toimivat ainakin pirun hyvin Genelecin 8020:n parina. Toki subi olisi poikaa tuhdittamassa bassoja mutta kun ei ole äänieristyksiä niin ei viitti kiusata naapureita.

Joo, subbariks ois mulla tulossa näillä näkymin Monolith.
Myyköhän kukaan Orbeja Suomessa tai niitä "orkkiksia"? Jos laittas keskelle TV:n eteen ja sit taakse sivuille pitäs saada joko seinä-tai kattokiinnityksellä mielellään. Kellään ideoita tollasten pallojen kiinnittämiseen seinään, niin että ois vielä säätömahdollisuus(oispa sit hienot).
Tuo ylempi keittiö jotenkin miellyttää enemmän silmää...:rolleyes:

Joo, subbariks ois mulla tulossa näillä näkymin Monolith.
Myyköhän kukaan Orbeja Suomessa tai niitä "orkkiksia"? Jos laittas keskelle TV:n eteen ja sit taakse sivuille pitäs saada joko seinä-tai kattokiinnityksellä mielellään. Kellään ideoita tollasten pallojen kiinnittämiseen seinään, niin että ois vielä säätömahdollisuus(oispa sit hienot).
Tuo ylempi keittiö jotenkin miellyttää enemmän silmää...:rolleyes:
320e maksoin kolmesta tulleineen, tosin noi meni jotenkin hassusti tullissa kun päällä oli vain 100usd "arvoinen" tietokone-osa -lappunen.
Galloja myy muistaakseni Mr. Hifi:
http://www.mrhifi.fi/iwc/index.php4?page=productlist&vendor_id=27

Muutaman päivän kesti kun tilasi noi jenkeistä. Verkkokauppa.com myy noita myös:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=16821

Noi stud-30 telineet ovat ihan ok, takakajareille. Näköjään myös tällaisia tarjolla:
http://www.orbaudio.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=24

320e maksoin kolmesta tulleineen, tosin noi meni jotenkin hassusti tullissa kun päällä oli vain 100usd "arvoinen" tietokone-osa -lappunen.
Galloja myy muistaakseni Mr. Hifi:
http://www.mrhifi.fi/iwc/index.php4?page=productlist&vendor_id=27

Muutaman päivän kesti kun tilasi noi jenkeistä. Verkkokauppa.com myy noita myös:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=16821

Noi stud-30 telineet ovat ihan ok, takakajareille. Näköjään myös tällaisia tarjolla:
http://www.orbaudio.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=24

OT: Onkohan Galloissa ja Orbeissa isoakin eroa äänessä? MrHifissä voi varmaan kuunnellakin Galloja, mutta Orbeja ei varmaan pääse missään kuuntelee.

OT: Onkohan Galloissa ja Orbeissa isoakin eroa äänessä? MrHifissä voi varmaan kuunnellakin Galloja, mutta Orbeja ei varmaan pääse missään kuuntelee.
Eiköhän noi matolaatikot kuulosta ihan samalta keskenään... Ei ne mitään hifiä ole mutta eivät todellakaan kyllä huonotkaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen ajatellut eteiseen tälläistä Hallan serie 21 valaisinta https://www.netrauta.fi/portal/sahko__valaistus/sisustusvalaisimet/kattovalaisimet/serie_21_kattovalaisin__2x50w

Minkähänlainen asennus tuossa on?

Onko kellään kokemusta? Valaisimen mukana tulee muuntaja. Meillä ei ikinä ole missään valaisimessa ollut muuntajaa. Mitähän tämä meinaa? Onko katossa sitten jossakin kohtaa ruma mötikkä kenties? :rolleyes:
Pinta-asennus. Muuntaja on takuuvarmasti tuolla mötikän sisällä.

PS. Susiruma valaisin. Tommonen pahvilaatikon näköinen möykky keskellä kattoa.

Maalikaupasta vaan oikeat maalit ja mäntypaneeli näyttää valkoiselta päivän päästä. Varmasti osaavat neuvoa.

Olen duunannut tuon talon pohjan lisäksi hieman sisustussuunnittelua. Eipä nämä kait mitenkään salaista matskua ole...

Jos jotakuta kiinnostaa ihmetellä niin tässä on:

LINKKI

Pohjakuvaa on käsitelty "hieman" jo tuossa okt rakentaminen -threadissa...

Mitäs jengi on mieltä? Ideoitakin saa esittää!

Keittiöksi meinasin jotain tämän tyylistä, hieman perinteikkäämpää tällä kertaa:

erika-1.jpg

Tämä kiiltävä valkoinen vois tietty olla myös vaihtoehto mutta jotenkin tuntuu että tuosta on jo se ensihohto jäänyt taakse ja tuo vaikuttaa vanhentuneelta... tai sitten olen itse vanhentunut :D
iris-1.jpg

Ylempi keittiötyyli ehdottomasti. Vähän voisi selkeyttää vielä tuota tyyliä jotenkin, vähän härö noin. Noihin muihin suunnitelmiin sopisi olkkariin ja makkareihin tosi vaalean harmaaksi tai melkein valkoiseksi maalattu lautalattia. Vaalea tai tummaa/mustaa isoa laattaa eteiseen, kylppäriin, kodinhoitohuoneeseen. Mutta näinhän sä olitkin suunnitellut :D

Back
Ylös Bottom