Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jossain vihjattiin että Claes Ohlssonilta saisi niitä puuneliöitä, mutta that's it.
Kiilapuita saa Temperasta. Ostin sieltä pari viikkoa sitten 160cmx81cm kokoluokkaa olevat kehykset. Muistaakseni 16€ jäi kokonaishinnaksi. Kankaan pingottelet siihen itse. Kankaita saa... no, kangaskaupasta.

park-planters2.jpg

Aika hauska kukkaruukku.. :D Harkintaan menee..

Onko kukaan formumilainen törmännyt missään myynnissä olevaan vanhaan "kulahtaneen" näköiseen tai oikeasti kuluneeseen vanhaan nahkaiseen nojatuoliin?
Hakusessa olisi kellarin kotiteatteri/ takkahuonetilaan em. tuoli. En ole itse onnistunut löytämään kuin sisustus lehdistä.
Onko tarpeeksi kulunut?

17575569-0.jpg

http://www.keltainenporssi.fi/kohde/17575569

Kiilapuita saa Temperasta. Ostin sieltä pari viikkoa sitten 160cmx81cm kokoluokkaa olevat kehykset. Muistaakseni 16€ jäi kokonaishinnaksi. Kankaan pingottelet siihen itse. Kankaita saa... no, kangaskaupasta.

Okei, tämä pitää muistaa. Tsekkaan ensin josko esim. K-Raudasta sais styroksilevyä vaikka 160x60cm palan. Niittipyssyn löysinkin jo, niin tuskin tuosta kovin vaikeaa tulee :) Nyt pitää hakea idiksiä..mietin mustaa, harmaata ja valkoista ..ja siihen sellaista punaista roisketta! Oikea nelimarkka konsanaan.

Huppe: onko tuon kaltaisia kukkaruukkuja oikeasti jossain myynnissä? Ei ihan noin härskiä, mutta samantyylistä olisi kiva löytää lahjaksi kaverille, jolla on jo kaikkea järkevää.

Tsekkaas www.kruunukaluste.fi

Huppe: onko tuon kaltaisia kukkaruukkuja oikeasti jossain myynnissä? Ei ihan noin härskiä, mutta samantyylistä olisi kiva löytää lahjaksi kaverille, jolla on jo kaikkea järkevää.

Kysyt väärältä kynikseltä, se oli toi purtsi se toinen kynis joka ton linkitti :D
Ostin muuten Bonsain tossa joku aika sitten. Kesti yön yli hengissä, seuraavana iltana oli jo kuollu. Toi oli saletisti jonkinsortin ennätys :nolo:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko kukaan formumilainen törmännyt missään myynnissä olevaan vanhaan "kulahtaneen" näköiseen tai oikeasti kuluneeseen vanhaan nahkaiseen nojatuoliin?
Hakusessa olisi kellarin kotiteatteri/ takkahuonetilaan em. tuoli. En ole itse onnistunut löytämään kuin sisustus lehdistä.

Kävisikös tällaiset:

http://www.casarustica.fi/tuotteet.html?id=2/1768
http://www.casarustica.fi/tuotteet.html?id=2/1369

Tässä vielä eräältä toiselta foorumilta tyytyväisiä kokemuksia Suomi soffasta:

Suomisoffasta outoja kokemuksia

Sattumalta löysin tämän ketjun, kun googlailin pull up-nahan perässä. Ostimme puolison kanssa Suomisoffasta alkuvuonna 3-istuttavan pull-up-nahkasohvan. Myyjän mukaan verhoilu "tulee samasta paikasta kuin nahka" ja sitä voi kuulemma "hoitaa nahanhoitoaineilla". Enempää tietoa hänestä ei irronnut. Myyjä kuitenkin lisäsi, että Suomisoffta "ei myy mitään ryökälesohvia".

Ostimme siis sohvan sillä myyjä lupasi, että se tehty Euroopassa (Puola). Toimituksen yhteydessä 2 viikkoa myöhemmin oli sohvapakettiin painettu joka puolelle suurella Made in China... lisäksi tuosta Pull Up-nahasta lähti aivan kamala käry, jota kesti yli 4 viikkoa. Että enpä tiedä, muovilta tuo kovasti vaikuttaa.

Summa summarum: neuvon välttämään pull uppia (ainakin Suomisoffasta). Lisäksi tuossa meidän sohvassa on jo kaikki situintyynyt alkaneet roikkua, vaikka on vasta muutaman kuukauden ikäinen. Olisi sitä hieman enemmän toivonut 2500e (-70%) sohvalta.

:lol2:

Suomi soffassa ei voi tehdä huonoja kauppoja kun kaikki tuotteet on aina -70% tarjouksessa. :D

Suomisoffasta outoja kokemuksia

Sattumalta löysin tämän ketjun, kun googlailin pull up-nahan perässä. Ostimme puolison kanssa Suomisoffasta alkuvuonna 3-istuttavan pull-up-nahkasohvan. Myyjän mukaan verhoilu "tulee samasta paikasta kuin nahka" ja sitä voi kuulemma "hoitaa nahanhoitoaineilla". Enempää tietoa hänestä ei irronnut. Myyjä kuitenkin lisäsi, että Suomisoffta "ei myy mitään ryökälesohvia".

Ostimme siis sohvan sillä myyjä lupasi, että se tehty Euroopassa (Puola). Toimituksen yhteydessä 2 viikkoa myöhemmin oli sohvapakettiin painettu joka puolelle suurella Made in China... lisäksi tuosta Pull Up-nahasta lähti aivan kamala käry, jota kesti yli 4 viikkoa. Että enpä tiedä, muovilta tuo kovasti vaikuttaa.

Summa summarum: neuvon välttämään pull uppia (ainakin Suomisoffasta). Lisäksi tuossa meidän sohvassa on jo kaikki situintyynyt alkaneet roikkua, vaikka on vasta muutaman kuukauden ikäinen. Olisi sitä hieman enemmän toivonut 2500e (-70%) sohvalta.

:lol2:

Suomi soffassa ei voi tehdä huonoja kauppoja kun kaikki tuotteet on aina -70% tarjouksessa. :D
Niin, samaa noista tyynyjen roikkumisesta valitin jo taannoin. Paskaa mitä paskaa. Suomisoffa on pelkkää paskaa ja poikkeuksetta. Meidän sohva vaihdettiin/korjattiin 3 kertaa, sitten onneksi sain sen myytyä.

Nimim. Ei koskaan enää SuomiSoffaa! :curs: Mekin saimme -60% alennusta hyvinä asiakkaina, seuraavalla viikolla tilauksen jälkeen oli sama sohva -80% mainoksessa. Lähtöhinta oli 3300e, josta tuo alennus + 300e alennusta jälkikäteen kun sohvan kanssa oli niin paljon ongelmia ja reklamoimme asiasta useaan otteeseen.

Nyt syksyllä kun oltiin sohvaa ostamassa, kävin kattelemassa Suomi Soffalta niitä sohvia joita mainostivat olevan tarjouksessa. Kangas sohvissa tuntu tosi ohuelta ja kysyinkin sitten myyjältä että kestääkö se mitään, myyjä sit sanoi suoraan että ei suosittele ainakaan jos on kotieläimiä. No meillä on kaksi koiraa joten jäi ostamatta. Kalliimmalla kankaalla olisi varmaan ollut ihan ok, mutta ostettiin sitten Maskusta kulmasohva jossa kestävän tuntunen kangas eikä hintakaan ollut paha.
Maskussa ei vaan sitten ollut palvelu ihan kohdallaan, kun jouduttiin oottelemaan huonekaluja(sohvan lisäksi sänky ja keittiökalusto) monta viikkoa yliaikaa. Nyt sitten oottelen parasta aikaa niiltä tililleni muutamaa kymppiä, jotka lupasivat maksaa hyvitystä niiden toimitusongelmien vuoksi. No eipä ole rahoja kuulunut vieläkään vaikka ollaan huonekalut maksettukin jo kuukausi sitten. Huoh. :curs:

suomisoffasta saa hyvääkin, mutta se oikeesti hyvä sitten maksaakin. 4ke ois ollu kulmasohva kunnon kankaalla ja 10v takuulla kauhean tinkauksen jälkeen, jäi tosin silti ostamatta. oikea hinta oli +5ke.

Itse olen seurannut siitä asti kun muutin helsinkiin, eli vuodesta -02, noita suomisoffan "tarjouksia/alennuksia" ja jos vain saisin aikaiseksi tekisin kilpailuvirastolle tms. kantelun. Ei voi olla lain mukaista, että lafkalla on ale ympäri vuoden. Noi hinnat josta alennetaan -50 - 90 % ei voi pitää paikansa. Ei mikään liike voi myydä tavaraa jatkuvasti keskimäärin 70% alennuksella. Eli nuo ovh:t on täyttä paskaa.

Itse olen seurannut siitä asti kun muutin helsinkiin, eli vuodesta -02, noita suomisoffan "tarjouksia/alennuksia" ja jos vain saisin aikaiseksi tekisin kilpailuvirastolle tms. kantelun. Ei voi olla lain mukaista, että lafkalla on ale ympäri vuoden. Noi hinnat josta alennetaan -50 - 90 % ei voi pitää paikansa. Ei mikään liike voi myydä tavaraa jatkuvasti keskimäärin 70% alennuksella. Eli nuo ovh:t on täyttä paskaa.
Suomisoffalla on Suomen jokaisessa lehdessä lähes joka päivä koko etusivun mainokset. Mukaanlukien Hesari. Ei oikeasti ole mitenkään mahdollista että se lafka tekee katetta niin paljon että saisi edes nuo mainokset maksettua. Veikkaan että mainokset ostetaan velaksi, soffat myydään "etukäteismaksulla" ja kohta ollaan konkurssissa ja velkojat jäävät nuolemaan näppejään. Sanokaa minun sanoneen. Vähän sama setti kuin Efi-Data, Akiba, Elektroni -tietokonekauppa.

Suomisoffalla on Suomen jokaisessa lehdessä lähes joka päivä koko etusivun mainokset. Mukaanlukien Hesari. Ei oikeasti ole mitenkään mahdollista että se lafka tekee katetta niin paljon että saisi edes nuo mainokset maksettua. Veikkaan että mainokset ostetaan velaksi, soffat myydään "etukäteismaksulla" ja kohta ollaan konkurssissa ja velkojat jäävät nuolemaan näppejään. Sanokaa minun sanoneen. Vähän sama setti kuin Efi-Data, Akiba, Elektroni -tietokonekauppa.

suomi-soffa on vaan ollut olemassa jo ihan hiton monta vuotta ja ihan samalla konseptilla koko ajan.

Ne Suomi-Soffan halvimmat kankaat ovat ihan täyttä skeidaa. Ohkaisia kuin helvetti ja tuntumakaan ei miellytä sitten pätkääkään. Nyt kun olen nähnyt tutullani puoli vuotta käytössä olleen (kyseisestä kamelin esinahasta tehdyn sohvan) niin perkele että on käytetyn näköinen.

Joku aika sitten kun oltiin ostamassa sohvaa niin käytiin vilkaisemassa lehdessä mainostettu n.2k:n sohvaa -70% alennuksella tms. Meinasi itku tulla kun löysin sen sohvan irvikuvan kaupasta... Täysin lässähtänyt sohva ja vielä esittelykappaleena. Varsinkin kun löysin sen ekana kaupasta ja piti huikata eukolle + muulle porukalle, että täällä tämä nyt sitten on... :lol2:

Kaverilla on kuitenkin Suomisoffalta ostettu muutaman vuoden vanha mokkakankainen(?) iso kulmasohva joka on hyvässä kunnossa edelleen(vaikka kaverillani on koirakin) ja tosi mukava istua. Niin ja nukkua, olen siinä yhden yön viettänyt. :D
En ole hintaa kysynyt, mutta voisi kuvitella olevan sieltä kalliimmasta päästä. Eli näköjään siitäkin putiikista voi hyvää saada, kun ei kattele niitä tarjoussohvia jotka on kaikesta päätellen tehty huonoimmista materiaaleista mitä saa.

Uutisissa oli joku aika sitten, että kuluttajansuojavirasto tutkii Suomisoffan mainostoimintaa, kun ei ole lain mukaista. En tiedä ovatko edistyneet vieläkään :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom