Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jaa, ei tuota tekstiä jaksa lukea kun on noin epäselvä, kuvistakin huono nähdä. Eikös tuo ole joku 18v jannu? Valkoiset kaapistot on kuuminta hottia tänä päivänä.
No se valkoisuus ei ihan oo pointti. Noi ovethan on ku osto-myyntiliikkeestä parilla kympillä saatu, kahvatkin on olleet jo 90-luvusta asti kiinni. Jätkän takana on sen ittensä ikäinen liesi ja uudessa keittiössä mikro on työtasolla? :eek: Jos oikeesti ei oo remppaan rahaa paria ravintolailtaa enempää niin kantsiiko tota ny lehteen kuvata? :|

attachment.php

Laukesin punttiini.

Liitteet

• seatingnewest1sf0.webp
    seatingnewest1sf0.webp
    33 KB · Katsottu: 498
  • setup1ji8.webp
    setup1ji8.webp
    34,7 KB · Katsottu: 447
  • bedroom1eh4-1.webp
    bedroom1eh4-1.webp
    25 KB · Katsottu: 461
  • bedroom2gg9.webp
    bedroom2gg9.webp
    27,4 KB · Katsottu: 450
  • pcroom10vj9.webp
    pcroom10vj9.webp
    38,7 KB · Katsottu: 478
  • newsetupsagaingk8.webp
    newsetupsagaingk8.webp
    56,8 KB · Katsottu: 433
  • picset2io9.webp
    picset2io9.webp
    39,9 KB · Katsottu: 368
  • kitchen2hh1.webp
    kitchen2hh1.webp
    25,6 KB · Katsottu: 414
  • bbarsink1al3.webp
    bbarsink1al3.webp
    54,5 KB · Katsottu: 598
Joo, ei ole minun kämppä, vaikka ihan asiallinen kämppä olisi tuokin:).
Nuo baarijakkarat siis itsellä hakusessa tuosta kämpästä.
Muistaakseni olen nähnyt lähes samannäköisiä tuoleja Jyskissä tai vastaavassa "halpiskaupassa", nopealla selauksella en noita kuitenkaan mistään löytänyt. Olen kyllä aivan varma, että jossain olen tollaset bongannu. Pitää yrittää muistaa ilmottaa tänne, jos sattuvat vielä vastaan.

Nyt on pieni ongelma koneellisen ilmanvaihdon kanssa. Eli taloyhtiössä on koneellinen ilmanvaihto, katonrajassa on siis sellainen snadi ritilä, josta tulee kylmää ilmaa. Saakos tuon mitenkään suljettua? vituttaa kun puhaltaa oikeasti kylmää ilmaa niskaan. Saako oman sähkökaapin kautta sitä mitenkään pois päältä?

Nyt on pieni ongelma koneellisen ilmanvaihdon kanssa. Eli taloyhtiössä on koneellinen ilmanvaihto, katonrajassa on siis sellainen snadi ritilä, josta tulee kylmää ilmaa. Saakos tuon mitenkään suljettua? vituttaa kun puhaltaa oikeasti kylmää ilmaa niskaan. Saako oman sähkökaapin kautta sitä mitenkään pois päältä?

Eiks siihe voi laittaa vaa jonkun kelmun päälle? :D Ainaskin Kreetalla henkilökunta oli tukkinut ne sellasella muovikelmulla pyynnöstä..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eiks siihe voi laittaa vaa jonkun kelmun päälle? :D Ainaskin Kreetalla henkilökunta oli tukkinut ne sellasella muovikelmulla pyynnöstä..

Joo, mä vedin nyt siihen parit A4-paprua peitoksi mutta nyt se vaan pitää sellaista saatanan ininää kun ilma pääsee kuitenkin kulkemaan jostain rei´istä. Pitäis koittaa irrottaa tuo koko ritilä ja tukkia vaikka koko helvetin putki jollain.

Joo, mä vedin nyt siihen parit A4-paprua peitoksi mutta nyt se vaan pitää sellaista saatanan ininää kun ilma pääsee kuitenkin kulkemaan jostain rei´istä. Pitäis koittaa irrottaa tuo koko ritilä ja tukkia vaikka koko helvetin putki jollain.

Se imee eikä puhalla jos tukkeutuu noin. Miten se voi "vetää" jos imee?

Se imee eikä puhalla jos tukkeutuu noin. Miten se voi "vetää" jos imee?

No ei todellakaan ime. Koneellisessa ilmanvaihdossa on kaksi rööriä: yksi puhaltaa sitä kylmää ilmaa ja toinen sitten vetää pois. Koko systeemissä ei oo mun mielestä pätkääkään mitään järkeä. Suunniteltu muka pitämään lämpötilan tasaisempana. On joo vitun tasaista kun yksi nurkka on kuin joku napajäätikkö.

Nyt on kaikki muu hommattu, mutta kiiltävä valkoinen n. 120x70 työ/ruokapöytä puuttuu. Onko idiksiä mistä moisen saisi halvalla? Kaanilla on, mutta halpa on aika väärä sana:D Näyttää iMacin alla hyvältä yhdessä Kartellin Bourgie-lampun kanssa :)

Laitoin duunissa siihen päälle pakkausteippiä. Kysyin huoltomieheltä, että sekoittaako se tukkiminen sitä järjestelmää ja se sanoi ettei sekoita.

Laitoin duunissa siihen päälle pakkausteippiä. Kysyin huoltomieheltä, että sekoittaako se tukkiminen sitä järjestelmää ja se sanoi ettei sekoita.

No hyvä, kun mä vähän kelasinkin, että meneekö sitten koko talon järjestelmä sekaisin jos tuon tukkii. Pitää hakea huomenna pakkausteippiä ja askarrella sillä koska maalarinteippi ei näytä kovin hyvin tuossa pysyvän. Vois ottaa tuon ritilän irti ja peittää sen sisäpuolelta niin ei näyttä niin törkeeltä.

No hyvä, kun mä vähän kelasinkin, että meneekö sitten koko talon järjestelmä sekaisin jos tuon tukkii. Pitää hakea huomenna pakkausteippiä ja askarrella sillä koska maalarinteippi ei näytä kovin hyvin tuossa pysyvän. Vois ottaa tuon ritilän irti ja peittää sen sisäpuolelta niin ei näyttä niin törkeeltä.

Mä en sit kyllä tiedä kuinka "ammattilainen" toi meidän huoltomies on tolla ilmastointipuolella, joten mun piikkiin et sitten sitä kokeiluasi laita :D

Mä en sit kyllä tiedä kuinka "ammattilainen" toi meidän huoltomies on tolla ilmastointipuolella, joten mun piikkiin et sitten sitä kokeiluasi laita :D

Mut ku Anonymity sanoi...:D
Nyt kun toi ritilä on ollut tunnin verran kiinni niin on heti paljon miellyttävämpi ilma!

ei se sekoita tai hajota, puhaltaa vain toisiin asuntoihin vähän tehokkaammin :D. Jos kaikki tukkis, niin vois ehkä tulla ongelmii.

Nyt on kaikki muu hommattu, mutta kiiltävä valkoinen n. 120x70 työ/ruokapöytä puuttuu. Onko idiksiä mistä moisen saisi halvalla? Kaanilla on, mutta halpa on aika väärä sana:D Näyttää iMacin alla hyvältä yhdessä Kartellin Bourgie-lampun kanssa :)
Koti-ideasta löytyis tämmönen, koko ei ihan täsmää (140 x 59 cm).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom