Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kaveri teki olkkariin just tommosen seinän, aidosta kivestä siinä seinässä ei tosin ole tietoakaan. Hinta oli murto-osan tässä threadissa mainituista ja näyttää juurikin samalta. En vaan kuollaksenikaan muista mistä hän osti kamat. Täytyy kysellä...

Mulla on vanhassa kämpässä yks kapea seinä tollasta kiveä ja keittiön välitila.

Täältä voi vakoilla: http://www.huoneistokeskus.fi/Aspx/Realty/RealtyDetails.aspx?RealtyID=7083125&

;)

EDIT: Aijuu, ostopaikka takkakeskus.fi ja hinta noin 40-60e/neliö (muistaakseni).

EDIT2: Mul on muuten noita WOO-levyjä muutama ylimääräinen kun ei sopinu yhtään väreihin. Jos jotain kiinnostaa..

Onko joku maalannut lakatut portaat? Tekis mieli maalata poiset perusportaat valkoiseksi / musta (tumman ruskea vaihtoehto myös).

Hieman olen jutellut ihmisten kanssa operaatiosta ja sanoivat, että on todella suuritöinen ja neuvoivat jättämään homman ammattimiehille. Mielummin kyllä teen kyllä itse, mutta joskus on vaan järkevämpää käyttää esim. maalaripalveluita. Saahan niistä sen 60% alennuksen kun kuitin kanssa tekee...
Pelkkä portaiden maalaus ei ole homma eikä mikään. Mutta ootas kun sitä edeltää liimattujen laminaattien poisto (lue: repiminen/piikkaaminen) ja edelleen sen alta paljastuvien karvamattopalojen poisto (lue: repiminen-höylääminen-hiominen) :curs: . Itse tehtynä jälki ei ehkä ihan ammattilaisen työtä vastaavaa ole, saattaa jäädä esim. pieniä valumia näkyviin, mutta ainakin omasta mielestä oli hyvä ratkaisu tehdä itse ja jälki tyydyttää. Porrasmaaliksi käy Betolux ja sitä saa sävytettynä.

Nonih. Verhot ja verhotanko á la Ikea. Itte tykkäilen. Kaukimista nuo eivät poistaneet. Toi Ikeataulu sohvan yläpuolelta siirtynee makkariin, ja olkkariin tekis vaikka muutaman kangastaulun jostai kivasta kankaasta.

e: ähpöh. verhot ei oo ikeasta, verhotanko vaan..

Liitteet

• IMG_1072e.webp
    IMG_1072e.webp
    44,3 KB · Katsottu: 2 799
Onko kenelläkään Ikean PS-kaappia? Sitä jossa on pitkät jalat ja leveys 119 cm?

Pitäisi tietää että paljon tuo itse hyllyosuus on korkeudeltaan (mahtuuko sinne esim. A4-mappeja) ja miltä kaappi näyttää sisältä? Toivottavasti joku osaa auttaa, muuten pitää raahautua Ikeaan ottamaan asiasta selvää. :)

Mitä 5l Tikkurilan Harmony-maalia maksaa? Sävytettynä siis.
Ei tommosta purkkia saakaan, oisko 2.7L jotain 40eskoo, 9L on sitten about 80eskoo, kun viimeksi ostin. Varmaan nousseet hinnat. Bauhaussissa oli halvinta (noin 50% halvempaa kuin vaikkapa Starkissa tai jossain). Sävytys vaihtelee parista egestä reiluun kymppiin, Keltaiset ovat kalleimpia. Maalissa ei kannata säästellä, joku Teknos, varsinkin keltaisena on aivan persettä maalata. Harmony on takuulla parasta maalia mitä voi olla. Suosittelen.
Onko kenelläkään Ikean PS-kaappia? Sitä jossa on pitkät jalat ja leveys 119 cm?

Pitäisi tietää että paljon tuo itse hyllyosuus on korkeudeltaan (mahtuuko sinne esim. A4-mappeja) ja miltä kaappi näyttää sisältä? Toivottavasti joku osaa auttaa, muuten pitää raahautua Ikeaan ottamaan asiasta selvää. :)
Meitsi on aina soittanut Ikeaan ja kysynyt noita sisämittoja niin joku pirkko on sitten käynyt ne mittaamassa.

Löin vetoa itseni kanssa että joku huomauttaisi asiasta. Joten hv :D
Hyvä puoli asiassa on se että tiedät tehneesi virheen ja ehkä jonain kauniina päivänä osaat myös korjata sen :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En ota kantaa noihin sisustusmaaleihin ja niiden laatuun, mutta olen aina ihmetellyt mihin koko Tikkurilan brändi oikein perustuu. Ulkopinnoille en enää koskaan osta mitään Tikkurilan tuotetta, ja samaa suosittelen muillekkin. Kaikki negaa niitä, ja omat kokemukset on täysin vastaavat.

En ota kantaa noihin sisustusmaaleihin ja niiden laatuun, mutta olen aina ihmetellyt mihin koko Tikkurilan brändi oikein perustuu. Ulkopinnoille en enää koskaan osta mitään Tikkurilan tuotetta, ja samaa suosittelen muillekkin. Kaikki negaa niitä, ja omat kokemukset on täysin vastaavat.
Panu "kestää isältä pojalle" on myös todettu huonoksi ulkomaaliksi. Ei kestänyt kahta talveakaan :D

Maalissa ei kannata säästellä, joku Teknos, varsinkin keltaisena on aivan persettä maalata.
Tyypilliseen tapaani en taas miettinyt nenääni pidemmälle kun kävin RTV:stä hakemassa jotain helvetin euro-jotain -maaleja. Enkä ostanut edes hinnan takia, vaan ihan siksi että se oli sillä hetkellä lähin maalikauppa. AIVAN PERSEESTÄ, voi helvetin vittu että menee hermo!!!

Anteeksi.

Ja tämän purkautumisen jälkeen:
- Osta aina maalit kunnon kaupasta. Vallilan maali ja rauta tjsp. on hyvä pk-seudulla. Siinä Hämeentiellä ennen Arabiaa.
- Lidlissä myytiin kattomaalia 10 litraa 20 eurolla. Onko kukaan kokeillut?

Panu "kestää isältä pojalle" on myös todettu huonoksi ulkomaaliksi. Ei kestänyt kahta talveakaan :D
Muovisidesaineinen maali sekin on. Ilman tuuletusrakoa ei varmaan kestä, tai kosteassa pinnassa. Ei mainosteta enää panuakaan noin :D Tikkurilan ulkotuotteissa huonointa on yhteensopimattomuus ja kesto seinässä. Niillä on jokaiseen ongelmaan syy valmiina, ja vika on aina maalarissa, ei koskaan tuotteessa.

Mitä 5l Tikkurilan Harmony-maalia maksaa? Sävytettynä siis.

Bauhausista ostin viime viikolla 2,7l Tikkurilan Jokeri sisustusmaalia. Astmaliiton leima ja kaikkee eikä se käy nenään. Purkki taisi olla 29,xx€ ja sävytys oli jotain 3-4€ Harmony oli saman kokoinen purkki n.36€

Mistä kannattaa etsiä keittiöön pientä pöytää? Hakusessa olisi hieman korkeampi kahden hengen valkoinen/vaalea setti. Plussaa olisi mikäli siitä löytyisi jatkopala mahdollisia vieraita varten. Kodin 1, Ikea, Isku, Asko, Suomi Soffa, Koti-idea ei tärpänneet. Jyskystäkään ei löytynyt ja siellä on aika surkeita tuotteita muutenkin.

Mistä kannattaa etsiä keittiöön pientä pöytää? Hakusessa olisi hieman korkeampi kahden hengen valkoinen/vaalea setti. Plussaa olisi mikäli siitä löytyisi jatkopala mahdollisia vieraita varten. Kodin 1, Ikea, Isku, Asko, Suomi Soffa, Koti-idea ei tärpänneet. Jyskystäkään ei löytynyt ja siellä on aika surkeita tuotteita muutenkin.

En oikein tajunnut kunnolla minkälaista etsit, mutta itselläni on tällainen Stockmannilta ostettu kahden hengen pikkuinen baaripöytä, jossa ei ole jatkopalaa. Pöytä toimii mulla apu- ja aamupalapöytänä. Jos tulee vieraita, niin sitä varten minulla on normaali isompi ruokapöytä.

IMG_0758.jpg

Tuon tyyppinen on hakusessa, ehkä hieman kevyemmän tarvitsen. Ryhmä tulee ikkunan ale keittokomeroon ja siihen tilaan kyllä mahtui pienehkö neljän hengen ryhmä, mutta keittokomero tuli liian ahtaan oloiseksi. Tuolla on24:ssa oli pieni apupöydän tapainen setti ja samaa keveyttä haen eri tyylisenä.

Hakusessa olisi kello makuuhuoneeseen :zzzz: joka näkyy pimeälläkin selvästi.
Siis mieluiten digitaalinen kello, LCD/led tai jollain vastaavalla tekniikalla.

digiboksin kellon numerot on liian pienellä jotta näkyisivät kunnolla, kun yöllä painajaisista heräilee :)

tuo olisi tosi cool, on vaan aivan liian kallis:
http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=816

tai sitten tämmöinen ois myös ihan jees, eikä hintakaan paha ole:
http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=214

Onko siis kukaan muu etsinyt makkariin kelloa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom