Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Meillä on kaksi tälläistä, joihin on itse laitettu lisähyllyt väliin (ei lasisia, joita aiemmin kyselin vaan puiset, nekin Ikeasta, 4,50 €/kpl). Tuohon yhdistelmään mahtuu noin 2500 levyä.

Tämäkin on muuten ihan hauska, mutta menettää ehkä tyylinsä jos noita on useampi.

Jos on rahoissaan, kannattaa melkein teettää se cd-hylly. Etenkin jos siis haluaa tuollaisen enemmän makuulla olevan mallin kuin korkean kaapin. Vaikka nuo Anttilan ja Ikean cd-tornit on kyllä ihan ok näköisiä, niitä vaikka pari rinnakkain. Parisataa levyä mahtuu yhteen.

edit. tuolla Ikeassa kyllä vaihtelee laatu ihan saatanasti, osa on melkein pahvia ja osa sitten suorastaan hyvää. Osa on halvan näköistäkin, osasta ei tunnista ostopaikkaa.

Meillä on kaksi tälläistä, joihin on itse laitettu lisähyllyt väliin (ei lasisia, joita aiemmin kyselin vaan puiset, nekin Ikeasta, 4,50 €/kpl). Tuohon yhdistelmään mahtuu noin 2500 levyä.

Tämäkin on muuten ihan hauska, mutta menettää ehkä tyylinsä jos noita on useampi.

Jos on rahoissaan, kannattaa melkein teettää se cd-hylly. Etenkin jos siis haluaa tuollaisen enemmän makuulla olevan mallin kuin korkean kaapin. Vaikka nuo Anttilan ja Ikean cd-tornit on kyllä ihan ok näköisiä, niitä vaikka pari rinnakkain. Parisataa levyä mahtuu yhteen.

juu oon itsekkin miettinyt noita ikean benno/billy yms cd-torneja. Ongelma on siinä että haluan just tollasen mun linkittämän kuvan mukasen hyllyn koska se ajaisi mulla samalla yöpöydän virkaa sängyn lähellä.

Allposters.comissa on myynnissä eräs kaunis juliste, 138 x 48cm. Julisteen hinta on $56. Julisteen siirtäminen 4 cm paksulle seinäkanvaasille (näyttäisi maalaukselta) ja sen postittaminen Suomeen kokonaisena maksaisi yhteensä $390 (noin 250€).

Voisiko tätä tehdä halvemminkin? Vai onko hinta kilpailukykyinen joka tapauksessa, jos haluaa "maalausmaisen" taideteoksen seinälle?

Kellään kokemusta kuviointi/sabluunamaalauksesta? Myös joku "abstrakti" kuva jostain henkilöstä kiinnostaisi. Ideoita, linkkejä?

Kellään kokemusta kuviointi/sabluunamaalauksesta? Myös joku "abstrakti" kuva jostain henkilöstä kiinnostaisi. Ideoita, linkkejä?

Seinälle siis suunnitelmissa? Itse hain aikanaan vinkkejä muistaakseni Tikkurilan sivuilta, mutta taitaahan noita muuallakin olla. Omaan makuuhuoneeseen olemme maalanneet Modesty Blaisen (näin yhden version asiasta joskus muistaakseni Glorian koti-lehdessä) ja sellainen piti saada omallekin seinälle. Netistä kuva, kaverilta videotykki lainaan ja sillä heijastettiin kuva seinälle. Sitten lyijykynällä piirtämään rajoja ja mustalla maalilla kuva valkoiselle seinälle. Tykättiin kovasti. Omat piirustus/maalaustaidot eivät kummoiset ole kummallakaan, mutta hyvinhän tuo onnistui.

Tein itselleni lasista keittiön pöydän. Kuvat paskoja kännykällä otettuja. Hyviä paikkoja mistä sais pöytään siistit tuolit 4 kpl. Tuoleissa vois olla rosteria niinkuin pöydän rungossakin ja ehkä nahkaa, vähän erikoisemmat tuolit siis hakusessa. Ei tahdo paikallisista firmoista löytyä siistejä jakkaroita.

Liitteet

• photo3.webp
    photo3.webp
    57,8 KB · Katsottu: 421
  • photo4.webp
    photo4.webp
    52,7 KB · Katsottu: 409
  • photo.webp
    photo.webp
    78,8 KB · Katsottu: 393
Allposters.comissa on myynnissä eräs kaunis juliste, 138 x 48cm. Julisteen hinta on $56. Julisteen siirtäminen 4 cm paksulle seinäkanvaasille (näyttäisi maalaukselta) ja sen postittaminen Suomeen kokonaisena maksaisi yhteensä $390 (noin 250€).

No niin, taideteos onpi saapunut ja olen kyllä tyytyväinen. Kalliiksi tuli, mutta olin niin kauan etsinyt jotain sopivaa, etten hinnasta enää välittänyt.

Nyt pitäisi vaan katsella, että pitäisikö matchata pari sohvatyynyä tuollaisiin maanläheisiin väreihin.

Liitteet

• taulu1.webp
    taulu1.webp
    64 KB · Katsottu: 759
  • taulu2.webp
    taulu2.webp
    53,7 KB · Katsottu: 638
  • taulu3.webp
    taulu3.webp
    72 KB · Katsottu: 571

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nätti taulu, mutta liian pieni yksin tyhjälle seinällä ja ripustettu liian ylös. Jos seinä olisi esim lämpimä beige taulu ei olisi niin irtonainen taikka jotain punaista/oranssia löytyisi muualta.

Vanha taulu oli korkeampi ja uusi taulu käyttäessään samaa koukkua on tuolla korkeudella. Kun keksin, miten saan vanhan reiän peitettyä näkymättömiin, teen uuden.

Nyt on seinämaalausideat vähän edenneet, ja juuri nyt näyttää siltä että seinälle voisi tulla joku kaupunkimaisema.
Vähän tän tyylinen (tein nopeasto photarissa brusheilla).

www.slottephoto.com/kuvat/cityscape.jpg

Kaverini joka on taitava piirtämään on luvannut tehdä muutaman luonnoksen, kyllä tuosta pitäisi tulla aika kiva :)
Mut tommonen värimaailma siis..

Mun huoneen seinät oli pienenä "paneloitu" semmosilla ilmoitustaulumateriaalia olevilla levyillä lattiasta kattoon. Mitä nuo levyt on nimeltään ja mistä niitä saisi? Semmosta pahvinkaltaista matskua. Suosittelen kaikkiin lastenhuoneisiin...;)

Vai kapalevyä?

Tätä se saattais olla... Ei korkkia. Semmosta ku kouluissa on luokkahuoneiden takana isot ilmoitustaulut, sellaista matskua. Näyttää pahvilta, jonka pinnassa on ohut jostain hamppulangan tapaisesta tehty "ristikko". Ja liimalla se vissiin oli seinässä, ei ainakaan nauloilla.

Tätä se saattais olla... Ei korkkia. Semmosta ku kouluissa on luokkahuoneiden takana isot ilmoitustaulut, sellaista matskua. Näyttää pahvilta, jonka pinnassa on ohut jostain hamppulangan tapaisesta tehty "ristikko". Ja liimalla se vissiin oli seinässä, ei ainakaan nauloilla.

Jos ketään jäi kiinnostamaan, tätä tarkoitin: http://www.isotex.fi/2008/tuotteet/linen.jpg

Suosittelen lämpimästi huoneisiin, joiden omistajat tykkäävät täyttää seinät julisteilla, piirustuksilla yms. Nastat uppoaa eikä jää seinään jälkiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom