Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jos diggailee intämaisista huonekaluista niin kannattaa suunnata kauppakeskus selloon. Siellä on Indigue living niminen myymälä, jossa on parhaillaan käynnissä loppuunmyynti. Kaikki huonekalut -60%.

Jotain tän tyylistä siis:

458.jpg

Tämä ei nyt varsinaisesti kuulu sisustukseen, mutta millä saa parhaiten putsattua uunin ja uunin pellit? Edellinen vuokralainen on jättänyt ne ihan saatanan paskaseksi:curs: Ei lähteny perusuuninpesuaineella. Vai pitääkö käsittely toistaa vaan helvetin monta kertaa? Esim. lasiluukun palaneet rasvat on todella tiukassa.

Kokeile hinkata sokeripalalla, toimii ainakin joihinkin palaneisiin paskoihin.

^ Mä ostin semmoisen Ajaxin purppuran värisen suihkepullon, joka mainosti kyljessä, että putsaa rasvatahrat. Nimenomaan uunin luukun sillä pesin, kun oli laiskuus yllättänyt ja se oli tosi likainen ja sain kyllä puhtaaksi. Sitä ja teräsvillaa.

Kokeile hinkata sokeripalalla, toimii ainakin joihinkin palaneisiin paskoihin.

Tämä on muuten toimiva kikka, tuota sokeripalaa voi hiukan kostuttaakin. Ainakin itsellä juuri tuo uunin lasiluukku lähti tällä tavalla puhtaaksi kun muut keinot (aineet) eivät siihen pystyneet.

Itse olen myös huomannut että tuollainen puhdistusaine kuin Universal Stone on todella tehokasta. http://www.wariotrading.fi/
Tuota on tullut käytettyä tuloksekkaasti keittiön, saunan, kylppärin yms. puhdistukseen.

En pikaisella haulla löytänyt, joten sori jos on toistoa.

Onko kukaan teettänyt mittatilaustyönä lasi- tai akryylihyllyjä? Levyhyllystä alkaa loppua tila, mutta hyllyjen välissä on sen verran hukkatilaa että mahtuisi toinen rivi päälle. Näppärin konsti tuohon olisi siis välilevy, kun sitä ei tarvitsisi edes ihmeemmin kiinnitellä tuohon varsinaiseen kaappiin (vaikkei sekään ongelma ole). Googlaamalla on jokunen paikka löytynyt, mutta hintataso ja muut kokemukset kiinnostaisivat.

Hyllyt olisivat noin 90 cm leveitä ja 14 cm syviä. Itse kaapit ovat Ikeasta, mutta siellä on vain 80 ja 120 cm leveitä lasihyllyjä ainakin nettisivujen mukaan: onko kukaan nähnyt itse myymälässä muun levyisiä? Uudet kaapit eivät tässä vaiheessa ole realistinen vaihtoehto, joskus tullee teetettyä koko kaappi mittojen mukaan, mutta ei tähän vuokrakämppään. Välihyllyjä tulisi yhteensä 10 kpl.

Moiskis loiskis..tietäiskö somebody pirkanmaan suunnalta edullista puukaihdin kauppaa??..haussa muutamaan ikkunaan tummaruskeaa puukaihdinta..tääänks jo etukäteen.

Onko joku tilannut sisustustaulu.comista valokuvatapettia? Kommentteja? Suunnitelmissa yhdelle seinälle harmaa maali pohjalle ja päälle 117x175-senttinen Brooklyn Bridge (tai jotain pilvenpiirtäjiä, jos kohtuuhinnalla löytyy).

Entä kokemuksia magneettimaalista?

Frendi ilmoitti just että lopettavat firman ja koko jäljellä oleva varasto myydään pilkkahintaan pois.

Kyseessä on siis härän nahasta tehdyt matot ja tyynyt. Itselläkin oli aikoinaan tuollainen matto, ja vähänkö otti päähän myydä se pois.

Foto%20modelo%205.jpg

Hintaa jäljellä olevilla matoilla on 350 € + toim kulut. Norm 700 €.

Täältä voi kurkata eri väri vaihtoehtoja. Kaikkia ei kuulemma enää ole, mutta kannattaa soittaa ja kysyä tilannetta.

Suosittelen.

Modet. Miken lupa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Purtsilla on kyllä erikoinen maku ;)
Mitenkäs muuten se purtsin sänkysysteemi on toiminut? Vieläkö se on olemassa edes?

Laitan olohuoneen seinälle vaaleansiniset tapetit. Tuleeko olkkarista liian imelä jos laitan myös siniset verhot ja sinisen maton?

Mitkä värit sopisi yhteen makkariin tulevien violettien tapettien kanssa? Maton ja verhon ja vuodevaatteiden väria ajatellen siis.
En ole homoutumassa enkä metroutumassa vaan ajattelin että jos saan joskus vieraita asuntooni niin he yllättyisivät positiivisesti kämpän ulkonäöstä.

Laitan olohuoneen seinälle vaaleansiniset tapetit. Tuleeko olkkarista liian imelä jos laitan myös siniset verhot ja sinisen maton?

Mitkä värit sopisi yhteen makkariin tulevien violettien tapettien kanssa? Maton ja verhon ja vuodevaatteiden väria ajatellen siis.
En ole homoutumassa enkä metroutumassa vaan ajattelin että jos saan joskus vieraita asuntooni niin he yllättyisivät positiivisesti kämpän ulkonäöstä.

ensimmäiseen kysymykseen vastaus:tulee. iske vaaleiden tapettien, jos siis vaaleansiniset tapetit haluat..kaveriksi joku muu sävy tekstiileihin. esim.ruskea ja sininen on hyvä yhdes ja toi v.sin vois olla vaik turkoosi? siihen tumman ruskeat sävyt, ois jees. matto tummempi, verhot ja muut sis. jutut, tyynyt ym. sit vähän vaaleempana.

toinen kyssäri: violetin kans sopii (tietty riippuu vähän sävystä) hyvin limen vihreä tai oliivi. sit beigeä kehiin vuodevaatteissa, niin hjyvä tulee;)
meet sisustuskauppaan, niin kyl ne myyjät osaa kattoa sillä silmällä sulle värimaailman. ei siis pers silmällä:thumbs:

cd-hyllystö

Tere!

Laitoin nyt tähän viestiin liitteeksi kuvan cd-hyllystä mitä haen. Eli tarkotus oisi saada kaikki cd-levyt siististi samaan paikkaan ja haluan että ne näkyvät myös, eli ei kiinnosta mitkään ovelliset kaapit. Kuitenkin kuvassa näkyvä hylly on tosi yksinkertainen mutta silti mistään en ole löytänyt vastaavaa:(.

Eli joku nyt pelastaa mun päivän ja kertoo mistä tollasen saa?:hyper:

2007021620354010vc2.jpg

Mistä löytyisi (edullisesti) jonkinlainen avoin hylly, siis sellainen missä ei olisi taka- eikä välttämättä sivuseiniä? Siis periaatteessa neljä pitkää puuta joiden välissä menee hyllyjä.

edit. no niin tossahan toi ikea...

ikealla töissä olleena pakko sanoa että ei löydy, en ainakaan vastaavaa itse ole nähnyt. En siis halua mitään perus ikean näköistä hyllyä vaan hieman laadukkaamman. Voi olla vaikka käytetty. Ei haittaa:)

Ja mihin katosi mun edellisen viestin korjaus jossa laitoin kuvan uudelleen? :O

Oon varmaan sokea mutta en sitä nää..noh tässä tämä kuva siis kun imageshack ei pelitä vaihteeksi.

http://i273.photobucket.com/albums/jj214/mhki/20070216-2-0354-010.jpg

Eli siis pitäisi olla tollaset matalat hyllyvälit.

Onko olemassa sellaista hyllyä joka olisi melko tarkasti suunniteltu niin että korkeus on passeli pystyssä olevalle dvd-kotelolle ja samalla leveys olisi sellainen että siihen mahtuisi cd-kotelo vaakatasoon.
Vielä kun siihen mahtuisi levyjä reilusti, ei mitään 50 tai 100 kappaleen hyllyjä. Leffoja ja musiikkia pitää mahtua reilusti.

Tere!

Laitoin nyt tähän viestiin liitteeksi kuvan cd-hyllystä mitä haen. Eli tarkotus oisi saada kaikki cd-levyt siististi samaan paikkaan ja haluan että ne näkyvät myös, eli ei kiinnosta mitkään ovelliset kaapit. Kuitenkin kuvassa näkyvä hylly on tosi yksinkertainen mutta silti mistään en ole löytänyt vastaavaa:(.

Eli joku nyt pelastaa mun päivän ja kertoo mistä tollasen saa?:hyper:

2007021620354010vc2.jpg

Entäs vitriini lasillisilla ovilla?

Suositut

Back
Ylös Bottom