Suuri proteiinikeskustelu

Meta title: 💥 SUURI PROTEIINIKESKUSTELU – SAANNIT, LAADUT, LÄHTEET JA OPTIMAALINEN RAVITSEMUS 💥

Meta description: Keskustelua proteiinista: lähteet, laadut, imeytyminen, määrät, treenaajan tarpeet, ruokavalioiden erot ja käytännön kokemukset.

Terris sanoi:
Niin eikö tuo proteiini korvaa vähän niinkun aterian? Ainakin itsellä tuntuu annoksen jälkeen olevan "vatsa täynnä".

no ei tietenkää... meinaaks että ku sä vedät vettä sen verra et maha on täynä niin se korvaa aterian :david: LISÄRAVINTEET ON RAVINTO L-I-S-I-Ä siis Lisiä eli ne ei korvaa tavallista ruokaa

edit: eli ruokaa vaa nassuu :)

tässä ollaan nyt menossa metsään ja rytinällä,sori vaan...
tää kaveri luulee vieläkin että proteiini on jotain taikajauhetta joka kasvattaa siitä jääkaappipakastimen...ei hyvä...

olen sanaton...

vittu mä yritä neuvoo enään ketään,kaikki ne vaan kusee silmille

Terris sanoi:
Ei vittuku kaveri sano et jos käytän viikon proteiiniia niin haban ympärysmitta kasvaa 2 cm. Voi vittu vedän sille huomen könii.

Ei saatana :lol2:

Isovarpaan tyviniveleen tuli kihti ja nyt on koko jalkaterä paisuksissa kuin limppu. Senverran kivulias tauti on että ei välttämättä huvita toista kertaa saada joten kaljan juonti saa jäädä ja viinin litkimistäkin tulee vähentää. Näitä kumpaakin tuli vedettyä kesälomalla ja senjälkeenkin aika huolella, ehkäpä ne tuon kihdin laukaisivatkin.
Olisko kellään tietoa mikä on proteiniin ja kreatiinin mahdollinen vaikutus kihtiin? Aloitin sopivasti kuukauden tauon jälkeen kreatiinin käytön viikon tankkausjaksolla jonka jälkeen tuo kihti sitten iskikin. Sattumaa vaiko eikö? Olen aina välillä myös ottanut proteiniina säkistä jos on tullut huonosti syötyä.

miten on? voiko lisä proteiineja käyttää samalla kun laihuttaa? esim. HERA?? entä palautus juoma?..meneekö laihdutuksen teho metsään??:wall:

voi käyttää, ja pitäisikin. varsinkin dieetillä pystyt lisäravinteilla varmistamaan riittävän proteinin saannin ja säilyttää vaivalla hankkimasi lihakset.:thumbs:

Sori pitkähkö pohjustus, mutta en voi kysellä tuotetta sen nimellä, sattuneesta syystä. No, enpähän ainakaan mainosta :D
Kävin eräs päivä Twinlabin liikkeessä, siinä mi sijaitsee Pakkiksen kaupan vieressä.
Olin jo valkannut 3.5 kg kannun herkkua,
mutta kysäisin myyjältä, että sellaista täysin laktoositonta heravalmistetta ei taida ollakaan.

Hän sanoi että on sitä, ja otti hyllyltä pussin.
Nätti pussi, kiiltävää mustaa muovia.
Se vain että pussin päällä ei ollut mitään, ei etikettiä, ei nimeä, ei tuoteselostetta, ei ravintosisältöä. Inget alls.

Kysyin että minkä merkkistä tämä on.
- Se tulee mulle jenkkilästä, oli vastaus.

Että sen nimistä.

Sanoin että Twinlab riittää tältä erää, ja jätin mysteeripussin hyllylle. En halua ostaa melkein kirjaimellisesti sikaa säkissä, mutta mua jäi vaivaamaan tämä hämy tuote, ja kysynkin kurillani:
onko täällä ketään joka ois niin partisaani, että olisi kokeillut tätä mysteeriproteiinia?

televisiosta tuli juttua että ihmisessä on hyvän ja pahanhajuisia bakteereja jotka
hajottavat proteiineja.pahat bakteerit haisee pahalle ja hyvät ei niin pahalle.
siinä ohjelmassa oli jätkä 2 viikkoa tai viikon dietillä ja ei syönyt proteiinipitoista ruokaa niin paljon ni johan loppu kauheen hajuiset pierutkin :)

itsellä sama ongelma suhnupieru ku tulee ni pyöryy kissatkin vierestä

reme sanoi:
televisiosta tuli juttua että ihmisessä on hyvän ja pahanhajuisia bakteereja jotka
hajottavat proteiineja.pahat bakteerit haisee pahalle ja hyvät ei niin pahalle.
siinä ohjelmassa oli jätkä 2 viikkoa tai viikon dietillä ja ei syönyt proteiinipitoista ruokaa niin paljon ni johan loppu kauheen hajuiset pierutkin

Punttimiehet ovat siis tuomittuja päästelemään kauheita. Harva pakkislainen vähentää nyt proteiinia ruoastaan. :D

Eikös tuo kaasuttelu ole vähän semmoista kausiluontoista? Itsellä ainakin tulee välillä niitä tappavia ja välillä ei. Huolimatta siitä miten paljon tai minkä merkkistä proteiinia on tullut syötyä.

Exc666 sanoi:
Selainen ongelma, että ainakin Fastin Heraa kun käyttää niin tulee kauhean hajuisia farteja omaanko vain omalaatuisen pakoputken vai voiko asiaan vaikuttaa proteiinin merkkiä vaihtamalla? Ei onnistu enää salaa tuhnauttelu kun ihmiset pyörtyy ympäriltä. :urjo:

VOIMA se siellä haisee! :hyper:

Back
Ylös Bottom