Naru85 sanoi:osta apteekista cuplaton nimistä ainetta, joku 4 e purkki.
Tuoksuuko pierut sitten kukkaniityltä ?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Naru85 sanoi:osta apteekista cuplaton nimistä ainetta, joku 4 e purkki.

Mä käytin fastin muscle+:ssaa ennen... ja sit kokeilin jotain ihme afteria jota sai JR fitness storeltann.. oisko ollu leaderin.. molemmat vaahtoontui.. Sit ku vaihdoin Optimum Nutritionin After Maxiin ni ei enää palkkari ole semmosta vaahtoa.tokkopaisto sanoi:Onhan sitten tietysti merkistä ja laadusta riippumatta vielä se että jos hirveesti vatkaa sitä seikkeriä tms. nin vaahtoontuuhan se jauho nin maan p*rkeleesti ja sitten nieleskellään ilmaa pötsin täydeltä.

Aivan mahtava threadi
. Täällä kuulee hervottoman hauskoja kuvauksia suolikaasun tuottamisesta ja tuoksuista.Exc666 sanoi:Siis fartit ei ole ongelma jos ne ei haisis mädältyneeltä paskalta ja tuo hera juuri sai sen aikaan. :urjo:
:lol2: :lol2:KSENA sanoi:aivan, lues toi NGV:n allekirjoitus, niin siinä sulle hyvä resepti. kolaa,heraa ja jäitä+ kreatiini? + glutamiini?
Siis periaatteessa joku kallis superhyper-isolaatti imeytyy heti treenin jälkeen paremmin ilman hiilaria. Sit suihkun jälkeen toinen satsi proteiinia hiilarin kanssa vähä hitaammin imeytymään.Siima sanoi:Siis itse koen helpommaksi ylivoimaisesti juuri tuon ateriarytmityksen vuoksi...olokin on mielestäni parempi kuin malton jälkeen...
ja eikös tuosta ole tutkimuksiakin, että protsku ekana yksinään, sitten hiilarit erikseen...itse kuitenkaan tällästä säätöä arvosta...nykyisessäkin on ihan tarpeeksi...

Samuli-1 sanoi:Siis periaatteessa joku kallis superhyper-isolaatti imeytyy heti treenin jälkeen paremmin ilman hiilaria. Sit suihkun jälkeen toinen satsi proteiinia hiilarin kanssa vähä hitaammin imeytymään.![]()