Addiktio=riippuvuus
Ei sinusta tule sen riippuvaisempi proteiinistä kuin muutenkaan vaikka jauhoa vedätkin.
Eikä elimistö käytä proteiiniä "löyhemmällä kädellä" vaikka se sitä ylitarpeensa saakin, sillä vain varmistetaan että sitä tulee tarpeeksi, elimistö ottaa käyttöönsä kaiken tarvittavan proteiinin eikä todellakaan jätä sitä käyttämättä "löyhemmällä kädellä"
Eiköhän tehokkain käyttöaste saatu kun syklitettiin 1-3g/kg esim. 8-12 viikon sykleillä. Eli asteittainen tiputus hiljalleen, jonka jälkeen taas korotus.
Proteiiniajauhetta menee useammalla aterialla lisäämään kiinteästä ruuasta saatavaa proteiinimäärää. Itsellä puolet päivän aterioista sisältää proteiinijauhetta ja very good.
Samma här! Varsinkin aamupalalla on mun hirmu vaikea syödä mitään, joten yleensä vedän himassa pirtelön, jossa on munia, maitoa, banaania, ja lisäprotskua.
Mä en muutenkaan oo hirveä esim. rahkan ystävä, joten aina tavallaan otan aterian "jälkkäriksi" protskudrinkin (maidossa).
Eiköhän tehokkain käyttöaste saatu kun syklitettiin 1-3g/kg esim. 8-12 viikon sykleillä. Eli asteittainen tiputus hiljalleen, jonka jälkeen taas korotus.
Mulla alkaa pinna jo palaa ton asiantuntijan kans. mä haen sen kirjan kämpiltä ja tungen sen sulle poikittai perseeseen. Proteeiininsaantiahan suositellaa että se vaihtelis päivittäi ja jaksoissa. Jos vedät esim 250g päivässä vuoden ajan ja tiputat annoksen 150g ni mites luulet käyvän jos et kaloreita nosta? Siin kirjas oli et pelkällä päivittäisten kalorien nostamisella on suurempi vaikutus anaboliaan ku et nostettas vaa pelkkää proteiinin saantia. Eli sanot myös samal et ruokailun manipuloinnilla ei oo mitään väliä kehitykseen.
Mulla alkaa pinna jo palaa ton asiantuntijan kans. mä haen sen kirjan kämpiltä ja tungen sen sulle poikittai perseeseen. Proteeiininsaantiahan suositellaa että se vaihtelis päivittäi ja jaksoissa. Jos vedät esim 250g päivässä vuoden ajan ja tiputat annoksen 150g ni mites luulet käyvän jos et kaloreita nosta? Siin kirjas oli et pelkällä päivittäisten kalorien nostamisella on suurempi vaikutus anaboliaan ku et nostettas vaa pelkkää proteiinin saantia. Eli sanot myös samal et ruokailun manipuloinnilla ei oo mitään väliä kehitykseen.
Otahan se kirja pois sieltä omasta perseestäsi ensin, proteiini grammassa on 4kcal ja jos tiputat saantia 100g päivässä se tietää -400 kaloria, TOTTA HELVETISSÄ se vaikuttaa.
Tottakai kaloreilla on väliä, kuka tässä on muuta väittänytkään?
Otahan se kirja pois sieltä omasta perseestäsi ensin, proteiini grammassa on 4kcal ja jos tiputat saantia 100g päivässä se tietää -400 kaloria, TOTTA HELVETISSÄ se vaikuttaa.
Tottakai kaloreilla on väliä, kuka tässä on muuta väittänytkään?
Ei pidä paikkaansa. Ootko kuullu termiä proteiinijaksotus? Ideana on se, että kun _hissukseen_ vähennät proteiinin saantia, elimistö osaa tavallaan "tulla toimeen" pienemmälläkin määrällä, eli käyttää saadun proteiinin tehokkaammin, aivan kuten C-vitamiininkin kohdalla. Aiheesta on lukuisia artikkeleitakin kirjoitettu. Totta helvetissä, jos syöt ensin 3g/kg, ja tiputat kahden päivän sisällä 1g/kg, on selvää, että lihasmassa kärsii tuosta. Mutt kun tiputus tehdään maltillisesti vaiheittain, ei ongelmaa synny.