Suuri proteiinikeskustelu

Meta title: 💥 SUURI PROTEIINIKESKUSTELU – SAANNIT, LAADUT, LÄHTEET JA OPTIMAALINEN RAVITSEMUS 💥

Meta description: Keskustelua proteiinista: lähteet, laadut, imeytyminen, määrät, treenaajan tarpeet, ruokavalioiden erot ja käytännön kokemukset.

water_tigerx sanoi:
seitikin on melko edullista.. Kuten. euro shopper 400g pakateseiti, aika hyvin proteiinia 100g:ssa, olikohan 20g tai siinä paikkeilla
Hintaa mukaan jos on muistissa ;)

... soijapapuja sitte nautitaan?...

Helpompaa on käyttää soijapavuista tehtyjä soijapaloja. Ei tarvii liottaa tai keittää ikuisesti.

Esim. 350g pussi maksaa 2 e 15 snt (S-Market). Prodea 52g/100g eli 182g/pussi. Kivennäisaineita ja vitamiineja myös hyvin.

Soijapaloja voi käyttää samalla tavalla kuin lihapaloja kastikkeissa, keitoissa jne.

Soijarouheista:
Tumma:urjo:

Vaalea uppoaa mulle paremmin.

DVD4410 sanoi:
Kannattaisko käydä itse kaupassa ja vertailla hintoja? :D
Eikä halvin ole aina paras!
Miksi tehdä turhaa työtä jos kerran joku onjo näitä vertailuja tehy :D
Ei halvin välttämättä paras olekkaan, kukaan ei sitä varmaan olekkaan väittäny.
Kyllä ne halvat ovat sitten hyviä, ku raha kuristaa joka suunnasta :)

Olisko paha idea jos maitorahkan,dipin,ja proteiinin sössäin yhteen ja vetäis esim sipsien kera ? siis dipillä tarkoitan sipsien dippejä. anteeksi jos on hullu idea.:rolleyes::arvi:

Jos sä kerta sipsejä vedät niin se on ihan sama, mihin sä niitä dippaat. Katopa ravintoarvoja.
Tee tollanen sekoitus ja kerro sitten tänne, miltä maistui. Äkkiseltään ajatellen maistuu varmaan aika vehkeeltä.

Nämä on välillä ihme kysymyksiä kanssa. Eikö sitä voi vain yksinkertaisesti itse tehdä ja maistaa ja miettiä hiljaa mielessään onko se hyvää vai tarvitaanko pakkiksen raati arvostelemaan tästä lonkalta miltä se voisi maistua? :D

Nämä on välillä ihme kysymyksiä kanssa. Eikö sitä voi vain yksinkertaisesti itse tehdä ja maistaa ja miettiä hiljaa mielessään onko se hyvää vai tarvitaanko pakkiksen raati arvostelemaan tästä lonkalta miltä se voisi maistua? :D

Täsmälleen! Mut täytyypä kokeilla joskus, kuulostaa aika hauskalta yhdistelmältä:lol2:

Maitorahka dippi on iha yhtä hyvää ku kermaviilidippiki enpä oo huomannu mitään eroa paitti että maitorahkapurkin kyljesä lukkee enemmän proteiinin kohdalla

Tota määkin pohdin just.. Ja siis kai tollanen kombo maistuu aika vehkeelt ottaen huomioo kuinka laimee mausteseos siit tulee..

P.s Olipas turha pousti:zzzz:

Back
Ylös Bottom