Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Meilläkin oli intissä varmaan joku vastaava tutustumiskokeilu menossa, ei oikeen uskaltanut nauraa kenellekkään kun tuntui että puolet jengistä oli jollain tavalla "special".

Mitäpäs jos siirryttäisiin kunnon palveluun ulkomaiden tapaan että bensapoika todellakin tankkaisi auton.
Missä maassa bensapoikia on? Parin vuoden sisään oon ajellut rinkiä Ruotsissa, Skotlannissa, Irlannissa, Uudessa-Seelannissa, Australiassa ja Saksassa eikä missään ollut moisia.

Kroatiassa Hvarilla oli yhdellä tosi pienellä asemalla äijä auttamassa tankkaamisen kanssa. Filippiineillä ja Thaimaassa olen myös törmännyt parissa paikassa (ei todellakaan kaikissa)

Mä oon ainaki amerikkalaisissa elokuvissa nähny ku apupoika tankkaa auton...

Missä maassa bensapoikia on? Parin vuoden sisään oon ajellut rinkiä Ruotsissa, Skotlannissa, Irlannissa, Uudessa-Seelannissa, Australiassa ja Saksassa eikä missään ollut moisia.

Kanarian saarilla ei tartte tankata itse. Muutama vuosi sitten ainakin Ranskassa pienemmissä kylissä ei tarttenut tankata itse. Mutta harvinaisia ne paikat taitaa kyllä olla :)

Äikä järkyttävää.... Harmi kun asutaan Suomessa eikä noi saa ees elinkautista varmaan.
Siinä laatikossa oli ne käräjäoikeuden tuomiot, vähän lisää voisi toivoa.
* Tapausta käsitellään Helsingin hovioikeudessa yhteensä kolme päivää. Oikeus kuuli eilen 14-vuotiasta uhria.
* Tekijät on jo tuomittu käräjäoikeudessa, mutta sekä syyttäjä, uhri että osa tuomituista olivat tyytymättömiä päätökseen.
* Käräjäoikeus tuomitsi jutun päätekijän, 26-vuotiaan miehen, neljän vuoden ja kahden kuukauden vankeuteen. Hänen 23-vuotias naisystävänsä tuomittiin kolmen vuoden vankeuteen.
* Oikeus katsoi, että tapahtumiin osallistui myös viisi muuta aikuista, jotka saivat ehdolliset vankeustuomiot. Yhden kohdalla oikeuskäsittely on kesken.
* Kihlakunnansyyttäjä Markku Ahonen vaatii miehelle kuuden vuoden ja naiselle viiden vuoden vankeustuomioita. Ehdolliset tuomiot hän haluaa muutettavan ehdottomiksi.

Vartijoiltaan karannut vaarallinen pedofiili jäi kiinni Ruotsissa
18.8.2010 5:45 A A
STT–TT
TUKHOLMA. Useista seksuaalirikoksista tuomittu 79-vuotias pedofiili karkasi tiistai-iltana vartijoiltaan Tukholman lähistöllä Mariefredissä. Mies oli karatessaan lomalla hoitolaitoksesta. Hänestä annettiin karkaamisen jälkeen valtakunnallinen etsintäkuulutus.

Poliisi sai miehen kiinni Norjaan matkalla olleesta junasta viimeisellä asemalla ennen Norjan rajaa Charlottenbergissä.

Vaarallisena pidetty mies on tuomittu lukuisista törkeistä seksuaalirikoksista. Hänellä kerrotaan olevan erityinen kiinnostus nuoriin poikiin.

Mies sai tuomioita jo 1940 -ja 1950-luvuilla ja hän on viettänyt suurimman osan elämästään lukkojen takana. Vuonna 1967 hänet tuomittiin alaikäisen pojan raiskauksesta ja murhasta.

Karkureissu ei ollut miehen ensimmäinen. Hänen kerrotaan karanneen useita kertoja. Viimeksi vuonna 1998 mies oli karkureissuilla kateissa yli kuukauden.

Vielä ei tiedetä, miten mies onnistui karkaamaan hänen mukanaan olleiden kahden vartijan seurasta.
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...pedofiili+jäi+kiinni+Ruotsissa+/1135259421651

Ei mene ruotsalaisilla sen paremmin kuin suomalaisilla. En ole kyllä ikinä ymmärtänyt miten vankilasta voi päästä lomalle.

Kanarian saarilla ei tartte tankata itse.
Gran Canarialla piti ainakin niillä 2 asemalla joilla kävin viime heinäkuussa. Mutta tulipas muuten mieleeni, että Jalasjärven keskustan huoltsikalla on muistaakseni pumppu, jolle ajettaessa henkilökunta tulee tankkailemaan.

Jossain Joensuun ja Savonlinnan välillä pikkutiellä on huoltoasema, jossa myös tullaan aina tankkaamaan. Mökkireissuilla usein tulee käytyä siinä tankkaamassa, olihan sitä aluksi vähän "WTF?" kun ei ole moiseen tottunut.

Back
Ylös Bottom