Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^ onko mannet ottaneet sukuun jonkun niäkerin? Epäilen kyllä vahvasti, kuvia tai en usko.
TT: Suomen kansalaisilta omat autot pois, tilalle kuukausimaksullisia paketteja - Autot - Ilta-Sanomat
Tosi mahtava juttu. Maaseudulla helppo kulkee töihin. Vielä hienompi juttu niille ketkä olisivat juuri ostaneet hienon uuden auton. Hehee, hienoa suomi.
öö, kuka tässä on kieltämässä yksityisautoilua? Yksi (erittäin) mielenkiintoinen vaihtoehto auton omistamiselle. Olisi hienoa, jos ajatusta vietäisiin eteenpäin.
Mun mielestä hyvä vaan, että innovoidaan uusia vaihtoehtoja. Vähän autoa tarvitsevana olisin itsekin kiinnostunut, vaikken olekaan tuota itse keksinyt tarvitsevani. Missäänhän kohti tuossa ei kai sanottu, että kukaan olisi yksityisautoilua kieltämässä, vaan tuomassa sille vaihtoehtoja. Toimittaja toki haluaa pöyristyttää, mutta ei vanha jaksa nykyään ihan kaikesta pöyristyä.Ja ylipäätään miksi helvetissä tuollaiseen tarvitsee valtion puuttua? Kai nyt markkinat järjestävät sellaisia palveluita jotka ihmiset kokevat tarpeellisiksi, kunhan valtio vain ei sitä aktiivisesti estä.
öö, kuka tässä on kieltämässä yksityisautoilua? Yksi (erittäin) mielenkiintoinen vaihtoehto auton omistamiselle. Olisi hienoa, jos ajatusta vietäisiin eteenpäin.
Kyllä minusta ajatus valtion liisareista on melkosen kummallinen korjausehdotus ongelmaan jota ei ole olemassa.
”Esimerkiksi Helsingissä on laskettu, että 25 prosentin lasku kaupungin autokannassa tekisi valtavasti tilaa kaupunkiin. Ei ongelmia pysäköinnissä ja liikenteen sujuvuus olisi toista luokkaa kuin nykyään.”
Ministerin visiot palvelun ostamisesta eivät ole aivan tuulesta temmatut. Siksi aktiivisesti esimerkiksi Helsingin kaupunki on potkimassa autoilijoita pois kantakaupungin alueelta pysäköintimaksupolitiikallaan.
Ei tässä mitään pyörää olla uudestaan keksimässä, ei kieltämässä yksityisautolua eikä tekemässä valtion liisaria. Kaippa nuo hinnat nyt pyritään tekemään sellaiseksi, että niillä katetaan kulut. Mitään tarkkaa laskelmaa ei aiheesta tietenkään ollut, mutta pidän erittäin pätevänä ajatuksena sitä, että minun kaltainen satunaisautoilija voisi ajaa volvon paalaamolle ja siirtyä taksi/laina/julkinen asiakkaaksi.
Joo, on hyvä että innovoidaan, mutta nyt vaan on täysin väärä taho innovoimassa. Se innovointi kuuluu yrityksille, samoin kuin ajatuksen toteutus, sikäli kun se on toteutuskelpoinen. Tällä tavalla, sikäli kun käy ilmi ettei se ollutkaan toteutuskelpoinen, tulee tuhlatuksi sijoittajien rahaa julkisten varojen asemasta.Mun mielestä hyvä vaan, että innovoidaan uusia vaihtoehtoja. Vähän autoa tarvitsevana olisin itsekin kiinnostunut, vaikken olekaan tuota itse keksinyt tarvitsevani. Missäänhän kohti tuossa ei kai sanottu, että kukaan olisi yksityisautoilua kieltämässä, vaan tuomassa sille vaihtoehtoja. Toimittaja toki haluaa pöyristyttää, mutta ei vanha jaksa nykyään ihan kaikesta pöyristyä.
Nythän on esitetty sellaisiakin arvailuja, että julkinen liikenne kuolee muutaman kymmenen vuoden sisään uusien innovaatioiden myötä. Jotain vaihtoehtoistahan pitää tilalle keksiä.
Missä sanottiin että tekijät ovat maahanmuuttajia? Ja miksi talkoot? Miten muutama yksittäistapaus jossain huitsin tuutissa liittyy yhtään mihinkään ja siihen, että saako virkavalta jonkun kuriin vai ei?
TT: Suomen kansalaisilta omat autot pois, tilalle kuukausimaksullisia paketteja - Autot - Ilta-Sanomat
Tosi mahtava juttu. Maaseudulla helppo kulkee töihin. Vielä hienompi juttu niille ketkä olisivat juuri ostaneet hienon uuden auton. Hehee, hienoa suomi.
Mitenköhän muuten puheaika ja nettiyhteys liittyy noihin paketteihin?