Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä luin skidinä (ala-aste ikäisenä) Myrkkyä. Ostin joka kuu lehden. (Julkaistaankohan sitä vielä?)

Tosin mä olenkin henkisesti ihanvitun häiriintynyt:) jo pienestä pitäen.

Mä luin skidinä (ala-aste ikäisenä) Myrkkyä. Ostin joka kuu lehden. (Julkaistaankohan sitä vielä?)

Tosin mä olenkin henkisesti ihanvitun häiriintynyt:) jo pienestä pitäen.

Mä olin joskus skidinä sairaalassa osastolla ni mummi toi Myrkkylehden mulle. Enkä tosiaan terve väitä minäkään olevani, että kiitokset mummille vaan! :D

Oli kuulemma kassaneiti "vähän outo" kun lehteä osti.

Runsaalla väkivaltaviihteellä voi olla negatiivinen vaikutus lapsen kehitykseen, jos mistään muualta ei tule vaihtoehtoisia ongelmanratkaisumalleja. Miksi kuitenkin tälläisissä asioissa on pakko ajaa asiaa kieltojen ja rajoitusten avulla, eikä anneta vastuuta vanhemmalle? Vanhempi ja lapsi voivat yhdessä keskustella tv-ohjelmien/elokuvien/pelien/kirjojen/sarjakuvien sisällöstä ja pohtia tosielämään sopivaa käytöstä. Kaikille pienokaisille ei väkivaltaa sisältävät ohjelmat sovi, mutta tällöin peräänkuuluttaisin vanhemman vastuuta. Miksi kaikkien tulee kärsiä vähemmistön laiskuudesta kasvatuksessa? On helppoa syyttää väkivaltaviihdettä ongelmien ilmaantuessa, mutta todellisuudessa syyt ovat paljon monimutkaisempia.

Näin syyslomaviikon päätteeksi useassa perheessä on havahduttu siihen, että monet tietokone-, konsoli- tai nettipelit on ikäraja- tai sisältömerkitty joko väärin tai harhaanjohtavalla tavalla. Lisäksi väkivaltaisia pelejä myydään esimerkiksi kirpputoreilla lapsille noudattamatta ikärajamerkintöjä.

Onko tosiaan liian iso homma vanhemmalle avata Google ja katsoa millaista sisältöä Musticca-Casper-Hermannille tuli ostettua? Vanhempien avuksi tähän urakkaan on monia lähteitä (esimerkiksi pegi.fi). Jos tuotteita hankkii erikoisliikkeistä, kuten pelikaupoista, monesti jo myyjältä voi kysyä tuotteen sopivuudesta. Mielestäni esimerkiksi PEGI-ikärajat ovat paikoitellen jopa liian tiukkoja, mutta merkinnät ovat selviä. Lapsien suojeleminen heidän kehitystasoonsa sopimattomalta materiaalilta on aikuisten tehtävä, mutta ovatko kiellot ja pakotteet ainut keino?

Nyt sielä etsitään jo jotain miestä saaristosta. DN: Sotilastiedustelu ja Säpo jahtaavat vedessä kahlannutta miestä

B0T_OY6IcAAQ0yO.jpg

Ja

Venäläinen "erikoisalus" kiiruhtaa kohti Tukholmaa? http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014101918762571_ul.shtml

Professor Logachev on muun muassa vedenalaisiin etsintöihin tarkoitettu "erikoisalus".

Ei siellä mitään ole, Ruotsalaiset yrittävät taas olla jotenkin merkittävä sotilaallinen mahti, jota kaikki vakoilevat. "Kyllä sitä kuulkaa meidänkin rannassa ydinsukellusveneet ui ja agentit hiippailee kåislikossa!!". Oikeasti Sven on juomalaulusnapsin jälkeent nähnyt vähän isomman sillin kaiussa ja nyt on koko kuninkaallinen komppania hysteriassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eiköhän tämä ruotsalaisten tuntemattoman ulkopuolisen vedenalaisen kohteen metsästys pääty siihen, että onnistuvat ahdistelemaan ryhävalaan jumiin matalikkoon tai uimarannalle.

80-luvulla naureskeltiin maailmalla kun ruotsalaiset väitti venäläisten liikkuvan sukellusveneillä Ruotsin vesillä, kunnes semmonen ajoi karille Ruotsin vesillä. Uusi U137? Noh ollaan hiljaa niin saadaan kalaa.

Ihmettelyä herättää paljon enemmän se,miksi ruotsinkaltaisen, täysin tärähtäneen valtion edustalla ei väijy enempää sukellusveneitä. Se olisi kaikkien etu. Tuo on vaarallinen maa. Voisivat suorittaa tukholman maihiinnousun ja tuoda maahan vapauden ja järkeä.

Kansanedustajan peruspalkka 6503 € /kk, onneks noilla liksoilla on aikaa keskittyä olennaiseen. Kielletään alkoholin mainostaminen, perustetaan työryhmä miettimään delfinaarion lopettamista, kielletään lastenohjelmat. Itseasiassa kielletään kaikki! Minun mielestä voitaisiin perustaa komitea joka voisi miettiä mahdollisuutta internetin kieltämiseen.

Kyllähän internetiä kohtuullisen rajusti jo nykyään säädellään. Ei me kaukana Kiinasta olla.

Ootko nyt ihan varma että Ruotsi on se täysin tärähtynyt? Ainakin jos puhutaan valtionjohdosta niin en täältä kotimaasta huutelis ollenkaan.

Oletko aivan varma, että valtionjohto on se tärähtänyt? Ainakin jos puhutaan suomalaisesta peruskansasta, ni en paljoa huutelis: Rahat saa laittaa reumasairaaloiden sijaan lieksan pakolaisiin, romaninaisten hameisiin, kreikkalaisten valtion pelastamiseen, milloin mihinkin ja kansa on hiljaa tai korkeintaan vähän tupisee. Rattijuopot, pedofiilit, terroriskujen suunnittelijat selviävät kuin koira veräjästä mutta ei oo nii justiisa, ei oo mun huoli.

Mutta kun joku sanoo viski soosoo, ni sitten suomalaiset herää. Mikään somen perseilyilmiöistä ei ole herättänyt niin suurta myötähäpeää kuin se, että täysikäiset, älykkäänoloiset, syyntakeiset ja oikeustoimikelpoiset, koulutetut ihmiset kuvittelevat suurestikin muuttavansa maailmaa kirjoittamalla viski-sanan isolla somessa ja hokemalla sitä joka paikassa: VISKIVISKI! Edes lutkamarssi tai munamies ei ole ollut niin idioottimainen ilmiö.

Tarkemmin ajatellen veneet voisivat tulla Suomeen. Suomalaiset korkeintaan hokisivat somessa jotain taas...varmaan VODKAVODKA ja Putin diggailis...

Ihmettelyä herättää paljon enemmän se,miksi ruotsinkaltaisen, täysin tärähtäneen valtion edustalla ei väijy enempää sukellusveneitä. Se olisi kaikkien etu. Tuo on vaarallinen maa. Voisivat suorittaa tukholman maihiinnousun ja tuoda maahan vapauden ja järkeä.

Ehkä niin tekevätkin? Helppo sitten suomeen tulla kun ollaan tavallaan jo venäjän sisällä. (Ihan niin kuin se muuten olisi vaikeaa.) Saavat tavallaan kaksi maata kerralla.

Suositut

Back
Ylös Bottom