Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä luin skidinä (ala-aste ikäisenä) Myrkkyä. Ostin joka kuu lehden. (Julkaistaankohan sitä vielä?)
Tosin mä olenkin henkisesti ihanvitun häiriintynyt jo pienestä pitäen.
Näin syyslomaviikon päätteeksi useassa perheessä on havahduttu siihen, että monet tietokone-, konsoli- tai nettipelit on ikäraja- tai sisältömerkitty joko väärin tai harhaanjohtavalla tavalla. Lisäksi väkivaltaisia pelejä myydään esimerkiksi kirpputoreilla lapsille noudattamatta ikärajamerkintöjä.
Asiantuntija uskoo: Tukholman saaristossa piileskelee Venäjän armeijan suuri salaisuus - Ulkomaan uutiset - Ilta-Sanomat
Mitäköhän noi venäläiset taas puuhaa???
Professor Logachev on muun muassa vedenalaisiin etsintöihin tarkoitettu "erikoisalus".
Hmm.. Luulisi sukellusveneen lähteneen alueelta näiden kahden etsintäpäivän jälkeen jo pois, kun kerran etsinnöistä uutisoidaan?
80-luvulla naureskeltiin maailmalla kun ruotsalaiset väitti venäläisten liikkuvan sukellusveneillä Ruotsin vesillä, kunnes semmonen ajoi karille Ruotsin vesillä. Uusi U137? Noh ollaan hiljaa niin saadaan kalaa.
Kansanedustajan peruspalkka 6503 € /kk, onneks noilla liksoilla on aikaa keskittyä olennaiseen. Kielletään alkoholin mainostaminen, perustetaan työryhmä miettimään delfinaarion lopettamista, kielletään lastenohjelmat. Itseasiassa kielletään kaikki! Minun mielestä voitaisiin perustaa komitea joka voisi miettiä mahdollisuutta internetin kieltämiseen.
Ootko nyt ihan varma että Ruotsi on se täysin tärähtynyt? Ainakin jos puhutaan valtionjohdosta niin en täältä kotimaasta huutelis ollenkaan.
Ihmettelyä herättää paljon enemmän se,miksi ruotsinkaltaisen, täysin tärähtäneen valtion edustalla ei väijy enempää sukellusveneitä. Se olisi kaikkien etu. Tuo on vaarallinen maa. Voisivat suorittaa tukholman maihiinnousun ja tuoda maahan vapauden ja järkeä.