Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Stubb viskigatesta: "Jos näin on, viranomaisilla ei ole oikeata tehtävää" - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat

"- Aivan käsittämätöntä, jos pitää paikkansa. Menee holhouksen puolelle ja on mautonta, jos ei voi blogeihin kirjoittaa hyvistä viskeistä tai sikareista.

- Jos näin on, viranomaisilla ei ole oikeata tehtävää, Stubb vastasi."

He äänestivät alkoholimainonnan tiukentamisen puolesta

He äänestivät "jaa" (99):

Stubb Alexander (kok)

Puheet ja teot sekaisin :confused:

Tarpeeksi kun puhuu paskaa, niin eihän sitä enää muista mitä on tullut sanottua ja/tai tehtyä.

Stubb viskigatesta: "Jos näin on, viranomaisilla ei ole oikeata tehtävää" - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat

"- Aivan käsittämätöntä, jos pitää paikkansa. Menee holhouksen puolelle ja on mautonta, jos ei voi blogeihin kirjoittaa hyvistä viskeistä tai sikareista.

- Jos näin on, viranomaisilla ei ole oikeata tehtävää, Stubb vastasi."

He äänestivät alkoholimainonnan tiukentamisen puolesta

He äänestivät "jaa" (99):

Stubb Alexander (kok)

Puheet ja teot sekaisin :confused:

Väitäksä, että kansanedustajien ja ministerien pitäis tietää kaikkien äänestykseen tulevien lakialoitteiden yms. sisällöt ja mitä ne käytännössä tarkoittaa? Menee vähän vaikeeks. Nehän on vaan töissä sielä.

Se tarkoittaa, että toimittajien ei pitäis tehdä juttuja asioista joista ne ei käsitä yhtään mitään.

Eli käytännössä iltapäivälehdissä ei olisi muuta sisältöä kuin sarjikset ja vähäpukeinen nainen. Käy mulle.

Jokaisessa (niissä muutamissa) uutisessa ja/tai lehtijutussa, mistä mulla on itellä ollu faktatietoa ennen jutun ilmestymistä, on ollu asiavirheitä tai tahallista vääristelyä. Journalistit on kyllä induktiivisesti pääteltynä vitun tyhmää sakkia. Toki, nekin on vaan töissä siellä.

- - - Updated - - -

Laatu taattua hesaria. Onko tuo ensimmäisen kuvan scotissa istuva jutun Tero? Ei kyllä näytä miltään lihaskimpulta, vaan ihmekö tuo, jos kerran joka päivä treenaa.

Pakkohan hänen on joka päivä käydä, kun kerran treenaa ruokatauolla :D 5- jakonen ja ruoka jää syömättä. Siinähän ne tulokset on näkyvissä. En kyllä erottanu, missä kohtaa tanko loppu ja käsivarsi alkoi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kansanedustajan peruspalkka 6503 € /kk, onneks noilla liksoilla on aikaa keskittyä olennaiseen. Kielletään alkoholin mainostaminen, perustetaan työryhmä miettimään delfinaarion lopettamista, kielletään lastenohjelmat. Itseasiassa kielletään kaikki! Minun mielestä voitaisiin perustaa komitea joka voisi miettiä mahdollisuutta internetin kieltämiseen.

Tossa voi olla lasten ylivarjelua, en tiedä, koska en ole Paavo P:ntä katsellut.

Suna Kymäläinen taitaa olla silti ainoita maalaisjärjellisiä demareita nykyisessä Suomessa. Oli juuri hän, jonka lakialoite olisi järkeistänyt tonttien, ok-talojen, ym. myymistä Venäjän kansalaisille esim. kaavoitetuilla alueilla kun samaan aikaan Suomen kansalainen ei saa ostaa mitään kiinteää Pietarin tällä puolen. Lakialoite tuomittiin venäläisvastaisena, jollei peräti rasistisena. Myykäämme siis kaikki armeijan maat venäläisille... tai vaikkapa koko armeija, Mannerheimintie (mm. ek-talo) ja voimalat. Alkaa olla mulle samantekevää. Ja saavathan suomalaiset niistä rahaa.

Käsittääkseni tuossa puhuttiin, että oli yksi huipuista, ei absoluuttisesti paras.

Tuossa jokin aikaa sitten mietinkin, että mitenkähän sille Deniselle kuuluu, en tosin muistanut nimeä eikä ihan niin paljoa kiinnostanut että olisin alkanut kaivelemaan. No, tätä se mun uneni tiesi...

Mitä vitun vittua? Onko tuolla eduskunnassa oikeasti niin tylsää, että pitää väkisin keksiä mitä kummallisimpia ongelmia? Joku tekemisen pula on pakko olla, ei tällaista muuten tapahdu.

Mun nuoruudessa katsottiin Hemania ja Turtleseja ja ne saattaa olla miedosti väkivaltaisempia kuin Paavo Pesusieni. Ihan normaaleja meistä suurimmasta osasta silti tuli ja niistä joista ei tullut, voisin veikata, että syy ei tainnut olla väkivaltaisissa kilpikonnissa. Kyllä lapsikin tietää ettei muita saa lyödä ja itsekin opin sen jo hyvin pienenä. Jos jotain pitäisi kieltää niin se on Teletapit. Siinä on jumalauta niin mielenvikainen ohjelma, että kasvattaa varmaan jonkinlaisia psykopaatteja.

Toisaalta pistää kyllä miettimään, että onko Spongebob lastenohjelma ensinkään? Sisältää nimittäin ajoittain niin aikuismaista huumoria, että menee kyllä lapsilta yli hilseen niin että suhina käy. Vertaan melkein Ren & Stimpyyn, joka on muuten aivan huikea sarja.

Mulla tuli väkisin tosta mieleen että yritetään lyödä omaa nimeä esille vaikka sitten huonomman kautta. Eli julkisuutta se huonokin julkisuus on, vai miten se meni.

Ei jatkoon!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom