Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ei muuten varmaan tarvi miettiä miksei mäkihyppääjät pärjää, jos lehtitiedot pitää paikkaansa.
Esim. Koivuranna ruokavalio sisältää 800 kaloria. Veikeä ois tietää miksi.

Oliskohan sielä kunto vähän myöhässä. Mäkihyppy niin herkkä laji, että pienikin painonmuutos vaikuttaa, siksi halutaan vetää painoa nii alas kun mahdollista.
Koivuranta 172cm ja 63kg
Ahonen 184cm ja 66kg.

Tää yksi on tainnut olla viihdytysjoukoissa? Oon kuullut kyllä ihmisistä jotka vain päätyvät harrastamaan seksiä juotuaan viinaa. Mutta että selvinpäin. Armeijassa.

Hiljalleen ajauduin eri miesten kanssa useammin seksiin mitä oudoimmissa paikoissa, joskus ehkä hieman vastoin tahtoanikin.

AUK:ssa aloin saada aika suoria ehdotuksia myös skappareilta. Sitten se tapahtui. Eräs skappari joka pystyi vaikuttamaan asemaani, kutsui huoneeseensa juttelemaan mitä tavoitteita minulla oli. Ei mennyt kauaa kun hän vain katseella kysyen tarttui minuun ja harrastimme seksiä hänen huoneessaan. Tilanne oli outo, sillä hän oli naimisissa ja paljon minua vanhempi. Aloin saada outoja katseita kasarmilla. Tämä oli muutamille muillekin tytöille kasarmin arkea.

Nyt siviilissä koen häpeää, enkä enää voi ajatella seurustelevani. Tapaan vielä satunnaisesti intissä tapaamiani miehiä yhden illan juttujen merkeissä. Harrastin seksiä palvelusaikanani yli 30 miehen kanssa, yhden kanssa vain kerrallaan tosin. Yleensä miehet olivat korkeammassa asemassa ja ehdottivat tätä itse, joskus aloite tuli minulta. Ehkä kerran tai pari koin, että minua pakotettiin, mutta toisaalta painostavat tilanteet armeijassa ajoivat joskus siihen. Ja koskaan näistä ei puhuttu. Se vain tapahtuu.

Alikersantti-A

Tää on enempi perus. Ton takiahan niitä kuntsareita on.
Minulla oli suhde alokasaikoina luutnantin kanssa, jotta sain kuntsareita enemmän. Olemme molemmat miehiä.

Lukijat muistelevat: "Harrastin armeijassa seksiä yli 30 miehen kanssa" | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Pantasusien seurantapalvelu loppuu väärinkäytön takia | Yle Uutiset | yle.fi

Kyllä on jollain leikannut tommosta palvelua pystyttäessä. Jos oisin tienny, että tommonen on, niin oisin kyllä pari sutta käynyt aikaa :D oishan tässä vielä vähän aikaa..

Tarina kertoo että joskus tutkijat olivat ihmeissään kun yksi pantasusi kulki 80km/h nopeudella venäjällä. Oli mennyt viralliselta rajanylityspaikalta sinne ja kulki tietä pitkin. Sinne se signaali sitten katosi...

Mutta asiaa: oli tuo ihan hyvä palvelu sillä itsekin olin viikon tuollaisella alueella jossa kokoajan oli lauma lähettyvillä ja siksi ei paljon koiraa uskaltanut laskea irti.

"Korjaus 14.00: Jutun alkuperäisessä tekstissä oli käytetty muotoiluja, joista ei välittynyt aiheen vakavuus." :D Miltähä uutinen näyttänyt alunperin.

siinä oli juttua siitä kuinka ympäri nettiä jengi tarjonnut tuota uutista ehdolle vuoden darwin awardsin saajaksi ja sitten lyhyt kuvaus siitä mitä darwin awards tarkoittaa.

Seuraavaksi pojat keksii että sen lätyn voi taittaa ja paistaa siitä suljetun. Ihan uuutta olis tämäkin.

Ps. Ei ole etnopizzan voittanutta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
nyt voi tilata splizzaa, puolet pitsasta erilainen kuin toinen puoli, ei saatana tätä on saatava!!! :hyper: :hyper:

ois nyt joku hennonnu sanoa noille sälleille että tollanen nyt on ollut pitserioissa mahdollista suunnilleen siitä asti kun pitsa keksittiin :face:
Ei saatana. Yksi päivä kuuntelin kun suomipopilla väänsivät vitsiä tästä aiheesta, mutta en tuntenut asiayhteyttä koska en kuullut juttua alusta asti. Nauroin itseni tärviölle, mutta nyt kun selvisi, että tämähän on perkele oikea konsepti ja joku on ihan tosissaan, niin ei kyllä naurata enää. Tää kuulostaa ihan Jäbä Leissonin huikeilta idiksiltä mitkä onkin jo keksitty. Jotenkin niin älyvapaata että mä en vain tajua.

Ennustan tolle yskomattoman lyhyttä toiminta-aikaa. Se on parissa kuukaudessa nurin koko paska. Tosin kuluttajan tyhmyyttä ei kannata aliarvioida ja siihenhän tuo perustuu jos sattuu toimimaan.

E: Mietin tässä että jos mä niinku yhdistän vaikka kaksi tai kolme tuolia riviksi ja kutsun sitä zohvaksi niin ostaiskohan jengi niitä ihan raivolla?

Miksi Petteri sai sakot, mutta poliisi ei? "Olin lentää selälleni" - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat

Jep jep. Kansalainen saa päiväsakkoja 2000 euron edestä koska on ajanut firman katsastamattomalla autolla. Sen sijaan kun poliisi, eli viranomainen joka noita sakkoja jakaa, ajaa katsastamattomalla autolla kyseessä ei ole rangaistava rikos vaan "inhimillinen virhe" ja edes rikesakkoa ei anneta.

Ihan tuttu juttu. Verottajakin saa tehdä inhimillisiä erehdyksiä mutta verovelvollinen ei.

Miksi Petteri sai sakot, mutta poliisi ei? "Olin lentää selälleni" - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat

Jep jep. Kansalainen saa päiväsakkoja 2000 euron edestä koska on ajanut firman katsastamattomalla autolla. Sen sijaan kun poliisi, eli viranomainen joka noita sakkoja jakaa, ajaa katsastamattomalla autolla kyseessä ei ole rangaistava rikos vaan "inhimillinen virhe" ja edes rikesakkoa ei anneta.

Olettaako ihmiset todella että laki olisi sama viranomaisille? Pitäisi toki olla, mutta eihän se näin mene.

Olettaako ihmiset todella että laki olisi sama viranomaisille? Pitäisi toki olla, mutta eihän se näin mene.
Jep näin se vain menee.

Itsellä on kokemuksia nuoruudesta, jossa kaksi poliisia puhu paskaa ja hommaa oli aivan mahdoton mitenkään todistaa. Oma isä tiesi tilanteen myös, mutta sano että aivan turha lähteä väittämään vastaan. Et millään voi asiaa enään näyttää toteen. Ihmisiä nekin on, eikä mitään oppikirjan mukaan toimivia koneita.

On se hyvä ettei Nevalaisen Petteri selälleen lentänyt, siinä voi sattua! :D

Toki pitäisi olla niin että kyttämobiilit on leimassa, ja jos ei ole leimassa niin sitten ne ei ole ajossa.
Mutta onpahan ollut taas herneet herkässä.
Petteri-poijaan Audi Q7:lla ei todennäköisesti ole muita käyttäjiä kuin Petteri itse, joten se tilanteena hieman eroaa siitä että konstaapeli X lukee työvuoron alussa että ajaa tänään autolla Z.

Veikkaan että tämäkin lööppi on saanut alkunsa siitä että joku kansalainen on tekemisen puutteen vuoksi kysellyt tekstarihaulla poliisiautoja ja huomannut että leima on vanhentunut, tehnyt viisaudessaan asiasta kantelun, että varmasti saadaan oikeusgangsterille töitä...
Sitten Iltapaskan "toimittaja" on juttupuutteessa mennyt nettiin em. vääryysvalvojan sivulle ja hakenut kantelupäätöksiä maagisella lehdenmyyntisanalla "poliisi".
Löytänyt sieltä tämän kansallista turvallisuutta akuutisti uhanneen TÖRKEÄN laiminlyönnin ja raapinut siitä etusivun jutun.
Koska etusivullehan tämä kuuluukin, Suomesta kun tutkiva journalisti ei löytäisi mitään järkevämpää uutisoitavaa jos vaivaa jaksaisi nähdä.

Sitten yrittäjä P.Nevalainen on lukenut Audissaan iltapaskan jutun, ja vääryydestä tärisevin käsin soitti lehden toimitukseen ja pian tarina on lehdessä kuvien kera.
Silkkaa Parhautta.
Firman auto, vai "firman" auto...

Sillä onhan tämä yhteiskunnallisesti merkittävä asia, ja huomautuksella olisi pitänyt päästä Petterinkin. Sillä varmasti parempaakin tekemistä olisi poliiseilla ollut, ja sitä varmasti on Petterikin kysynyt kun liikenteessä niin turhanpäiväisesti hänen matkantekoaan häirittiin.

Sakotusta useammin minäkin olen leiman puutteesta vain huomauttanut ja kertonut että leima pitäisi saada kuntoon pikimmiten.
Sama homma jos verot on ollut rästissä ja summa ei ole ollut satoja euroja. (poikkeuksena ne joiden tyyliin kuuluu että kaikki velvoitteet on päin peetä 90% ajasta.)
Törkeä virkavirkavelvollisuuden laiminlyönti varmaan jonkun mielestä tämäkin.

Pitää varmaan mennä katsomaan Robocop jos sieltä vaikka ottaisi mallia miten hommat hoidetaan koneellisesti.
Ei tulis tehtyä mitään karmaisevia VIRHEITÄ!!

:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom