Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Punavihreät.
Tähän porukkaan ilmeisesti kuuluu mm. kokoomus, keskusta ja RKP? Nimittäin ei näistäkään puolueista ole kuulunut minkäänlaista halua muuttaa kyseistä lakia. Sitä en tiedä kuka on ollut hallituksessa kyseistä lakia säätämässä, ja olen melko varma ettet tiedä sinäkään.

Siis mulla ei ole minkäänlaisia sympatioita "punavihreitä" kohtaan, mutta ei kannata pettää itseään ja kuvitella että muut puolueet olisivat tässä (tai monessa muussakaan) suhteessa yhtään erilaisia.

Tähän porukkaan ilmeisesti kuuluu mm. kokoomus, keskusta ja RKP? Nimittäin ei näistäkään puolueista ole kuulunut minkäänlaista halua muuttaa kyseistä lakia. Sitä en tiedä kuka on ollut hallituksessa kyseistä lakia säätämässä, ja olen melko varma ettet tiedä sinäkään.

Siis mulla ei ole minkäänlaisia sympatioita "punavihreitä" kohtaan, mutta ei kannata pettää itseään ja kuvitella että muut puolueet olisivat tässä (tai monessa muussakaan) suhteessa yhtään erilaisia.

Niin siis lasken kyllä ison osan kokoomuslaisista, kepulaisista ja RKP:laisista punavihreiksi tai heidän meininkinsä sympatisoijiksi.

Antonio Floresin selitys käsirysyyn: "Minulla on latinoveri" :D

- No, ainahan sitä hermostuu välillä, ja kuka hermostuu mihinkin.

Ihme valitusta ämmiltä jos joutuivat hakatuks. Uhri on Antonio, sillä on sentään latinoveri ja kaikkihan sitä hermostuu toisinaa. Millaset olis otsikot jos mies hakkais naisen ja sanois että en voinu muutakaa, mulla on tää romaniveri. Hermostuuhan sitä ku ämmät pihtaa :D

Antonio Floresin selitys käsirysyyn: "Minulla on latinoveri" :D

Ihme valitusta ämmiltä jos joutuivat hakatuks. Uhri on Antonio, sillä on sentään latinoveri ja kaikkihan sitä hermostuu toisinaa. Millaset olis otsikot jos mies hakkais naisen ja sanois että en voinu muutakaa, mulla on tää romaniveri. Hermostuuhan sitä ku ämmät pihtaa :D

En jaksanut quotata puhelimella samaa kohtaa uutisesta. Yrittiköhän Antonio todistaa olevansa suhteen alfa osapuoli? :rolleyes:

Poliisi pyytää havaintoja tytön sillalta pudottaneista - tässä miesten tuntomerkit | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Linkki siis tähän tapaukseen, jossa tyttö tiputettiin sillalta jokeen. Oonko ainoa jonka mielestä tämä nyt jotenkin hieman haiskahtaa? En nyt sano suoraan, että tyttö valehtelisi, mutta jotenkin vaan tuntuu hieman uskottamalta tarinalta.
Kommentti aiemmasta uutisoinnista:
"- Naantalilaisena voin sanoa, että siinä kohdassa on hirveä virtaus. Uskomatonta, että sieltä on kukaan päässyt ylös, paikallinen Arto Palokangas päivittelee. Lue lisää päivän Iltalehdestä ja digilehdestä."

Hyvä tuuri, että uhri on onnistunut näkemään toppatakista ja neuleesta huolimatta pimeässä jopa kellon rannekkeen tuntomerkit ja painamaan ne mieleensä. Ottaen huomioon että itse tapauksella ei ole silminnäkijöitä ja tyttö on poimittu märkänä tienposkesta kyytiin, tämä juttu olisikin varmasti tosi vaikea ratkaista ilman noin erinomaisen hyviä tuntomerkkejä. Luulisi että noilla jo lähipiiri melko helposti kolmikon tunnistaa.

Kommentti aiemmasta uutisoinnista:
"- Naantalilaisena voin sanoa, että siinä kohdassa on hirveä virtaus. Uskomatonta, että sieltä on kukaan päässyt ylös, paikallinen Arto Palokangas päivittelee. Lue lisää päivän Iltalehdestä ja digilehdestä."

no on siinä sen verran voimakas virtaus että se ei jäädy kuin tosi kovassa pakkasessa mutta ei nyt niin kova ettei siitä ylös pääse, joka kesä tosta sillalta jätkät hyppää veteen ja kyllä ne kaikki on ylös päässyt, itsekin ihmettelen sitä että poliisi sai tiedon facebookin tilapäivityksestä, eli kukaan ei ollut vaivautunut edes ilmoitusta tekemään, eli jo tässä haisee muukin kuin märkä kevät nurmikko... reitti oli mennyt nesteentietä ja siellä on tallentava kameravalvonta eli ihmettelen että autosta ei ole kuvaa julkaistu koska kameraan se on tallentunut...
tuntumerkit voi hyvinkin olla sieltä pippaloista lähtöisin tai jotain... jäämme odottamaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvä tuuri, että uhri on onnistunut näkemään toppatakista ja neuleesta huolimatta pimeässä jopa kellon rannekkeen tuntomerkit ja painamaan ne mieleensä. Ottaen huomioon että itse tapauksella ei ole silminnäkijöitä ja tyttö on poimittu märkänä tienposkesta kyytiin, tämä juttu olisikin varmasti tosi vaikea ratkaista ilman noin erinomaisen hyviä tuntomerkkejä. Luulisi että noilla jo lähipiiri melko helposti kolmikon tunnistaa.

Tämä oma kannanotto on jälleen puhdasta spekulaatiota, mutta jotenkin on sellainen fiilis, että tyttö on oma ehtoisesti sinne veteen päätynyt. Joko alkanut maailma ahdistamaan ja hypätty itse, tai sitten kännissä menty siihen veden äärelle jotain leikkimään ja sitten onkin humpsahdettu jorpakkoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom