Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kyllähän se varmaan nolottaa kun aluksi liikenteessä innokkaasti kyylätään muita ja jaetaan sakkoja kun autoja on katsastamatta, ja sitten paljastuu että on itse ajanut katsastamattomalla autolla. Ei se kuitenkaan muuksi muutu vaikka asiaa yrittäisi vähätellä tai vetää homman lekkeriksi. Luulisi poliisilaitoksilla tajuttavan ilman kansalaisten väliintuloa, että poliisiautotkin on oltava leimattuna.

Toki pitäisi olla niin että kyttämobiilit on leimassa, ja jos ei ole leimassa niin sitten ne ei ole ajossa.
Mutta onpahan ollut taas herneet herkässä.
Ihan yhtä herkässä kuin niillä poliiseilla jotka väärydestä tärisevin käsin kirjottavat sakkoja samasta asiasta.

Heidi Hautala nostaa 4190 euron sopeutumiseläkettä - ja on yrittäjä | Iltasanomat

Mikäs siinä on yritellessä, kun voi tuottoja odotellessa nostaa vähän sopeutumiseläkettä. Tuntuu tietysti hitusen epäreilulta ajatellen yleistä keskustelua eläkeiän korotuksista ja heittoja eläkemaksujen korotuksista / eläkkeiden leikkauksista. Jotenkin sellainen Kevan Ailusmainen kaiku tuolla etuudella on, kun voit huoletta laittaa Oy:n pystyyn ilman, että se vaikuttaa etuuden määrään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ei tuo tilanne ainakaan ole minkään valtakunnan hallinnassa ainakaan poliisin osalta kun ne ottaa pataansa siellä ihan huolella, veikkaan että menee kolme päivää niin poliisi vaihtuu armeijaan ja sitten tuleekin ruumiita ihan huolella, venäjä sanoo että antaa palaa me pidetään länsi erossa

Joidenkin raporttien mukaan siellä on jo tarkka-ampujia katoilla ampumassa mielenosoittajia. Ei tuo kyllä hyvin tule päättymään. Se on kyllä aika selvää että länsimaat eivät tuonne voi oikein aseellisesti mennä osallistumaan, jos nyt tuskin venäjäkään sitä kovin suoraan tekee. Mutta "arabikeväästä" tämä eroaa kyllä siinä että alue on niin keskellä kaikkea ettei siellä oikein voisi antaa kaaoksen jatkua mitenkään vuosikausia.

Mua kyllä vituttaa kaikenmaailman mielenosoitukset ja varsinkin mielenosoittajat.Noille poliiseillekkin singot ja kranaatit käteen niin jo rupeaa porukka häviämään.

Mua kyllä vituttaa kaikenmaailman mielenosoitukset ja varsinkin mielenosoittajat.
Miksi? Jos Suomessa vastoin kansan tahtoa ei vahvistettaisi kauppasuhteita länteen (jota olisi vuosia suunniteltu), samalla kun valtiojohto alkaisi vehtailemaan venäläisten kanssa, ja kun kansa ilmaisee kantansa presidentti päättäisi rajoittaa sananvapautta, sinä siis toivoisit, että tätä touhua vastustavat ihmiset tapettaisiin? No, onhan niitä kaikenmoisia russofiilejä Suomessa.

Toivottavasti Ukrainan kansa voittaa ja presidentti hyödyllisine idiootteineen jää toiseksi.

Mua kyllä vituttaa kaikenmaailman mielenosoitukset ja varsinkin mielenosoittajat.Noille poliiseillekkin singot ja kranaatit käteen niin jo rupeaa porukka häviämään.

Helppohan se on suomesta huudella kun oikeudet on jo saavutettu ja taistelut käyty edellisten sukupolvien toimesta. Vaikea kunnioittaa tuollaista asennetta, lampaana vaan pitäisi mennä vaikka olisi mikä tilanne.

Siis mitä vittua? Onkohan sulla minkäänlaista käsitystä että mitä tuolla maassa tapahtuu? Tuolla kansa mellakoi koska he haluavat demokratiaa, ei siksi koska he vastustavat sitä, kuten yleensä on tilanne länsimaissa.

Onko noilla nyt päällimmäisenä se EU:n kauppasopimus mielessä? Jos on, niin pässejähän noi on. Joku voisi mennä kertomaan totuuksia EU:sta että ei tosiaankaan kannata. Toisaalta EU vai Venäjä, siinäpä vasta kysymys :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom