Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tekisin mielummin harakirin, kuin ajaisin autolla kännissä. Ehkä noloin asia maailmassa mitä voi tehdä. Suomessa noita rattijuoppoja ja raiskareita kohdellaan kuin kuninkaita...

Mitä sä mulle siitä paasaat, ehkä typerintä pikemminkin kuin nolointa.

Autoja rikoksentekovälineenä paljon nykyistä herkemmin takavarikkoon niin vois näkyä vuositasolla notkahdus rattijuoppo käyrässä alaspäin.
Mutta eihän tää suomen munaton systeemi saa mitään aikaiseksi.

Mulle olisi ok, että saisin samanlaista kohtelua sen jälkeen, kun olen ajanut kännissä ja niskuroinut poliisiasemalla. Kyllä toi poliisikin ansaitsee rangaistuksen, mutta multa ei silti heru yhtään sympatiaa rattijuopolle känniääliölle. Tuntuu taas siltä, että jotkut täällä vaan purkaa omaa vihaansa poliiseja kohtaan.

On kyllä hirveetä paskaa! Kunnolla turpaan vaan jokaselle putkaan joutuneelle vähintään niin kovaa, että kasvojen luusto joudutaan kokomaan uudelleen.

a1.jpg

eagle-god-bless-america.jpg

HS: Helsinki patistaa kitkojen käyttöön

Voi helvetti taas. Autoilijoilta kiskotaan viimesetkin pennoset ja vaikka tuossa nyt sanotaankin, ettei veronkorotuksia nastarenkaille ole tulossa, mutta onhan se nyt selvää, että kohta nekin tulee. Tuokin on niin naurettavaa, että jos autossa on esp, niin silloin ei tarvitsisi nastoja käyttää, minusta aika edesvastuutonta laskea pelkän sähköjärjestelmän varaan auton pysyminen ojien välissä. Luulisi nykyisellä autoilijan verotuksella riittävän rahaa tienkunnostukseen, vaikka nastoilla ajettaisiinkin, mutta taitaa nekin rahat mennä johonkin helvetisti tärkeempään kulttuuritoimintaan.

Mulle olisi ok, että saisin samanlaista kohtelua sen jälkeen, kun olen ajanut kännissä ja niskuroinut poliisiasemalla. Kyllä toi poliisikin ansaitsee rangaistuksen, mutta multa ei silti heru yhtään sympatiaa rattijuopolle känniääliölle. Tuntuu taas siltä, että jotkut täällä vaan purkaa omaa vihaansa poliiseja kohtaan.

Lähes tulkoon aina erilaisissa keskusteluissa on tuo yleinen ongelma, että tulisi olla jonkun "puolella". Ei voi kritisoida tahoa X olematta Y:n "puolella". Tämä vaiva ilmenee poliittisissa keskusteluissa varsinkin koko ajan. Ulkopuolelta kun yrittää tarkastella asiaa, niin tuntuu ihan pikkulasten kinastelulta pienet sotilasfiguurit kädessä.

Olen ollut Sininauhalla töissä ja homman nimi on se että asuntolassa, ei edes alueella saa olla kännissä, siinä on nollatoleranssi eli viisari ei saa värähtääkkään. Jos puhallat ja olet juonut tulee alueelta poistua lähes välittömästi, ellei tämä tapahdu soittaa työntekijä heti poliisit paikalle, siinä ei neuvotella paria minuuttia pidempään.

HS: Helsinki patistaa kitkojen käyttöön

Voi helvetti taas. Autoilijoilta kiskotaan viimesetkin pennoset ja vaikka tuossa nyt sanotaankin, ettei veronkorotuksia nastarenkaille ole tulossa, mutta onhan se nyt selvää, että kohta nekin tulee. Tuokin on niin naurettavaa, että jos autossa on esp, niin silloin ei tarvitsisi nastoja käyttää, minusta aika edesvastuutonta laskea pelkän sähköjärjestelmän varaan auton pysyminen ojien välissä. Luulisi nykyisellä autoilijan verotuksella riittävän rahaa tienkunnostukseen, vaikka nastoilla ajettaisiinkin, mutta taitaa nekin rahat mennä johonkin helvetisti tärkeempään kulttuuritoimintaan.

Niin ja varsinkin siksi kun etelä-suomessa se todennäköisyys siihen (mustaan)jäähän on paljon isompi kuin jossain lapissa, missä on ihan rehellistä lunta maassa lähes koko talven ajan. Siellä lapissa just et niillä nastoilla tee mitään (tai siis hyödy niistä) kun siellä ei jäällä paljon ajeta, vaan ihan lumella missä se nasta ei vaikuta mitään. Oon ite käynyt ajamassa lapissa monta kertaa kitkarenkailla ja mikäs siinä on ajellessa. Etelä-Suomeen en mielelläni lähtis tiettyyn aikaan talvesta kitkoilla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aamulehti Tervetuloa 2010-luvun Suomeen. Ei helvetti ole todellista.

- - - Updated - - -

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194850665324/artikkeli/il+vanhus+ryostettiin+rautatieasemalla+kukaan+ei+valittanyt.html Tervetuloa 2010-luvun Suomeen. Ei helvetti ole todellista.

Iltalehden mukaan 75-vuotias Olli Isosomppi huusi apua, mutta kukaan ympärillä olleista ihmisistä ei välittänyt. Juna meni, ja varkaat ryntäsivät karkuun eri suuntiin. Isosomppi meni kertomaan ryöstöstä taksinkuljettajille. Sen sijaan, että joku olisi kyydinnyt hänet poliisiasemalle, hänelle neuvottiin, miten hän löytää kilometrin päässä sijaitsevalle poliisiasemalle.

- - - Updated - - -

Etenkin Helsingissä ei yllätä kyllä tuollainen toiminta. Lisäksi toki mainittava, että jos joku olisi mennyt väliin ja joutunut käsirysyyn; joku näistä ryöstäjistä olis saanu haavan tai vaikkapa ihan kuollut rytäkässä, niin tämä väliintulija joutuis vankilaan ja hyvin pitkäksi aikaa. Ammattirikollisuus kannattaa.

Saattelin kerran kadulta löytyneen huonoilla jaloilla varustetun dementoituneen vanhuksen kotia. Höpötti koko matkan olevansa kännissä. Kotona vaimo purskahti itkuun, kun oli ollut 6 h teillä tietämättömillä. Aikaakin meni yli tunti puolen kilsan matkaan.

Olen ollut Sininauhalla töissä ja homman nimi on se että asuntolassa, ei edes alueella saa olla kännissä, siinä on nollatoleranssi eli viisari ei saa värähtääkkään. Jos puhallat ja olet juonut tulee alueelta poistua lähes välittömästi, ellei tämä tapahdu soittaa työntekijä heti poliisit paikalle, siinä ei neuvotella paria minuuttia pidempään.

Tuolla asunnossa ei edellytetä päihteettömyyttä.

Asuminen on tuettua tai tehostetusti tuettua asumista helsinkiläisille pitkäaikaisasunnottomille. Asuminen on asuinhuoneenvuokralain (AHVL) alaista vuokra-asumista ja vuokrasopimukset ovat voimassa toistaiseksi. Yksikössä toteutetaan asunto ensin -periaatetta eikä asukkailta edellytetä päihteettömyyttä. Asumisen tavoitteena on parantaa ja vakiinnuttaa asukkaiden edellytyksiä kohentaa sekä säilyttää toimintakyky ja katkaista asunnottomuuden kierre mahdollistaen pysyvän asumisen omassa kodissa ja selviytymisen yhteiskunnassamme.

Sininauha-Asunnot » Ruusulankatu

Olisiko O.K jos sua "tönittäisiin" samalla lailla betonia päin? Varsinkin jos olisit jurrissa ja reaktiosi olisivat se takia hitaat.

Enkös minä sanonut, että jonkun huomautuksen voisi antaa ja korvauksia maksaa naiselle. Poliisi teki toki väärin, mutta ei se tarkoituksella sitä pyrkinyt satuttamaan ja pään lyöminen oli osaksi onneton yhteensattuma.

Sinun mielestä oikea tuomio olisi puolestaan seuraavanlainen, joka ei kyllä ole missään suhteessa poliisin rikkeeseen.

Toi kyseinen konstaapeli tulisi hakata aivan paskaksi, sillain ette kävelisi enää omilla jaloillaan ja ruoka pillin kautta, vittu mikä sika!

Enkös minä sanonut, että jonkun huomautuksen voisi antaa ja korvauksia maksaa naiselle. Poliisi teki toki väärin, mutta ei se tarkoituksella sitä pyrkinyt satuttamaan ja pään lyöminen oli osaksi onneton yhteensattuma.

Sinun mielestä oikea tuomio olisi puolestaan seuraavanlainen, joka ei kyllä ole missään suhteessa poliisin rikkeeseen.

No voisi siltä kyllä vetää polven vinoon opetukseksi.

Mä en tiedä mitkä siniset lasit teillä on päässä, mutta mieshän työntää sen naisen aika voimalla sitä lavettia päin, paskat se nainen mitään kompastu vaan lentää kumoon kun tönäistään.

Ja minä en edelleenkään vihaa poliisia, työkaverinakin ollut yksi, mukava kaverihan se on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom