Vitun luuseri tasa-arvovalittajat
oli eka reaktioni.
Eivät perkele muuta keksi ja on liian helppoa selvästi, kun valitellaan tommosesta :( :( yhyy yhyy
Tuossa sen jälkeisessä uutisessa on jotain arvoa, mutta tuommonen vitun turha "tasa-arvo" valittaminen ärsyttää.
Itse kummiskin myönnän ja hyväksyn semmosen asian, että sekä miehillä ja naisilla yhtenä osana on seksikkyys ja elämän ollessa kilpailua ne hyvännäköiset naiset (ja miehet ) menestyy yksinkertaisesti paremmin. Itse arvostan naisen ruumista ja toiseksi oli mimmosia mainoksia vaan, tulee ne ympäristön paineet välillä itkeville teineillekin ja toistan, että elämä on kilpailua eikä millään paperilla olevilla lailla sitä saa kaikille tasapuolisiksi. Itse en ole nainen enkä välttämättä hirmu hyvännäköinen (tai no en ole kysynyt; joskin tuo ei-hyvännäköisyys ei minulle mikään itsetunnon ongelma ole paitsi bodauksen muodossa) sekä en periaatteessa se suosituin jätkäkään, joten minulla on ihan kyllä oikeus sanoa tuo.
Se kyllä epäilyttää, että jo 6-vuotiaita pitää pukea ns. muodikkaisiin ja ihonmyötäisiin vaatteisiin. Niitä käy sääliksi.
Sivuhommana olivat sitten kuinka kiihottavat semmosilla, joilla on niitä muotoja, nimittäin nämä skin tight -farkut, niin oksennus kyllä meinaa lentää kun niitä on nykyään ihan joka naisella/tytöllä, jossa ei ole mitään järkeä. Toisilla ei edes ole persettä ja joillain jotain läskiä tulee kyljistä ulos ja kummiskin pidetään muka muodikkaita tiukkoja farkkuja :urjo: .