Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lol, aika pahan heitit :D

Mut jännä syy syytteessä: "syytteinä lapsen vahingoittamisesta ja todisteiden kätkemisestä".
MIten toi on mahdollista jos ne kerta on tappanu sen mukulan...

Harvemmin olen sitä mieltä että saunan takana olisi tilaa, mutta tuolle pariskunnalle voisin olla itsekkin varaamassa paikkaa sinne.

Harvemmin olen sitä mieltä että saunan takana olisi tilaa, mutta tuolle pariskunnalle voisin olla itsekkin varaamassa paikkaa sinne.

olen aivan samaa mieltä. ja noilta pitäsi kysyä piin desimaalia 10000 yksikön tarkkuudella ja jos vastausta ei tule niin eikun hakataan henkihieveriin ja jätetään siihen.

Tuosta kuolonkolari jutusta....
Teksti oli kirjoitettu aluksi eri muotoon, ja siinä ei kerrottu määrän suhteuttamisesta.

^Justiinsa tuommosia (tuo, että vapautettiin murhaajat sekä lapsen huvikseen heittelijä) varten pitäisi olla väliaikaisesti hirttotuomio käytössä. Eihän nuo jutut tee minusta millään moraalitasolla mitään järkeä, mutta ainoa mitä voit tehdä on mennä taputtelemaan noiden päätä.

No eikös Texasissa ole kuolemantuomio käytössä? Ja tässä tapauksessa hyvä niin. Adoptioisä vielä taitaa saada linnunpönttönsä suu-aukon päivitettyä tiaisesta telkällekin sopivaksi

Nuo on vähän sen näkösiä tyyppejä että jos kysyis piin likiarvoa +- 10 niin silti mentäisiin metsään. Vitun amikset.

Nuo on vähän sen näkösiä tyyppejä että jos kysyis piin likiarvoa +- 10 niin silti mentäisiin metsään. Vitun amikset.

haha :D

ei siinä, ei mua haittaa vaikka eivät olisi koskaan piistä kuulleetkaan kunhan ois joku roti omissa touhuissaan... Tuon perusteella ois vähintäänkin suotavaa pistää lapsienteko luvanvaraiseksi...

Toi sun sigu on muutes alotus viesti yhestä ketjusta täältä joka lähti pois alta aikayksikön, eikös vaan :D

Joo, on kyllä :D Seksi/parit suhteet-osiolta. Oli sen verran legendaarista settiä kaverilta, että oli pakko ikuistaa miehen lausunto.

Mikä kerran laitetaan nettiin, säilyy siellä ikuisesti...

Valtava skandaali! Evilän isännän poika tilasi Pitkämäen pippaloihin stripparin. Päättäjät ja varsinkin lehdistö ovat kauhistuneet tästä vulgääristä käytöksestä. Herranjumala miten nykysuomessa tällaista voi tapahtua. Paheksun suuresti tällaista toimintaa. Ilkeät huhut kertovat, että Pitkämäki olisi joskus käynyt jopa tissibaarissa Tallinnassa!!!

Mihin tämä maailma on oikein menossa?!?!?

http://www.iltalehti.fi/urheilu/200712056938820_ur.shtml

Lol, aika pahan heitit :D

Mut jännä syy syytteessä: "syytteinä lapsen vahingoittamisesta ja todisteiden kätkemisestä".
MIten toi on mahdollista jos ne kerta on tappanu sen mukulan...
Oiskohan kyse siitä, että pidättivät noista rikoksista epäiltyny ja sitten kotietsinnässä jne. keräävät loput todisteet murhasta. Jenkeissä pitää olla tarkkana, että todisteet on oikein hankittuja. Käy muuten "Outseit" ja jengi on vapaalla jalalla.

Ihmetyttää miksi naisen ja pikkupojan suhdetta ei katsota jotenkin niin tuomitsevasti, itsekkään en niin tee, mistä tämä johtuu?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom