Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

En tiiä, poikahan oli itse suostunut hommaan. No, onneksi ei tarvitse olla siellä tuomitsemassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aivan totta, jotenkin tuo ei vaan tunnu pedofilialta. Ei kai sillä voi seisoa, jos se olisi epämiellyttävää. Tämä kundihan on lähinnä sankari:hyvä:

"Muistelee itseään 14v:na haaveilemassa äikän ja tyttöjen liikunnan opettajista"

Niin mä oon vähä jäävi kommentoimaan tota kun ton milfi ketjunkin pykäsin.....:rolleyes:

En tiiä, poikahan oli itse suostunut hommaan. No, onneksi ei tarvitse olla siellä tuomitsemassa.

Tästä nyt jaksais vääntää mutta eiköhän kakaroita nyt saa suostumaan mihin vaan kun antaa vaikka säkin makeita karamelleja.Tuskin tuo suostuminen nyt se pointti tässä on.

Ihmetyttää miksi naisen ja pikkupojan suhdetta ei katsota jotenkin niin tuomitsevasti, itsekkään en niin tee, mistä tämä johtuu?

Sama kävi mielessä. Moni ajattelee että siinä vasta Äijä ikäisekseen.
Vähän sama juttu joidenkin Hollywoodin miestähtien kanssa, muutama niistäkin varsin avoimesti ja hyväksyttävästi kertonut että ovat menettäneet poikuuden juuri tuossa 13-15 ikävuoden paikkeilla jollekin aikuiselle naiselle.

Jos ajatellaan asiaa toisinpäin, eli kyseessä olisi 13-15 vuotias tyttö, niin se olisi jo sairasta.
Jännä juttu, mutta niin se menee.

Onx tämä nyt tasa-arvoa? No, kun pojat panee niin pojat panee, ja kun pojat panee niin ne panee omasta tahdostaan, tytöt antaa ja toisinaan otetaan vaikka väkisin. Ero on siinä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom