Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
No tuo Ingberg nyt keulii, kun on arvokisoihin päässy. Saavutuksina kolme pronssia..

"Seppohan on itse valmentajana. Nosta vaan se Oona Sormunen sinne koviin lukemiin, Ingberg lähettää nauraen terveisiä Rädylle. "

Ohan Oona viskonu keihästä pitemälle kun Ingberg.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200907109912445_uu.shtml

Kannibalismi oli liikaa -
Kesko perui mainosdiilin

"Ohjelman juontajakaksikko Riku Rantala ja Tuomas "Tunna" Milonoff eivät ihmislihaan koskeneet, mutta ruudussa esitelty pääkallo sai valituksen tehneen naishenkilön hermostumaan siinä määrin, että hän otti yhteyttä moniin ohjelmassa näkyviin mainostajiin. Vain Kesko suhtautui yhteydenottoon vakavasti."

:david:

Miksi täytyy kattoo sitä ohjelmaa, jos kuitenkin järkyttyy? Tosin vaan Kesko otti tän kukkahattutädin vakavasti.:lol2:

IMO Sellout koko ohjelma, lopetin katsomisen 'mikäpäs minä olen arvostelemaan' settiin kun Afrikassa toteutettiin 'traditioita'. Englanniksi puhuminen vei pois aitouden ohjelmasta valitettavasti.

Miksi täytyy kattoo sitä ohjelmaa, jos kuitenkin järkyttyy? Tosin vaan Kesko otti tän kukkahattutädin vakavasti.:lol2:

Kaukosäädin ollu rikki ja sohvalla ollu mukava asento sillä 200 kilon lähiömassalla niin pakko ollu kattoo mitä sieltä tulee.

Sysipaska ohjelmahan tuo on tällä viimeisimmällä tuotantokaudella ollut, mutta aika outoa silti että joku firma viittii ottaa jonkun sekopäisen ämmän valitukset noin vakavasti.

"Jos kaikki kulttuurit ovat yhtä hyviä, niin kannibalismi on pelkkä makuasia."

Onhan tuossa aika hyvät varoitukset että ei sovi heikkohermoisille. Jos oisin ite ollut keskolla ottamassa palautetta vastaan, niin oisin vastannut "Mitä tänään syötäisiin?" ja puhelun voisi päättää "Meidän äiti tekee teidän äideistä ruokaa".

Nää on just parhaita kun eivät edes ota suoraan yhteyttä tuottajaan, vaan sponsoreihin/mainostajiin...

IMO Sellout koko ohjelma, lopetin katsomisen 'mikäpäs minä olen arvostelemaan' settiin kun Afrikassa toteutettiin 'traditioita'. Englanniksi puhuminen vei pois aitouden ohjelmasta valitettavasti.

nyt varmaan tulee palstan vihat päälle, mutta mua on vituttaneet ne madventuresin pellet jo alusta lähtien, jotenkin niistä jätkistä lähtee niin leuhka vaikutelma etten ole viittä minuuttia kauempaa ohjelmaa ikinä katsonut. Eikä se muutenkaan laadukkaalta tunnu, koppavien, riippumattoelämästä haaveilevien teinien ja muiden haihattelijoiden haavekooste. "hahaa, norsunmulkku, vittu ku o hauskaa kattokaa, penis höhöö!"

nyt varmaan tulee palstan vihat päälle, mutta mua on vituttaneet ne madventuresin pellet jo alusta lähtien, jotenkin niistä jätkistä lähtee niin leuhka vaikutelma etten ole viittä minuuttia kauempaa ohjelmaa ikinä katsonut. Eikä se muutenkaan laadukkaalta tunnu, koppavien, riippumattoelämästä haaveilevien teinien ja muiden haihattelijoiden haavekooste. "hahaa, norsunmulkku, vittu ku o hauskaa kattokaa, penis höhöö!"
Teille korkeasti koulutetuille akateemikoille on sitten ihan omat ohjelmat ja huvit. Mitä näitä asiakanavia nyt on, FST:eet ja YLE Teemat. Antakaa rahvaan nyt nauttia näistä peenis -ja farttivitseistä. Eihän se Teiltä kaiketi pois ole.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
komppaan.jotenkin rasittava ohjelma

Huoh, kaikkeen turhaan sitä kuluttavat aikaa ministeriössäkin :david:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200907109908167_uu.shtml

Ostatko torilta koskaan mitään? Ei toi nyt mun mielestä kauheen huonokaan asia ole, jos tulee kilohinnat. Vai lähtisitkö ite ostamaan vaikka porkkanoita litrahinnalla? =D

Litrahinnat ei oo yhtään niin vertailukelpoisia(esim. herneissä) kuin kilohinnat. Muttujia on niin monta.

Lapsi väänsi keittolevyt päälle - äidin takki roihahti

"Kuumista levyistä tietämätön äiti heitti takkinsa liedelle sillä seurauksella, että takki syttyi palamaan."

Kuka laittaa vaatteita ylipäätään koskaan lieden päälle? :D

Ostatko torilta koskaan mitään? Ei toi nyt mun mielestä kauheen huonokaan asia ole, jos tulee kilohinnat. Vai lähtisitkö ite ostamaan vaikka porkkanoita litrahinnalla? =D

Litrahinnat ei oo yhtään niin vertailukelpoisia(esim. herneissä) kuin kilohinnat. Muttujia on niin monta.

No litramitat ja halpaheikit nyt vaan kuuluvat torille. Kukaan ei kiellä ostamasta herneitä S-marketista torin sijaan.

No litramitat ja halpaheikit nyt vaan kuuluvat torille. Kukaan ei kiellä ostamasta herneitä S-marketista torin sijaan.

Torilta vaan sattuu saamaan monesti tuoreempaa tavaraa, kuin kaupasta. Onhan se vähän ikävää, jos pitää ostaa kaiken maailman vedättäjiltä rehunsa, kun haluaa vähän parempia.

Lapsi väänsi keittolevyt päälle - äidin takki roihahti...

Hesarista luin eilen samaa juttua, otsikko oli vain mallia: Lapsi väänsi lieden päälle.

Luin oikeasti joku muutaman kerran ensin sen otsikon ja mulla tuli väsyneenä mieleen ainoastaan se että skidi ilmeisesti oli vääntäny tortut liedelle. Asia valkeni vasta kun luin itse jutun kokonaan.. :jahas:

Niin ja toi auto tossa kolarissa taitaa olla Mitsun Outlander. Kieltämättä aika tunnistamattomaks menny.

Yleensä litrahinnoilla ostaessa saa aikalailla extraa. Ensin mitataan se lirta kukkuraisena ja sitten heitetään vielä pari kourallista tavaraa(mitä nyt ostatkaan) pussiin lisää. Jossain herneissä nyt on aivan sama mittaako kilo- vai lirtahinnalla, koska kuoren ja "itse herneen" suhde ei ole vakio kummassakaan.

Eikö tolla ministeriöllä muka oikeesti oo tärkeempiä asioita hoidettavana:wtf:

Ensin mitataan se lirta kukkuraisena ja sitten heitetään vielä pari kourallista tavaraa(mitä nyt ostatkaan) pussiin lisää.

Joo annetaan näin reilun kauppiaan vaikutelma, kunhan on ensin mahdollisimman ilmavasti aseteltu herneet mitta-astiaan ;)

Voisin joskus huvikseen kokeilla, että paljonko "litra" herneitä jää kilosta vajaaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom