Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikä oo ees aprillipäivä... Luulen kuitenkin että ainakin osa porukasta joutuu/pääsee juoksemaan P-kaudellakin.http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1709329
Varusmiehille sauvakävelyä tai hiihtoa juoksulenkkien sijaan.
Just just. Ainoa keino kasvattaa raudanluja korpisoturi on käydä kymmenen minuutin turhalla aamulenkillä joka vitun aamu. Kyllä meidän yksikössä ainakin sitä "henkistä lujuutta" koeteltiin taisteluharjoituksissa, eikä millään vitun aamulenkeillä. Mut sähän varmaan pistäisit mun koko joukkueen paljain käsin jauhelihaks, kun oot käyny aamulenkillä.:jahas:Joo kunto ei varmaan hirveästi kohoa aamu 10min lenkillä mut eikö vois samantien antaa poikien nukkua aamu kymmeneen, mitä hyötyä on herätä kuudelta? kaikki nuo aamulenkit yms sykkimiset kasvattaa henkistä lujuutta, ja sitä tarvitaan taistelussa.
Just just. Ainoa keino kasvattaa raudanluja korpisoturi on käydä kymmenen minuutin turhalla aamulenkillä joka vitun aamu. Kyllä meidän yksikössä ainakin sitä "henkistä lujuutta" koeteltiin taisteluharjoituksissa, eikä millään vitun aamulenkeillä. Mut sähän varmaan pistäisit mun koko joukkueen paljain käsin jauhelihaks, kun oot käyny aamulenkillä.:jahas:
No nää on varmaan ihan yksilöllisiä asioita. Kyllä mulle riitti normaalit aamutoimet ja kävely ruokalaan aamupalalle puol kilsaa suuntaansa. Kyllä siinä jo unihiekat lähti silmistä. Jotkut voi tarvita enemmän äksöniä herätäkseen kunnolla.[nelo];2551881 sanoi:Aamulenkin tarkoitus on herättää elimistö päivän palvelukseen eikä sillä ole käytännössä mitään tekemistä liikuntakoulutuksen kanssa. Jokainen varmasti huomaa eron pirteydessä, kun käy juoksemassa pienen lenkin viileässä ja happirikkaassa ilmassa sängyssä pyöriskelyn sijaan.
Alussa se tuntuu turhalta, lopussa sitä harrasti itsenäisesti ja vapaaehtoisesti.
No nää on varmaan ihan yksilöllisiä asioita. Kyllä mulle riitti normaalit aamutoimet ja kävely ruokalaan aamupalalle puol kilsaa suuntaansa. Kyllä siinä jo unihiekat lähti silmistä. Jotkut voi tarvita enemmän äksöniä herätäkseen kunnolla.
Ja edelleen mulla ei siis ole oikein mitään mielipidettä aamulenkkejä vastaan tai niiden puolesta. Mutta en kyllä usko, että Suomen sotilaallisen puolustuksen uskottavuus on aamulenkeistä kiinni.