Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Nyt kyllä vaaditaan kuvia, on nimittäin jumalaton meisseli tuo, jos pitää paikkansa.

Eiköhän tuo nyt tarkoittanut omaa pituuttaan...

Tarkennetaan vielä: eli jalkapohjasta päälakeen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Todennäköisesti nainen on ollut sukupuoliyhteydessä jonkun mustan kanssa ja ei muista muuten illasta mitään... "Kirwa se oli... juos nopeesti karkuun"

Veikkaisin Francis Kirwaa.

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/868236?nykanen_matti

Hyvä Matti, kukapa olisi uskonut.

Ninjaedit:

"Matti ja Mervi Nykäsen kriisi ei ollut aivan ensimmäinen laatuaan. Mervi on ehtinyt laittaa käräjille 13 erohakemusta."
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1679688

Ei vissiin tuota Mervia ole kovin vaikea taivutella pois aikeistaan.

Haha tuo matin paluu mervin kainaloon oli jo viime vklp tiedossa! :hyvä: Satuin meinaan istumaan eräissä juhlissa samassa ruokapöydässä henkilön kanssa joka Matin tuntee ja tämä sanoi, että toi koko nuori neito juttu oli rahanhankinta tempaus. Puhuipa myös jotain jostain inglesissä olleesta ensi tapaamisesta naikkosen kanssa.:david:

Veikkaisin Francis Kirwaa.

Samaa veikkaan minäkin. Mitenkähän ei toimituksella ole tullut tuollainen vaihtoehto mieleen, kun mies esitellyt itsensä Francoksi. Sillä ei tosin myytäisi yhtään lehteä, jos tyhmä ämmä kehuu antaneensa Francis Kirwalle toissa vuonna :down:

Samaa veikkaan minäkin. Mitenkähän ei toimituksella ole tullut tuollainen vaihtoehto mieleen, kun mies esitellyt itsensä Francoksi. Sillä ei tosin myytäisi yhtään lehteä, jos tyhmä ämmä kehuu antaneensa Francis Kirwalle toissa vuonna :down:

Kyseessähän oli alunperin seiska. Selittää varmasti kaiken.

Voi Sanna...kannattiko? :D Voi hiukan pelottaa nyt viekö Wilson jutun oikeuteen...:evil:
Kuinkas moni luulee että seiska on suostutellut(lue:kusettanut) tuonkin ämmän länttäämään kuvansa lehteen, vaikkei alunperin aikomusta siihen ollutkaan?

Meinasin pistää ton saman Vitutus-ketjuun.:curs:

Sekopäinen naapuri.

Tässä Iltalehden vastaava: sama sekopää

IL keskustelu

Tädin yhteystietoja on kovasti kyselty tuolla iltalehden keskustelussa ja aika pian nekin selvitettiin. Jotenkin musta tuntuu että kohta alkaa massiivinen netti/puhelinterrori. Löytäiskö kukaan tähän hätään sitä ketjua, jossa tilattiin jollekin pellelle kaikkea hassua, tehtiin rikosilmoituksia, ilmoitettiin armeijaan, yms.

Toi on mun unelma tilanne, hitto kun ei ikinä vielä ole tullut noin pahaa naapuria vastaan. Meinaan, minä osaan olla niin vittumainen ihminen jos joku alkaa ryppyilemään et ei mitään rajaa. Olen kostonhimoinen psykopaatti, myönnetään. Tekisin tuon ämmän elämän niin vittumaiseksi että kuolema alkaisi tuntumaan sille helpotukselta.

Toi on mun unelma tilanne, hitto kun ei ikinä vielä ole tullut noin pahaa naapuria vastaan. Meinaan, minä osaan olla niin vittumainen ihminen jos joku alkaa ryppyilemään et ei mitään rajaa. Olen kostonhimoinen psykopaatti, myönnetään. Tekisin tuon ämmän elämän niin vittumaiseksi että kuolema alkaisi tuntumaan sille helpotukselta.
Siitä vaan sitten ostamaan se kämppä ton vitun sekopään naapurista!!:D

Itsekin Beatrixia paraatissa katsoneena, ei voi kuin ihmetellä että miten ihmeessä toi voi kertakaikkiaan olla mahdollista. Siellä on ihan sairaat turvatoimet. Ainakin sillon oli armeijaa, poliiseita, helikopterit pyöri yläpuolella, kaikkea.. Kuinka joku pystyy vielä ajamaan autolla täysillä päin..

Noh, ainakaan tollanen vähänkin isompi auto ei niin pampuista ja pikkuaidoista välitä... Satasta ajavaa autoa kun ei ihan heti pysäytetä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom