Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

"Mediamaksu" eli suomeksi vero...

Tuskinpa tuo ehdotus menee läpi. Ainakin älämölö on taattu, ja tässä tapauksessa täysin aiheesta.

Nimimerkillä "Ei telkkaria sitten digiuudistuksen".

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tosta mediamaksusta tulee meteliä...
"Uusi linjaus perustuu siihen, että Yleisradion julkinen palvelu tavoittaa käytännössä kaikki suomalaiset. Yleisradio tuottaa palveluita television lisäksi radioon ja internetiin. Julkista palvelua voidaan käyttää eri päätelaitteilla, myös mobiilisti."
Avaraa luontoa katoin viime syksyllä kun vanhempien luona kävin. 175 euroa tästä palvelusta...

Se on aivan varma. Meteliä tullee. Jos maksua ei jotenkin itegroida verotuksen yhteyteen niin se lisää vielä vitutusta huomattavasti. Kaikkien siis pitäis maksaa se 175, oli varallisuustaso mikä hyvänsä. Lilius voi maksaa sen muutaman millin ja muut vähän vähemmän...

Mun puolesta vois lakkauttaa koko ylen tai siirtyä pelkästään mainosrahoitteiseen toimintaan.

Pakko olla joku vitsi? Siis mitä vittua, eikö ihmisen ahneudella ole mitään rajaa, miksi mun pitäisi maksaa palveluista joita en edes käytä??! Vitun vittu, sais mun puolestani vaikka lopettaa koko vitun Yleisradion.

Sehän olis aivan sama, että joutuis autosta maksaa veroa, vaikkei autoa omistaisikaan:hyvä:

viittaan siis tohon telkkalupahässäkkään.

Kaikkien siis pitäis maksaa se 175, oli varallisuustaso mikä hyvänsä. Lilius voi maksaa sen muutaman millin ja muut vähän vähemmän...
Eikö 60% riitä? Johan se vittu olisi jos tuota mediamaksuakin alettaisiin tulojen mukaan laskuttaa. Miksei saman tien bensaa, viinaa yms.
Sehän olis aivan sama, että joutuis autosta maksaa veroa, vaikkei autoa omistaisikaan:hyvä:
Kyllä niitä sun veroeuroja menee moneen muuhunkin asiaan, jota et suoranaisesti käytä. Esimerkiksi mustalaiset saavat ylimääräistä tukea vaatteisiinsa, oletko tässä ryhmässä? :D Eli jos tähän vetoaa niin sitten voi urputtaa saman tien noista muistakin veroeurojen kohteista.

Ei sillä, että tuota uudistusta kannattaisin. Vituttaa maksaa 175€ vaikka tv:n omistankin :D

Kyllä niitä sun veroeuroja menee moneen muuhunkin asiaan, jota et suoranaisesti käytä. Esimerkiksi mustalaiset saavat ylimääräistä tukea vaatteisiinsa, oletko tässä ryhmässä? :D Eli jos tähän vetoaa niin sitten voi urputtaa saman tien noista muistakin veroeurojen kohteista.

Ei sillä, että tuota uudistusta kannattaisin. Vituttaa maksaa 175€ vaikka tv:n omistankin :D

Niin just! Eli eikun viinavero vaan sitten kaikille, ja teostovero ja tupakkivero ja ja ja..

Ja kyllä mä siitä urputankin jos mun verorahoillani maksetaan jollekin hyysättävälle vaaterahaa.

Pakko olla joku vitsi? Siis mitä vittua, eikö ihmisen ahneudella ole mitään rajaa, miksi mun pitäisi maksaa palveluista joita en edes käytä??! Vitun vittu, sais mun puolestani vaikka lopettaa koko vitun Yleisradion.

Komp komp. :rolleyes: On tämä kyllä aika saatanan syvältä, muutenkaan oo rahaa niin sitten vielä nyljetään köyhää vaikka en oo varmaan 15 vuoteen kattonu Ylen kanavilta mitään sen jälkeen kun muumit menetti viihdearvonsa. Jos tuollainen pakkosysteemi nyt sitten tulisi niin sen voisi edes jotenkin suhteuttaa ihmisten tuloihin ettei keltään sentään viedä ketsuppeja makaroonin päältä. Tuntuu että kaikki mitä tässä maassa päätetään on paskaa ja jos jokin ei ole se on sitten vähintään kusta. :curs:

Eiks noita ylen kanavia vaan voi muuttaa niin, että tarvii kortin siihen. Mut sitten jumalauta plus-tv:n lisäks yle soittelis kokoajan "nyt on hyvä tarjous!!!"

Hmm eikös tuossa Vanhasen tuoreimmassa ja tänään julkaistussa tekstiviestijupakassa tuon "seksiin" vihjailun aloittanut nimenomaan tämä nainen puhumalla 69:stä? Vanhanen imo ihan asiallinen. Niin säälittäviä nää roskalehdet kun pitää vääristellä joka asiaa.

Hmm eikös tuossa Vanhasen tuoreimmassa ja tänään julkaistussa tekstiviestijupakassa tuon "seksiin" vihjailun aloittanut nimenomaan tämä nainen puhumalla 69:stä? Vanhanen imo ihan asiallinen. Niin säälittäviä nää roskalehdet kun pitää vääristellä joka asiaa.
Vai sattuiko tämä 69 olemaan ko. naisen vaalinumero, josta Vanhanen päätti vetää tiettyjä mielleyhtymiä.

Ok, sittenhän se oli oikein lähetellä kaksimielisiä tekstiviestejä yh-äidille joka ei niitä halunnut saada.
Oot sä lukenut iltalehdestä noita viestejä? Vaikutiko susta siltä, että tuo naikkonen ei olisi niitä halunnut saada? Onko luetun ymmärtämisessäsi jotain vikaa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom