Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Kunnon rangaistukset tollasille apinoille jotka jollain sytkäri/leikkipyssyillä heiluu kouluissa. Kyse on kuitenkin erittäin vakavasta ja hankalasti hoidettavasta asiasta. Tollasista pelleilyistä pari kuukautta jotain eristysselliä ja kunnon sakot.
Tolla asialla ei leikitä, perkele.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ois vaan kunnolla pistäneet tommosen jätkän tonttiin. Ihan nollatoleranssi kaikkiin splättereihin, softareihin, replicoihin, katanoihin, piilukirveisiin ja giljotiineihin julkisilla paikoilla. Ei tartte ihmisten sitten säikkyä. Oli meilläkin yläasteella splättistä, opettajalla aseet työhuoneessaan. Ei se kiertäny koulua niitten kanssa niitä näyttelemässä.

Järjetöntä perseilyä nykysi, selkään pitäs alkaa jakamaan. Vähintään jumalaton määrä sakkoja, mieluiten vankeusrangaistus tommosesta.

No on se aika helvetin vaikeeta vaikka kymmenen metrin päästä. Ja jos mua joku osoittelis tommosella niin en kyllä hirveesti viittis jäädä ottamaan selvää sen aitoudesta.

Eikös siinä uutisessa jotain ollut, että se oli osoitellut muita oppilaita sillä. Ja ei oo yhtä todennäköistä tietenkään, mutta kun näitä kouluampumisia kuitenkin Suomessakin on ollut ja tuo tyyppi vielä on ilmeisen tunnettu ongelmatapaus, niin ymmärrän kyllä täysin tuon reaktion. Toivottavasti joutuu ainakin maksamaan tuon poliisioperaation kustannukset.

No ei ole noin ollut ainakaan niissä uutisissa mitä mä olen lukenut. Ja miksi sä sitten otit sen manne-esimerkkisi siihen mukaan jos sillä ei ole mitään tekemistä kyseisen asian kanssa? Manneilla kuitenkin on aseita, ja mannet niitä käyttää. Suomessa on ollut kaikkien miljoonien kouluampujien joukossa kaksi kouluampujaa.

Jaa niin ja yllä oleville jeesustelijoille vielä. Jos joku tekeekin kouluun iskun käsikranaatilla? Pitääkö tästä lähin kaikki käsikranaattia muistuttavaa tavaraa kuljettavat henkilöt kouluissa pistää putkaan ja moneks vuodeks vankilaan?

Tietääkseni vielä toistaiseksi laki ei kiellä aseelta näyttävän sytkärin käyttöä.

Suomessa on ollut kaikkien miljoonien kouluampujien joukossa kaksi kouluampujaa.

Jaa niin ja yllä oleville jeesustelijoille vielä. Jos joku tekeekin kouluun iskun käsikranaatilla? Pitääkö tästä lähin kaikki käsikranaattia muistuttavaa tavaraa kuljettavat henkilöt kouluissa pistää putkaan ja moneks vuodeks vankilaan?

Tietääkseni vielä toistaiseksi laki ei kiellä aseelta näyttävän sytkärin käyttöä.

Miljoona kuulostaa lievältä liioittelulta, mutta toisaalta sun viestit on muutenkin aika hauskoja.

Ja Suortti jo rikoslakia tuossa muutama viesti takaperin kopsasi suoraan sinunkin nähtäväksesi. Sieltä löytyy vastaus kysymyksiin, jotka yksinkertaista mieltäsi hämmentävät.

Tietämättömyys laista ei kuitenkaan tee syyntakeettomaksi.

Ja se manne-esimerkki oli siksi, että sinäkin pystyisit samaistumaan niiden ihmisten tilanteeseen, jotka täysin perustellusti pelkäävät henkensä puolesta, kun joku idiootti heiluu replika-aseen kanssa koulussa.

Pitääkö tästä lähin kaikki käsikranaattia muistuttavaa tavaraa kuljettavat henkilöt kouluissa pistää putkaan ja moneks vuodeks vankilaan?
Käsikranaatti- tai muiden replicojen kantajat joutas. Jos se nyt on joku pesäpallo, niin säästyköön.

Mieti ite, jos näkisit jonkun repussa aseen. Sattus vaikka olemaan vähän joku poissaolevampi tyyppi. Jäisitkö kattomaan tekeekö se mitään?

Sama jätkä puuhaa jotain käytävässä, kaivaa reppuaan. Näät että se ottaa sieltä sen aseen esiin. Teetkö mitään? All in eli ottaakko syyte pahoinpitelystä (jota saattaa lieventää tosiasia siitä että ei ollut mikään viharikos, uhrilla oli käsiasetta muistuttava sytkäri tms matkassaan), vai foldaat ja katot miten ois käyny?

e. Ja en nyt tarkota että kaikki heti päälle jos näkee jotain, eiköhän se järjen käyttö ole sallittua. Ja Jawheadille, tää on vaan mielipiteiden vaihtoa, ei provoa missään nimessä.

Miljoona kuulostaa lievältä liioittelulta, mutta toisaalta sun viestit on muutenkin aika hauskoja.

On siis liioittelua että Suomessa olisi tällä hetkellä viiden miljoonan asukkaan joukossa miljoona jotka on käynyt koulua?

Joo ja jäi nyt kyllä lukematta tuo Suortin kommentti. No oppiipahan sitä aina uutta?

Ja kerrotko vielä mikä on mun viesteissä niin hauskaa?

Tarvitseeko se vielä moneen kertaan todeta? Ja olis hyvä jos vastaisit.
Varmaan tarkottaa tota alempaa quotea, sulla tullu varmaa typo

Niin ja nyt sit puututaan johonkin typoon vaikka kaikille kyllä on selvää mitä siinä piti lukea. Kuka se naurettava oikeestaan on?

Niin ja nyt sit puututaan johonkin typoon vaikka kaikille kyllä on selvää mitä siinä piti lukea. Kuka se naurettava oikeestaan on?
No ei se kyllä mulle ainakaan ollut selvää. Mä käsitin sen sun viestin niin, että väitit maailmalla olleen miljoona kouluampujaa, joista vain kaksi on ollut Suomessa, ja siten tämä olisi jotenkin vähäpätöinen asia.

Niin ja siis Suomessa on miljoona kouluampujaa? Just just. Kyllä se taisi olla aika selvää monelle mitä siinä piti lukea. Ja Grosskopf, kova on sun argumentoinnin taso.

Tosissasiko näitä viestejä pamauttelet? Luitko tuota Matin viestiä ollenkaan.

Koitan vaan sanoa, että ota ihan rauhallisesti. LUE muitten viestit, LUE omat viestit.
Nyt vaan koohotat, sekoilet, kirjoitat mitä sattuu ja luet mitä sattuu.

Niin mä olen lukenut ne kaikki. Ehkä myös sun olisi parasta lukea ne koska en tosiaan tajua mikä vitun pointti sulla on?

Niin mä olen lukenut ne kaikki. Ehkä myös sun olisi parasta lukea ne koska en tosiaan tajua mikä vitun pointti sulla on?

Ei se minun lukemisestani muutu, jos sinä et jotakin tajua.
Pointti on tullut jo pariin kertaan kerrottua.

Eikö sinustakin ole hiukan hassua, että joku iskee faktaa/lakipykälää pöytään, ja parin viestin päästä sinä "tiedät" jotain ihan päinvastaista.

Niin ja siis Suomessa on miljoona kouluampujaa? Just just.

Mitä tuo yllä oleva tarkoittaa? Kuka on sanonut asian noin ymmärtäneensä?

Niin mä kommentoin sitä lakipykälää jo. Jäikö huomaamatta?

Ja mitä kohtaa et tästä tajua:

Ensin kirjoitin kouluampujaa kun tarkoitin koululaista, kaikki eivät tätä typoa ymmärtäneet, puhe oli kokoajan Suomesta. Sitten kirjoitin että onko liioiteltua että Suomen viiden miljoonan asukkaan joukossa olisi miljoona koulua käynyttä, tämänkään jälkeen ei vissiin jotkut ymmärtäneen että puhuin koululaisista. Sinä tulet vittuilemaan ja kysyn syytä, en huomaa typoa vieläkään, kysyn taas syytä eikä sitä sulta saa. Sitten ulkopuolinen huomauttaa minua typosta ja ihmettelen tämän jälkeen miten on mahdollista ymmärtää että tarkoitin koululaisia vaikka typotinkin kouluampujaa. Kas näin:

Pitääkö kenties piirtää sulle kartta?

Pointti on tullut jo pariin kertaan kerrottua.

Osoita missä sä olet mitään pointtia kertonut.

Niin mä kommentoin sitä lakipykälää jo. Jäikö huomaamatta?

Ei jäänyt huomaamatta, koska luen nämä viestit. Pointti, jälleen kerran, oli siinä, että lue näitä viestejä. Lukemalla Suortin viestin, olisit tiennyt em. laista, etkä olisi postannut typerää postaustasi.

Ja mitä kohtaa et tästä tajua:

Ensin kirjoitin kouluampujaa kun tarkoitin koululaista, kaikki eivät tätä typoa ymmärtäneet, puhe oli kokoajan Suomesta. Sitten kirjoitin että onko liioiteltua että Suomen viiden miljoonan asukkaan joukossa olisi miljoona koulua käynyttä, tämänkään jälkeen ei vissiin jotkut ymmärtäneen että puhuin koululaisista. Sinä tulet vittuilemaan ja kysyn syytä, en huomaa typoa vieläkään, kysyn taas syytä eikä sitä sulta saa. Sitten ulkopuolinen huomauttaa minua typosta ja ihmettelen tämän jälkeen miten on mahdollista ymmärtää että tarkoitin koululaisia vaikka typotinkin kouluampujaa.

Aika sekavaa tekstiä, kaikkea en ymmärrä. Pontti, jälleen kerran, on siinä, että olisit voinut lukea vaikka vielä kerran omat viestisi, niin olisit ilman "ulkopuolisen" apua huomannut typosi. Toisaalta typo on ainakin kaikkitietävän Wikipedian mukaan lyöntivirhe, sinun tekstisi oli vaan täyttä puutaheinää.

Taas, kuka mielestäsi ymmärsi asian noin? Ei kukaan, eikä kukaan sellaista sanonutkaan. Just just.

Pitääkö kenties piirtää sulle kartta?

Teepä se, kun ei tuo kirjoitus oikein näytä sujuvan.

Suositut

Back
Ylös Bottom