Sniffari
Äitisi valinta
Toi kaveri on nousemassa kansalliseen suursuosioon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nii...toi on muropaketti ;)Kun muropakettia selaa saa kyllä sellasen kuvan että kalapuikkopoika on aikamoinen ongelmatapaus.... eli ei mikään yllätys että on jatkuvasti viranomaisten kanssa tekemisissä.
http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t564211 (piiitkä keskustelu)
mä en oo viel nähny kertaakaa 1:1 sytkäripistoolia niitä minipistoolisytkäreitä oon kyl.onha niitä sellasia sytkäreitä jotka on pistoolin kokosia ja täysin saman näkösiä. kyl se saattaa jonku verran hämätä muutaman metrin päästä katottuna.
Aivan oikein soittaa poliisi koululle jos jollain on siellä ase nähty, vaikka olisikin lopulta vain sytkäri. Kaveri taisi nauttia kalapuikkoepisodin julkisuudesta sen verran, että nyt haki tarkoituksella jo seuraavaa kohua. Ensi viikolla sitten oikea ase.onha niitä sellasia sytkäreitä jotka on pistoolin kokosia ja täysin saman näkösiä. kyl se saattaa jonku verran hämätä muutaman metrin päästä katottuna.
onha niitä sellasia sytkäreitä jotka on pistoolin kokosia ja täysin saman näkösiä. kyl se saattaa jonku verran hämätä muutaman metrin päästä katottuna.
Et varmaan pitänyt sitä esillä sielä?Olen minäkin vienyt kuula aseen kouluun. Koulun jälkeen yleensä harrastetaan ja meikäläisellä se sattu oleen softaus.
Toisen vahingoittamiseen soveltuvan esineen tai aineen hallussapito
Joka järjestyslain 10 §:n vastaisesti pitää yleisellä paikalla hallussaan toisen vahingoittamiseen soveltuvaa esinettä tai ainetta taikka ampuma-asetta tai räjähtävää esinettä erehdyttävästi muistuttavaa esinettä, on tuomittava toisen vahingoittamiseen soveltuvan esineen tai aineen hallussapidosta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.
Edit. Eikö nuo sytkärit ole kuitenkin ihan sytkärin kokoisia? Miten joku voi luulla sitä aseeksi?
Kalapuikkopoika!
Poika parkaa, aatelkaa nyt. Se muistetaan aina kalapuikkopoikana, roistona joka otti yhden kalapuikon liikaa. Ja nyt vielä sytkäriepisodi!
Et varmaan pitänyt sitä esillä sielä?
Eipä toi aseen näkösen sytyttimen kanssa heiluminen jätä mitään tulkinnanvaraa, tottakai soitetaan poliisit.
Rikoslaista:
No onko se nyt sun mielestä ihmeellistä, jos täsmälleen aseen näköistä esinettä luullaan aseeksi? Ja on ehkä vähän eri asia vertailla kaverien kanssa replika-aseita tai sitten osoitella replikalla sellaisia ihmisiä, jotka eivät mitenkään voi tietää, että kyseessä ei ole oikea ase. Jälkimmäinen on täysin yksikäsitteisesti rikos, ja toivon että tästä tuolle kalapuikkosankarille myös annetaan asianmukainen tuomio.Olen olen. Esitellyt kavereille kun on vertailtu niitä. Tosin tämä on ollut ennen kouluampumisia.
Kohta varmaan kun joku näkee jonkun kädessä kymmenen metrin päästä lompakon niin sitäkin luulaan aseeksi.
Olen olen. Esitellyt kavereille kun on vertailtu niitä. Tosin tämä on ollut ennen kouluampumisia.
Kohta varmaan kun joku näkee jonkun kädessä kymmenen metrin päästä lompakon niin sitäkin luulaan aseeksi.
No onko se nyt sun mielestä ihmeellistä, jos täsmälleen aseen näköistä esinettä luullaan aseeksi?
Kuvitellaanpa tällainen tilanne, että olisit vaikka kotimatkalla baarista ja nurkan takaa ilmestyy manneporukka pistoolien kanssa uhkailemaan sua.
voi poika parkaa. Ensin kalapuikkopoika ja nyt sytkäripoika. :D
No on se aika helvetin vaikeeta vaikka kymmenen metrin päästä. Ja jos mua joku osoittelis tommosella niin en kyllä hirveesti viittis jäädä ottamaan selvää sen aitoudesta.Ei ole mutta ei ole kovin vaikeata todeta että se onkin sytkäri tai replika.
Eikös siinä uutisessa jotain ollut, että se oli osoitellut muita oppilaita sillä. Ja ei oo yhtä todennäköistä tietenkään, mutta kun näitä kouluampumisia kuitenkin Suomessakin on ollut ja tuo tyyppi vielä on ilmeisen tunnettu ongelmatapaus, niin ymmärrän kyllä täysin tuon reaktion. Toivottavasti joutuu ainakin maksamaan tuon poliisioperaation kustannukset.Tietääkseni ketään ei ole uhkailtu tällä sytkärillä. Ja onko sun mielestä yhtä todennäköistä että 15 vuotiaalla koululaisella on käsiase kuin että manneporukalla on käsiase?