Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suomalaisilla Euroopan kolmanneksi pienimmät (lyhyimmät) penikset.

"Viron miehillä on Euroopan kolmanneksi paras varustus. Näin julistaa virolainen Õhtuleht viitaten saksalaisen kaupallisen kondomi-instituutin tutkimuksiin. Instituutti mittautti 10 447 miestä 25 maassa. Suomalaiset olivat sen mukaan vasta sijalla 22.
Euroopan pisimmät penikset löytyivät Ranskasta ja Ruotsista."

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1623678

Miksi näitä tutkimuksia edes tehdään? Eihän niiillä ole mitään käyttöarvoa kun tutkimusten luotettavuus on näinkin huippuluokkaa. Jos otetaan mitat 10 000 ihmiseltä niin eihän se vittu nyt kerro yhtään mitään. Otanta kun olisi luokkaa 100 000 per maa niin voisi jo puhua lähempänä totuutta olevista asioista.

Ja omasta mielestä tuo keskimitta on kyllä aika paljon enemmän. Tai sitte mulla on vaa nii armottoman kokonen. ;)

Ei se pituus vaan se tilavuus!

Väestön rikastuminen on Ranskassa ja Ruotsissa paljon "pidemmällä" Suomeen verrattuna:)
Radiorockilla analysoivat viiltävästi Venäjän mahdollista sijoittumista, kun virolainen psykologi sanoo jutun mukaan usean miehityksen vaikuttaneen perimään, jonka sanoo olevan syynä kauheisiin kankiin...

Minä en kuuntele peniskritiikkiä kansoilta jotka ottivat Stalinilta lättyynsä ja joita pahimmassa tapauksessa vietiin kuin märkää rättiä (esmes kuten virolaisia).

Kerran oli homot runkkaamassa toisiaan höyrysunan suihkussa kun mentiin sinne... voi vittu jee!

Siis eihän se nyt ole mikään salaisuus, että homot kokoontuvat uimahalleissa :D Esimerkiksi vaikka nyt Yrjönkadun uimahalli ja etenkin sen toinen kerros, jossa on niitä pieniä loosheja ja puusaunat. Siis mulle on aivan sama, mitä porukka puuhaa keskenään tai enkä koe olevani mitenkään homofobinen, mutta kyllä ainakin minun kylpyläelämykseni häiriintyy siitä, jos parin metrin päässä äijä tökkii mulkullaan toisen kaverin kitalakea. Siis ei siellä varmaan aina tuollaista ole, mutta sen kerran kuin tuolla olin niin pääsin tuollaista spontaania lemmenhetkeä todistamaan ja se kyllä riitti minulle. Harmi että muuten ilmapiiriltään niin uniikki ja sopivalla tavalla vanhahtavasta uimahallista on tullut tuollainen seksuaalivähemmistöjen pääasiallinen kokoontumispaikka.

Mä odotin kyllä, että yleensä olis vähän pidempiä. Pakko sanoa, että repesin kun näin voittajamaan keskimitan:D

E. viittaan siis tuohon eri maiden varusteluun...:D

Suositut

Back
Ylös Bottom