Olisi vaan enemmän yhtä päteviä asiantuntijoita oikeuslaitoksessa, niin lätkäistäis oikein kunnon tuomiot kaikille joita vain vähänkin epäillään.
Olihan sillä em. penskalla paljonkin pielessä. Leikattu tyrä. Ero. Avomies. Kireä esinahka. Johdattelevat kysymykset. Esimerkiksi. Eihän toi nyt selvä voi olla..
Oisko se sitten ensimmäinen kerta, ku lasta käytetään erossa koston välineenä?
En todellakaan puolustele tai selittele mahdollisten väärintekijöiden touhuja, mutta tollainen asennoituminen, että jos joltain näyttää lööpin mukaan, niin se on absoluuttisen totta, on vähän yksinkertaista.
Jos joltain näyttää lööpin mukaan? Kyllä mä ihan ton koko raportin luin (toisin kuin sinä ilmeisesti) vai tarkoitatko tuota Janpan postaamaa uutista kehitysvammaisen hyväksikäytöstä?
Voi, kunpa tietäisit kuinka ala-arvoisia tutkimuksia osa näistä "asiantuntevista terapeuteista ja ammattihenkilöistä" tekevät niin tuskin olisit valmis enää pelkkien mututuntemustesi pohjalta valmis pistämään ihmisiä vankilaan. Ei ole mitenkään kummallista esim. lapsenhuoltajuuskiisoistoissa, että valehteleva äiti manipuloi lapsen, sosiaalityöntekijät, lääkärit yms. ja kun tutkinta vielä osaltaan ontuu niin asiallisesta ja hyvästä perheenisästä saadaankin perverssi lastenraiskaaja ja juoppo/huumeidenkäyttäjä hullu äiti saa lapset, kun ei näyttöä vaadita.
Voin kuvitella jos itse joutuisit syyttömänä syytetynpenkille, että mielipiteesi näytön riittävyydestä joutuisi eri valoon.
Edit: sitäpaitsi terapeutilla ei näissä tutkimuksissa ole osaa eikä arpaa.
Kyllä mun mielestä painajaiset isästä, ei halua tavata isää ja tuhriminen herättävät epäilyksiä jo sinänsä. Vieläpä kun siihen lisätään vielä se, että poika kertoo toistuvasti samalla tavalla tarinan, jossa isä koskettelee hänen peppuaan ja sukupuolielimiään. Siis miksi helvetissä joku 5v kakara menis tuollaista keksimään omasta isästään? Tuosta raportista myös ilmeni, että mitään huoltajuuskiistaa ei ollut isän ja äidin välillä, joten tuskinpa on äitikään manipuloinut.
Kyllä näissä tapauksissa ne on asiantuntevat ihmiset, jotka suorittavat tutkimuksen. Olihan tuokin poika tutkittu lastenpsykiatrian poliklinikalla.
Jos te sitä näyttöä niin kaipaatte niin mikä on sitten sopiva näyttö tällaisessa tapauksessa? Mun mielestä pojan käyttäytyminen on jo erittäin pätevä näyttö itsessään.