Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Kuka helvetin Kursu?!!?!? Ketä kiinnostaa jos joku nobody on ollut kännissä vuonna 2006.

Näyttää kiinnostavan kun on sinultakin kirvoittanut jo kaksi kommentointia.

EDIT:

"Biokemian laitoksen johtaja Kalervo Hiltunen on esittänyt, että tutkijan määräaikai-
seen virkasuhteeseen ajalle 1.7.2007 – 31.12.2010 nimitettäisiin FK Samuli Kursu.
Virkasuhteen rahoitus perustuu Suomen Akatemian tutkimusmäärärahaan, rahoi-
tuksen saajana professori Kalervo Hiltunen."

http://www.science.oulu.fi/tiedostot2007/tiedekuntaneuvosto/poytakirjat/poytakirja_140607.pdf

EDIT2:

Ja onhan se aina hienoa kun tehdään Suomea tunnetuksi maailmalla. Muuallakin kuin Tallinnassa ja Thaimaasessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen pettynyt kursun sanailuun. Itse olisin kääntänyt kummelista kuuluisan "mä olen vaatteiden alla jo valmiiksi alasti - panokset kovenee!" englanniksi ja menny sillä eteenpäin.
Mut hyvä että suomikuvaa viedään eteenpäin.

http://www.iltalehti.fi/helsinki/200812018652552_hi.shtml

"Ohikulkijat eivät puuttuneet pahoinpitelyyn."

Onkohan tämä sama ulkomaalais porukka, joka silloin Vuosaaressa ja Kontulan metrossa hakkasivat niitä muita tyttöjä?
Vituttaa niin silmittömästi tuo etteivät ihmiset puuttuneet tilanteeseen millään tavalla. Kyllä täytyy olla aivan vitun välinpitämätön, jos tilanteen jossa useampi henkilö hakkaa yhtä, kävellään vain kylmästi ohitse.

Hyvä suomalaiset, näin nämä hommat hoidetaan.

Siitä voit kiittää suomen rikoslakia. Se pitää huolen että auttamaam tullutta rangaistaan.

Siitä voit kiittää suomen rikoslakia. Se pitää huolen että auttamaam tullutta rangaistaan.
Luin saman jutun lehdestä tässä päivällä. Siellä luki, että tilanne loppui siihen kun joku mies tuli väliin ja tytöt lähtivät juoksemaan karkuun. Nettiuutisesta sai sen kuvan ettei ketään mennyt auttamaan.

Siltikin vituttaa se, että useampi ihminen oli käynyt pällistelemässä vieressä, eivätkä puuttuneet pahoinpitelyyn mitenkään.

Luin kanssa tuon jutun. Ei kyllä tainnut olla perheen äidilläkään kaikki astiat kaapissa.

Varmasti lapsilla ikimuistoinen lapsuus.

Mut miettikääs miten reaktionne poikkeaisivat jos toi Porvoon isukki paljastuisi vaihtoehtoisesti joko maahanmuuttajaksi/perussuomalaiseksi perheeniskäksi.

"Kyl joo, tyypillistä suomalaista perhe-elämää.. Saunan taakse vaan kaikki valkoihoiset kristityt, se on just tota niitten sisäsiittosta rikasta sivistyskulttuuria, perkele... Toi on just tota Porvoolaisten moraalia, ei muuta kuin neutronipommi sinne että niistä päästään ja infrastrukstuuri jää.

Onhan tää alhaista sotkea tollanen tragedia politiikkaan, mutta niinhän se homma täällä toimii päivittäin, eikö? Että sohinpa nyt ampiaispesää kun vituttaa. (Oikeasti oon itekkin maahanmuuttokriittinen persoona)

Mikä on sun pointtis? Mulle ihan sama vaikka oiskin ollu joku ruotsalainen homo joka on kääntynyt islamin uskoon, ei se muuta tota miksikään mun silmissä.

Mua niin pistää vituttamaan näissä lasten hyväksikäyttämistapauksissa nää "Näyttöä ei ollut tarpeeksi" jne lässytykset. Pedofiilien suojelua! Millaista näyttöä siitä muka pystyisi saamaan? Ellei sitten todella lapsi tule raskaaksi tai saa jotain sukupuolitautia jne. Mun mielestä riittävä näyttö on se, että lapsi käy asiantuntevan terapeutin juttusilla ja ammattihenkilö selvittää, onko jotain tapahtunut. Ei lapsi keksi omasta päästään tuollaisia asioita.

Onkohan se Ainon soittajan pefofiilitapaus varmistunut? Sen ihmisen facebook-sivustolla ainakin kaikki sen kaverit käyny sille kommentoimassa "Jaksamisia, en usko niitä asioita" yms.

e: onneksi tää asia on Suomessakin nousemassa nyt pintaan ja tästä puhutaan julkisesti, insesti ei oo enää tabu vaan ymmärretään, että sitä tapahtuu ihan oikeasti. Ehkäpä pahakin saa palkkansa helpommin tulevaisuudessa.

Mikä on sun pointtis? Mulle ihan sama vaikka oiskin ollu joku ruotsalainen homo joka on kääntynyt islamin uskoon, ei se muuta tota miksikään mun silmissä.

No, joku toinen tekisi siitä poliittisen aseen ja väittäisi sen kuuluvan sen ruåtsalaiseen homo-islamilaisuuteen. Sä et oo maailman ainut ihminen ja tiedät kyllä mitä juttuja tarkoitan. Tää kosketti sua. Mua taas koskettaa myös ne jutut missä jostain pervoudesta tehdään rodullinen/kulttuurinen ominaisuus. Tällästäkin täällä kuullaan, päivittäin.

Mut miettikääs miten reaktionne poikkeaisivat jos toi Porvoon isukki paljastuisi vaihtoehtoisesti joko maahanmuuttajaksi/perussuomalaiseksi perheeniskäksi.

"Kyl joo, tyypillistä suomalaista perhe-elämää.. Saunan taakse vaan kaikki valkoihoiset kristityt, se on just tota niitten sisäsiittosta rikasta sivistyskulttuuria, perkele... Toi on just tota Porvoolaisten moraalia, ei muuta kuin neutronipommi sinne että niistä päästään ja infrastrukstuuri jää.

Onhan tää alhaista sotkea tollanen tragedia politiikkaan, mutta niinhän se homma täällä toimii päivittäin, eikö? Että sohinpa nyt ampiaispesää kun vituttaa. (Oikeasti oon itekkin maahanmuuttokriittinen persoona)
Ei se tuosta karmaisevammaksi muuttuisi. Miten helvetissä se voisi muuttua?

Kyllä joku äärimmäisen kiero 12-vuotiaskin passittaisi jokusen tyypin vankilaan, jos pelkkä puhuminen riittäisi eikä mitään kunnon näyttöä tarvittaisi.

Mua niin pistää vituttamaan näissä lasten hyväksikäyttämistapauksissa nää "Näyttöä ei ollut tarpeeksi" jne lässytykset. Pedofiilien suojelua! Millaista näyttöä siitä muka pystyisi saamaan? Ellei sitten todella lapsi tule raskaaksi tai saa jotain sukupuolitautia jne. Mun mielestä riittävä näyttö on se, että lapsi käy asiantuntevan terapeutin juttusilla ja ammattihenkilö selvittää, onko jotain tapahtunut. Ei lapsi keksi omasta päästään tuollaisia asioita.

Onkohan se Ainon soittajan pefofiilitapaus varmistunut? Sen ihmisen facebook-sivustolla ainakin kaikki sen kaverit käyny sille kommentoimassa "Jaksamisia, en usko niitä asioita" yms.

e: onneksi tää asia on Suomessakin nousemassa nyt pintaan ja tästä puhutaan julkisesti, insesti ei oo enää tabu vaan ymmärretään, että sitä tapahtuu ihan oikeasti. Ehkäpä pahakin saa palkkansa helpommin tulevaisuudessa.
Lueppa esimerkiksi tämä ajatuksella läpi ja mieti kuinka yksinkertaista noiden asioiden tulkitseminen on. http://www.kko.fi/tulostus/41945.htm
--

Ranskan presidentin vaimo: Obaman voiton jälkeen Ranskassa tarvitaan positiivista syrjintää

"Nicholas Sarkozyn vaimo Carla Bruni-Sarkozy antoi tukensa sunnuntaina adressille, jossa vaaditaan erityisetuja Yhdysvaltain Affirmative Action-ohjelman tavoin kaikille, jotka eivät ole eurooppalaisia ja erityisesti valkoisia miehiä.

“Vallalla on usein ollut samat kasvot: ikääntyvän valkoisen miehen kasvot”, hän kertoi journalistille du Dimanche sanomalehdestä.

Myös presidentti Nicholas Sarkozy kannattaa positiivista syrjintää toisin kuin hänen edeltäjänsä Jacques Chirac.

Rankassa erityisetujen tarjoaminen Yhdysvaltain tavoin etnisille ryhmille on kuitenkin hyvin epäsuosittua sekä maan vasemmiston, että oikeiston parissa."

http://www.uutiskynnys.fi/uutiset/u...en-ranskassa-tarvitaan-positiivista-syrjintaa

Mitäköhän tuohonkin nyt taas sanoisi. Positiivista syrjintää? Ei jumalauta oikeasti.

Lueppa esimerkiksi tämä ajatuksella läpi ja mieti kuinka yksinkertaista noiden asioiden tulkitseminen on. http://www.kko.fi/tulostus/41945.htm

Joo kyllä mä tiedän, että se on vaikeaa. Mutta tuo esimerkkitapaus minkä tohon linkitit on mun mielestä aika selkeä. Ei 5-vuotias voi yksinkertaisesti keksiä tuollaista ja vieläpä johdonmukaisesti valehdella koko ajan samalla tavalla. Jos on ollenkaan perillä lapsen ajattelun kehityksestä niin tuollainen kieroilu ei todellakaan luonnistu 5-vuotiaalta lapselta. Ton lapsen käyttäytyminen jo muutenkin on merkki siitä, ettei kaikki ole ihan hyvin. Pistääkin vihaksi tuo miten tuossa lopulta kävi :/

Olisi vaan enemmän yhtä päteviä asiantuntijoita oikeuslaitoksessa, niin lätkäistäis oikein kunnon tuomiot kaikille joita vain vähänkin epäillään.

Olihan sillä em. penskalla paljonkin pielessä. Leikattu tyrä. Ero. Avomies. Kireä esinahka. Johdattelevat kysymykset. Esimerkiksi. Eihän toi nyt selvä voi olla..
Oisko se sitten ensimmäinen kerta, ku lasta käytetään erossa koston välineenä?

En todellakaan puolustele tai selittele mahdollisten väärintekijöiden touhuja, mutta tollainen asennoituminen, että jos joltain näyttää lööpin mukaan, niin se on absoluuttisen totta, on vähän yksinkertaista.

http://www.iltalehti.fi/nettitv/?28027335
"onnistui ajamaan itsensä yli"

Tjaa tosi jännä. Siirtyikö jantteri ajassa etteenpäin ja menneisyyden-minä ajoi tulevaisuuden-minän päälle. Vai oliko sittenkin niin että "onnistui jäämään oman autonsa yliajamaksi".

Voi, kunpa tietäisit kuinka ala-arvoisia tutkimuksia osa näistä "asiantuntevista terapeuteista ja ammattihenkilöistä" tekevät niin tuskin olisit valmis enää pelkkien mututuntemustesi pohjalta valmis pistämään ihmisiä vankilaan. Ei ole mitenkään kummallista esim. lapsenhuoltajuuskiisoistoissa, että valehteleva äiti manipuloi lapsen, sosiaalityöntekijät, lääkärit yms. ja kun tutkinta vielä osaltaan ontuu niin asiallisesta ja hyvästä perheenisästä saadaankin perverssi lastenraiskaaja ja juoppo/huumeidenkäyttäjä hullu äiti saa lapset, kun ei näyttöä vaadita.

Voin kuvitella jos itse joutuisit syyttömänä syytetynpenkille, että mielipiteesi näytön riittävyydestä joutuisi eri valoon.

Edit: sitäpaitsi terapeutilla ei näissä tutkimuksissa ole osaa eikä arpaa.

Back
Ylös Bottom