Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

mutta mitä ihmettä esimerkiksi joku Anna Abreu on saavuttanut tai tehnyt suomen hyväksi? hieman keskiverto tyttöä parempi lauluääni, keskiverto ulkonäkö ja siinä se. en mä ainakaan osaa arvostaa.
:wtf: Nyt menee jo aika paksuksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
samaa mieltä! kai se sitten on presidentistä kiinni kenet sinne haluaa kutsua. mutta mitä ihmettä esimerkiksi joku Anna Abreu on saavuttanut tai tehnyt suomen hyväksi? hieman keskiverto tyttöä parempi lauluääni, keskiverto ulkonäkö ja siinä se. en mä ainakaan osaa arvostaa.
:wtf: Nyt menee jo aika paksuksi.

No kyllähän tuo Anna aika tavallisen näköinen on.

anna-abreu-idols.jpg

Saisivat sulkea nuo ituhipit parin neliön häkkeihin rangaistukseksi.

"ei oo mitään varmuutta että niitä kanoja on kuollut (ainakaan tuossa määrin) ja toisekseen niitä kanoja on saattanut olla siellä jo kuolleena. ei oo mitenkään ennenkuulumatonta että kanaloista ois löydetty satoja tai tuhansia eläimiä kuolleeena. toki on myös mahdollista että niitä on kuollut tuon teon seurauksena, mutta mitään varmuutta siitä ei ole."

"Jos olisin häkkikanalan kana, niin valitsisin näistä kolmesta mahdollisesta vaihtoehdosta tässä järjestyksessä:
1. joku vapauttaisi minut,
2. päästäisi kärsimyksistäni, vaikka sitten tukehduttamalla ammoniakkiin,
3. jatkaisin edelleen kitumista häkissä."

:facepalm:

http://www.oikeuttaelaimille.net/foorumi/index.php?showtopic=15957&st=0

Kannattaa muutenkin selailla tuota foorumia. Mielenkiintoista juttua kavereilla.

´
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1620975

Voi vittu sanon minä. Ihan käsittämätöntä henkilöön kohdistuvaa vainoa, vain mielipiteiden vuoksi :(

Sanokaa nyt ees se että mä nään pahaa unta. Ihan naurettavaa, ja suomi on kyllä nykyää muuttunu aika säälittäväksi maaksi.
Muutenkin puolueetonta uutisointia parhaimmillaan. Halla-Ahon tekstit ovat näkyvillä blogissa, mutta uutiseen napataan yksittäisiä lauseita ilman lähdeviittauksia.

Mistähän nämä sankarit ovat Halla-ahon teksteistä ensimmäisenkään viitteen väkivallan ihannoimiseen löytäneet :wtf:? No, kun tarpeeksi napsii irtolauseita pois asiayhteydestä, niin saahan jutun tynkää vaikka mistä.. Sitä en vain tajua, että joku viranomainen viitsii tällaiseen aikaansa kuluttaa hetkeäkään.

:kakka:

En kyllä ymmärrä että miten joku, jolla on perusteltua sanottavaa, sanoo sen niin huonosti kuin toi Halla-aho. Siis mies pilaa kaikki juttunsa tolla "älykkään värikkäällä" kielellään. Olen lukenut siis ihan sen omat "asiayhteydestään irrotetut" jutut mm. näistä raiskauksista ja pyssyistä. Pointti tuli selväksi, mutta ihan vammaista argumentaatiota. Ei sovi sivistyneille keskustelijoille, IMO. Mua nolottaisi julkisesti yhtyä tollasiin sanailuihin. Viisaammilla sais jutuilla sais paremmin uskottavuutta. Ja tiedän kyllä että koko pakkis diggaa sitä, mutta minkäs teet...:david:

En kyllä ymmärrä että miten joku, jolla on perusteltua sanottavaa, sanoo sen niin huonosti kuin toi Halla-aho. Siis mies pilaa kaikki juttunsa tolla "älykkään värikkäällä" kielellään. Olen lukenut siis ihan sen omat "asiayhteydestään irrotetut" jutut mm. näistä raiskauksista ja pyssyistä. Pointti tuli selväksi, mutta ihan vammaista argumentaatiota. Ei sovi sivistyneille keskustelijoille, IMO. Mua nolottaisi julkisesti yhtyä tollasiin sanailuihin. Viisaammilla sais jutuilla sais paremmin uskottavuutta. Ja tiedän kyllä että koko pakkis diggaa sitä, mutta minkäs teet...:david:

Täysin samaa mieltä.
Tollainen ampumisella yms uhkailu on mautonta. Sääli, sillä jätkällä on imo fiksuakin sanottavaa, mutta omien lausuntojensa perusteella jengin on helppo luokitella halla-aho vihaa lietsovaks juntiks rasistiks.

Täysin samaa mieltä.
Tollainen ampumisella yms uhkailu on mautonta. Sääli, sillä jätkällä on imo fiksuakin sanottavaa, mutta omien lausuntojensa perusteella jengin on helppo luokitella halla-aho vihaa lietsovaks juntiks rasistiks.
Niin mikä uhkailu? Jos minä nyt kirjoitan pakkotoistolle "Pohdin hetken mielessäni, pitäisikö minun käydä potkimassa siltä pakkotoiston mulkulta polvet paskaksi.", niin pitäisikö tässä alkaa jo etsiä lämmintä vaatetta päälle ovelle kolkuttelevia poliiseja odotellessa?

Halla-Ahon itsensä kommentit asiaan: http://www.halla-aho.com/scripta/kommentti_homonampumiskohinaan.html

samaa mieltä! kai se sitten on presidentistä kiinni kenet sinne haluaa kutsua. mutta mitä ihmettä esimerkiksi joku Anna Abreu on saavuttanut tai tehnyt suomen hyväksi? hieman keskiverto tyttöä parempi lauluääni, keskiverto ulkonäkö ja siinä se. en mä ainakaan osaa arvostaa.

Eikös se ole jollain lailla ulkomaalaistaustainen?Se vois selittää ton.

Täysin samaa mieltä.

Niin mikä uhkailu? Jos vaikka lukisit ensin ne tekstit etkä vaan osaa niistä. Ei se Tom Hanks sinne autiolle saarelle oikeasti jää vaikka sinä näitkin vaan puolet siitä elokuvasta.

Saisivat sulkea nuo ituhipit parin neliön häkkeihin rangaistukseksi.

"ei oo mitään varmuutta että niitä kanoja on kuollut (ainakaan tuossa määrin) ja toisekseen niitä kanoja on saattanut olla siellä jo kuolleena. ei oo mitenkään ennenkuulumatonta että kanaloista ois löydetty satoja tai tuhansia eläimiä kuolleeena. toki on myös mahdollista että niitä on kuollut tuon teon seurauksena, mutta mitään varmuutta siitä ei ole."

"Jos olisin häkkikanalan kana, niin valitsisin näistä kolmesta mahdollisesta vaihtoehdosta tässä järjestyksessä:
1. joku vapauttaisi minut,
2. päästäisi kärsimyksistäni, vaikka sitten tukehduttamalla ammoniakkiin,
3. jatkaisin edelleen kitumista häkissä."

:facepalm:

http://www.oikeuttaelaimille.net/foorumi/index.php?showtopic=15957&st=0

Kannattaa muutenkin selailla tuota foorumia. Mielenkiintoista juttua kavereilla.

´Muutenkin puolueetonta uutisointia parhaimmillaan. Halla-Ahon tekstit ovat näkyvillä blogissa, mutta uutiseen napataan yksittäisiä lauseita ilman lähdeviittauksia.

Onko tuo joku mielisairaitten keskustelufoorumi? Aaa.. eiku olikin oikeuttaeläimille. Nyt mä ymmärrän.

mitä linnanjuhliin tulee niin ne ovat "tovevi Tavjanovitsh Haloshkajan" yksityiset pellekekkerit. Voisi hyvin jatkaa linjaa kutsumalla sinne mjuutaman djivisioonjallisen "suuren isänmaallisen sodan" veteraaneja jotka osaltaan olivat suitsimassa suomalaisten fasistien salaliittoa ja provokaatiota 40-luvun alussa.
Sopisi hyvin tovevi Haloshkajan linjaan.

Eikös se ole jollain lailla ulkomaalaistaustainen?Se vois selittää ton.
Noniin tosiaan, "Abreu" sehän selittääkin asian! ...kai se on kutsunut jonkun Abdul ja Ahmed nimisenkin ?

Noniin tosiaan, "Abreu" sehän selittääkin asian! ...kai se on kutsunut jonkun Abdul ja Ahmed nimisenkin ?
eikös se Abreu ole "vain" portugalilainen:D
ed. wikipedia kertoo että hän on nimeltään Anna Eira Margarida Mourão de Melo e Abreu

Niin mikä uhkailu? Jos vaikka lukisit ensin ne tekstit etkä vaan osaa niistä. Ei se Tom Hanks sinne autiolle saarelle oikeasti jää vaikka sinä näitkin vaan puolet siitä elokuvasta.

Olen minä niitä lukenut, ja niiden sisällössä on mielestäni paljon fiksuakin asiaa. Mutta myös paljon semmoista, minkä olisi voinut jättää sanomatta. Mauttomuudet vähentää painoarvoa, enkä yhtään ihmettele, että vihreet naiset yms on ottanu Halla-Ahon silmätikukseen. Onhan Halla-Aho kylläkin siistinyt bloginsa sisältöä sen julkistumisen myötä.

Niin mikä uhkailu? Jos minä nyt kirjoitan pakkotoistolle "Pohdin hetken mielessäni, pitäisikö minun käydä potkimassa siltä pakkotoiston mulkulta polvet paskaksi.", niin pitäisikö tässä alkaa jo etsiä lämmintä vaatetta päälle ovelle kolkuttelevia poliiseja odotellessa?

Ei, eikä poliisi tuossa Halla-Ahonkaan tapauksessa mihinkään toimenpiteisiin ryhtynyt, sillä niihin ei ollut mitään aihetta. Mutta tuota Halla-Ahon blogia luetaan ahkerasti ja monet pitävät häntä silmätikkunaan, joten kyllä minä hänen asemassaan miettisin, mitä sinne kirjoittaisin, sillä jos kirjottaa liian kiihkomielisesti, on helppo syyttää asehulluksi rasistiksi.

Ja kyllähän Halla-Aho itsekin tuota möläytystään näköjään katui ja myönsi tehneensä sen hermostuneena ja turhautuneena.

edit: Enkä nyt siis väitä, etteikö lehdistö ja media paisuttelisi juttuja tai vääristelisi Halla-Ahon sanomaa.

Ei, eikä poliisi tuossa Halla-Ahonkaan tapauksessa mihinkään toimenpiteisiin ryhtynyt, sillä niihin ei ollut mitään aihetta. Mutta tuota Halla-Ahon blogia luetaan ahkerasti ja monet pitävät häntä silmätikkunaan, joten kyllä minä hänen asemassaan miettisin, mitä sinne kirjoittaisin, sillä jos kirjottaa liian kiihkomielisesti, on helppo syyttää asehulluksi rasistiksi.

Ja kyllähän Halla-Aho itsekin tuota möläytystään näköjään katui ja myönsi tehneensä sen hermostuneena ja turhautuneena.

Ja sitä Halla-Aho varmasti tekeekin. Kyseinen kirjoitus on viiden vuoden takaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom