Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No on tietysti, ku näille takavetoisille kavereille voi sitten kuittailla jotain tyyliin "Noh, mikäs nyt tuli, eikö mato maistukkaan. Eikös teidän pitäny tykätä tästä?":D
Tuupas sanomaan mulle noin niin saat turpaas (;)). Ehkä sun homokaverit on suvaitsevaisia sua kohtaan jos kestää noin huonoa huumoria.. Ilmeisesti tuollaisia ohjelmia tarvitaan jos kerta homous koetaan edelleen niin erikoiseksi ja vieraaksi kuin noista yllä olevista viesteistä voi päätellä.

Tuupas sanomaan mulle noin niin saat turpaas (;)). Ehkä sun homokaverit on suvaitsevaisia sua kohtaan jos kestää noin huonoa huumoria.. Ilmeisesti tuollaisia ohjelmia tarvitaan jos kerta homous koetaan edelleen niin erikoiseksi ja vieraaksi kuin noista yllä olevista viesteistä voi päätellä.

Noh aika läpällä tuon heitin:D Eikä nuin voi sitä paitsi sanoa kuin miehelle:kippis1:

Edit. Sitä paitsi ehkä me täälä pohjoisen pikkukylässä, sitten koetaan homous edelleen erikoiseksi asiaksi;)

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2008/11/747825
Kuolemaan jätetty Kalle-kani sai kodin
11.11.2008 18:13
MTV3-Nina Wasastjerna

Pia Bergfors pelasti hylätyn lemmikin varmalta kuolemalta. Expressen-lehti kertoo että Kalle-kani oli jätetty metsään.

-Se tärisi kylmissään. Lämmitin sitä pyyhkeillä ja mikrossa, Bergfors kertoo Helsingborgs Dagbladetissa.

Siskokset Martina ja Mathilda Jensen kuulivat kanin ihmepelastumisesta, ja päättivät rohkeasti ottaa yhteyttä Bergforsiin.

-Emme epäröineet hetkeäkään. Kuulimme että kanin pelastaneella naisilla on muita eläimiä ja päätimme heti mennä hänen luokseen kysyäksemme voisimmeko saada löydetyn pupun, Mathilda kertoo.

Bergfors antoi kanin eläinrakkaille tytöille. Kalle-pupu voi hyvin ja asustaa nyt onnellisena uuden, rakastavan perheensä luona.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200811070125301_ul.shtml
Onpas se söpö kaveri, melkein kuin minä itse
monifa2TM_ul.jpg

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200811118569677_bb.shtml

Voiko ihminen olla noin tyhmä, tai no, ei kai sitä tässä tapauksessa tarvii edes miettiä.:hyvä:
Nyt tämä Cheryl sitten aamutv:ssä ilmoitti, että ei ole tällaista sanonut, että täysin tuulesta temmattu juttu. Jep, jep. Kyllähän toimittajat liioittelevat ja värittävät juttuja mutta vaikea uskoa, että kukaan toimittajakaan menisi keksimään tällaista juttua ja kirjoittamaan siitä lehteen. Ottaen huomioon, että jos toimittaja näin tekisi hänhän syyllityisi aivan selvästi kunnianloukkaukseen väittäessään toista täysin peruusteettomasti rikolliseksi. On tainut Cherylille joku sanoa, että ethän sä voi tuollaista lehdissä kertoa ja nyt tyttö yrittää sitten kiistää. Olisi vedonnut siihen omaan hölmöyteensä ja kertonut, ettei tiedä mitä "pimeä työ/palkka" on.

Nyt tämä Cheryl sitten aamutv:ssä ilmoitti, että ei ole tällaista sanonut, että täysin tuulesta temmattu juttu. Jep, jep. Kyllähän toimittajat liioittelevat ja värittävät juttuja mutta vaikea uskoa, että kukaan toimittajakaan menisi keksimään tällaista juttua ja kirjoittamaan siitä lehteen. Ottaen huomioon, että jos toimittaja näin tekisi hänhän syyllityisi aivan selvästi kunnianloukkaukseen väittäessään toista täysin peruusteettomasti rikolliseksi. On tainut Cherylille joku sanoa, että ethän sä voi tuollaista lehdissä kertoa ja nyt tyttö yrittää sitten kiistää. Olisi vedonnut siihen omaan hölmöyteensä ja kertonut, ettei tiedä mitä "pimeä työ/palkka" on.

Jep, mitä järkeä edes keksiä tuommoista juttua, tai sitten iltalehti on todella kateellinen tuolle blondille.

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/200811128580599_bb.shtml

Miksi valehtelet Cheryll.

Mulle tuli mieleen siitä vanhasta jutusta jossa se brittipappi tunki perseeseensä perunan ja väitti sen joutuneen sinne sen takia kun se alasti asetteli verhoja paikalleen ja kaatui perunan päälle, niin olisko mahdollista yrittää saada Mythbusters tekemään tieteelliseen kokeen siitä, millä todennäköisyydellä perunan päälle kaatuminen aiheuttaa sen sujahtamisen hanuriin.

Ei mulla muuta. Itsellehän tuo on tapahtunut jo 8 kertaa kun tykkään vaihtaa verhoja alasti ja mulla on perunoita aina alla.

Mulle tuli mieleen siitä vanhasta jutusta jossa se brittipappi tunki perseeseensä perunan ja väitti sen joutuneen sinne sen takia kun se alasti asetteli verhoja paikalleen ja kaatui perunan päälle, niin olisko mahdollista yrittää saada Mythbusters tekemään tieteelliseen kokeen siitä, millä todennäköisyydellä perunan päälle kaatuminen aiheuttaa sen sujahtamisen hanuriin.

Ei mulla muuta. Itsellehän tuo on tapahtunut jo 8 kertaa kun tykkään vaihtaa verhoja alasti ja mulla on perunoita aina alla.

No kyllähän kaikenlaista voi tapahtua. Itse tiedän erään, joka loukkaantui todella pahasti kun rautakanki joutui hanuriin täysin vahingossa. Ja tämä ei ole vitsi.

Eipä silti, vahingoksihan tahalliset hommat on helppo aina selitellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom