Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onpa hyvä idea lähteä malaria-alueelle lomailemaan (ja ilta-aikaan ulkoilemaan) ilman malarialääkitystä.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2008/11/743640

Tästäkö pitäis osata päätellä, että poika suunnittelee koulusurmaa?:

"Jälkiviisaana äiti sanoo, että pojan käytöksessä viimeisinä aikoina oli kenties joitakin merkkejä tulevasta.

-Hän teki kotitöitä ehkä hieman huolimattomammin tai kiireellisemmin, vähän hutiloiden. Jouduin myös patistamaan häntä talvikenkien hankinnassa. Viimeisenä iltanakin muistutin, että talvikengät pitäisi hankkia. Valikoimaa on vielä hyvin. Pekka oli siinä tietokoneellaan ja kohautteli harteitaan. Sanoi, että joo joo, äiti muistelee. "

Tuohan on vielä varsin normaalia kiltin pojan käyttäytymistä. Sentään teki kotitöitä, ..hutiloiden voi jestas..

Estrellasta en kykene kommentoimaan muuta kuin internetissä näissä yhteyksissä esiintyvän lentävän lauseen "what is seen can not be unseen."

Herra varjelkoon minua ikuisesti lihavilta naisilta.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200811068552622_uu.shtml

"- Miksi täällä eletään ja tehdään töitä? Siksi, että jokainen voisi toteuttaa unelmiaan. Minä halusin elää perheeni kanssa suomalaista unelmaa ja saada kodin. Halusimme, että lapset saisivat varttua samassa paikassa."

Tiedän että yleistän, mutta jotenkin jaksoi hieman hymyilyttää tuo kohta. Joo pariskunnan mies on töissä, tiedän.

"- On järkyttävää ajatella, että romanit ovat asuneet 500 vuotta Suomessa - ja näinkö "hyvin" olemme integroituneet tänne. Tottakai olen törmännyt aiemminkin syrjintään, mutta on ihan eri asia, jos joku katsoo vähän "sillä silmällä" kuin se, etten saa ostaa kotia perheelleni."

Eiköhän tuokin integroituminen osittain ole aivan omaa syytä.

Estrellasta en kykene kommentoimaan muuta kuin internetissä näissä yhteyksissä esiintyvän lentävän lauseen "what is seen can not be unseen."

Herra varjelkoon minua ikuisesti lihavilta naisilta.

Odotahan vaan kun näet tuon seuraajan, neiti Taffelin. :wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom