Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Kaunis laulajatar tuhosi kasvonsa silikonilla ja öljyllä

Ei näköjään ole pelkästään bodareiden erikoisuus öljyjen injektointi.
Facepalm.GIF

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Putinissa on särmää, toisin kuin meidän paskahousu-matissa tai muumimamma-tavjassa.:hyvä:

Putinin särmä on luettavissa Neuvostoliiton aikaiseen uhittelumentaliteettiin. Kansalle on pakko näyttää, että 'munaa' löytyy. Yhtymäkohtia löytyy aika paljon Hitlerin nousuun Saksan diktaattoriksi, kun kansa kaipasi vahvaa johtajaa hävityn ensimmäisen maailmansodan jälkeen.
Länsimaissa ei tollainen politiikka enää toimi.

Jos lähdettäisiin tekemään oikeasti jotain niin mieluummin kuuntelisin putinaa kun vanhasta joka pyytää aina kaikkialla kaikilta kaikkea anteeksi ja on kaikesta pahoillaan tai huolissaan.

Kertokaapa millainen tilanne on sitten kun tuo Venäjän politiikka ja länsimaiden politiikka törmäävät? Kun kerran idästä päin tuleva ei toimi. Länsimainen politiikkahan toki toimii idässä, raha puhuu siellä siinä missä muuallakin. Mutta toisinpäin?

Ei tuo nyt niin suohirviö minusta ole?
Toki ei TODELLAKAAN suomen kaunein nainen mutta silti, panisin.
Olkaa nyt joku samaa mieltä tai tapan koko tapanilan jos tajuan olevani indica the next generation...

ei toi suohirviö nyt niin järkyttävä ole täydessä pakkelilastissa edestä päin kuvattuna mut vittu..MISSÄ TON ÄMMÄN LEUKA ON??! sivuprofiili on jotain aivan hirveää..ja tuo ylimielisyys rumentaa vitusti.

onhan tolla hennalla ok kroppa ja arse ei siin mitää. kokonaisolemuski hyvä silloinku se on laittautunu. mutta tosiaanki noi sen helvetin ylisuuret luulot itsetään pistää vituttamaan.
onhan toi ok, mutta ei tosiaankaa niin hot ku se väittää olevansa.

edit: "Henna kertoo olleensa aikanaan olleensa koulukiusattu" jaa no siinä tuliki selitys niille sen "MÄ oon hotein" jutuille.

edit: "Henna kertoo olleensa aikanaan olleensa koulukiusattu" jaa no siinä tuliki selitys niille sen "MÄ oon hotein" jutuille.
Vai voiskohan tuo olla toisin päin. Siis, että olisi ollut tuon asenteensa takia koulukiusattu.

Ja mitä tulee niihin iltalehden tms. kuviin joita on shopattu niin maan perkeleesti: eihän tuota muijaa tunnista edes niistä kuvista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom