Suuri koirakuvaketju

9F019AF8-6F85-4DAE-A7AF-0C0A55A22C0D.jpeg

2 vuotiaana.
973005C6-C21D-43CA-AB73-51C5493F3EDC.jpeg

2,5v. Aika vähän löytyy kuvia koska herra inhoaa valokuvaamista. Kun osoittaa kännykällä niin juoksee kohti ja haukkuu. Ja on testattu, että pitää olla kamera appi auki, muuten ei reagoi.
Paimentamisvaisto on tällä tosi vahva. Nämähän paimentavat lehmiä työkseen joten ovat melko kovapäisiä.

Mulla on tutulla kolme appenzelliä. Mutta en oikein tykkää ainakaan sen vanhemman luonteesta. Hirveä komentamaan ja jääräpää.
Joo, nämä eivät ole vieraskoreita. Kestää hetken, että pääsee kaveripiiriin. Kieltämättä välillä aika ärsyttävää. Omalle porukalle kyllä parhautta.

Aiemmin ollut bullmastiffeja ja nekin olivat paljon helpompia luonteeltaan.

Grosset olivat kasvattajalla aikoinaan käydessämme todella mahtavia luonteeltaan. Tosin suurikokoinen paimenkoira voi aina osoittautua myös haastavaksi sosiaalistamisen kannalta.

RiQ

V I P
VIP
Kaupunki
Espoo
Kesäpäivää viettämässä
N3D_7949-1.jpg

Joo, nämä eivät ole vieraskoreita. Kestää hetken, että pääsee kaveripiiriin. Kieltämättä välillä aika ärsyttävää. Omalle porukalle kyllä parhautta.

Aiemmin ollut bullmastiffeja ja nekin olivat paljon helpompia luonteeltaan.

Grosset olivat kasvattajalla aikoinaan käydessämme todella mahtavia luonteeltaan. Tosin suurikokoinen paimenkoira voi aina osoittautua myös haastavaksi sosiaalistamisen kannalta.
Sitä grossea oon haaveillut juurikin sen luonteen takia, tai mitä oon lukenut luonteesta. Katselin jo Sloveniasta kasvattajaakin.