Suuri koirakuvaketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Pidättekö te outoina ihmisiä jotka eivät reagoi koiraan ja varsinkin koiranpentuun? Muutamiin tapauksiin olen törmännyt, joissa koiranpentu ei herättänyt mitään reaktiota, siis ei mitään. Katsoi sitä kun imuria lattialla ja antoi olla. Onko semmoinen ihminen jotenkin omalla tavallaan psykopaatti tai henkisesti kylmä ja köyhä?
Pidän todellakin. Pennut aina suloisia

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pidättekö te outoina ihmisiä jotka eivät reagoi koiraan ja varsinkin koiranpentuun? Muutamiin tapauksiin olen törmännyt, joissa koiranpentu ei herättänyt mitään reaktiota, siis ei mitään. Katsoi sitä kun imuria lattialla ja antoi olla. Onko semmoinen ihminen jotenkin omalla tavallaan psykopaatti tai henkisesti kylmä ja köyhä?

Meidän ex sihteerikkö duunissa oli ihmeellinen tapaus. Tykkäs kun sai ihmisiä ikävään asemaan jonkun maksuvaikeuden takia tms. joutu sanomaan että älä nyt mehusta tota juttua noin. Varastomies otti koiran ja se oli duunipaikalla, niin reaktiot siihen oli mukamas tykkään ja silitän, mutta näki kilometrin päähän että se oli oikeesti hyi helv. Silleen täp-täp vähän selkään ja äkkiä pois, väistöliike aina ekana. Ei tykänny yhtään edes pentuna. Jotain ihmeellisiä ikäviä heittoja jos joku naisasiakas hyvännäkönen tms niin heti alko kaivamaan kuoppaa sille. Joku narsistinen häiriö tms että söpö on uhka.🤔 Silleen tietysti maailma on kaikkea söpöä täynnänsä ettei jokaiseen kaikkien tarvitse aina reagoida, enkä itsekään välttämättä, yhden tilanteen perusteella turha lokeroida. Mutta jos jatkuvasti niin se on omituista. Todelliset psykothan sitten tykkää kiduttaa eläimiä nuorella iällä ja vanhemmiten mielellään ihmisiä. Heitä kait onneksi aika vähän populaatiossa. Mutta aina ollu ja tulee olemaan.

Itse en luota ihmisiin, jotka eivät pidä koirista. Tosin outona pidän sitä saatanan typerää lässytystä, joka alkaa aina kun ihminen kohtaa koiran, sama juttu vauvojen kanssa. Se on sen koiran ja ihmislapsen aliarvioimista jos niille lässyttää kuin joku saatanan vajaaälyinen. Yleensähän tätä harrastaa pääsääntöisesti naiset, muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta.

Kuvassa meidän sylikoira.

Liitteet

• IMG_0067.jpg
    IMG_0067.jpg
    273,4 KB · Katsottu: 44
Viimeksi muokattu:
Itse en luota ihmisiin, jotka eivät pidä koirista. Tosin outona pidän sitä saatanan typerää lässytystä, joka alkaa aina kun ihminen kohtaa koiran, sama juttu vauvojen kanssa. Se on sen koiran ja ihmislapsen aliarvioimista jos niille lässyttää kuin joku saatanan vajaaälyinen. Yleensähän tätä harrastaa pääsääntöisesti naiset, muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta.

Mä lässytän ihan helvetisti koirille.

Huomattu on :D En vaan tajua mistä toi kumpuaa, että aina kun kohdataan joku "haavoittuvassa asemassa oleva," niin äänensävy vaihtuu. Itseä vituttaisi jos mulle lässytettäisiin.
Mä en kyllä koe että koira joka tulee mun luo hakemaan huomiota, on jotenkin haavoittuvassa asemassa. Mä meen lattialle makaamaan ja häslään niiden kanssa, ne on ihania.

Ite en tykkää lapsista, mut eläimet on kaikki lähellä sydändä. Niin lähellä et vaihdoin yhdestä kohtuu hyväpalkkasesta duunista kahteen paskapalkkaseen eläintenhoitajaduuniin :D
Ja ite kans sorrun tohon koirille lässyttämiseen varsinkin jos on pentukoira kyseessä. Isompien uroskoirien kanssa en välttämättä. Sillon vaan kehun hienoksi mieheksi, hahah. Ai että kun voiskin ottaa koiran taas. Ehkä vielä joskus!

Vauvat ja koirat ei ymmärrä puhetta ja tästä syystä kuulevat paljon ns. taustahälyä. Lässytyksestä, rytmitys/ääni vaihtuu, molemmat tunnistaa että puhe kohdistetaan heille. Etenkin koulutuspuolella ne tulokset on aika paljon parempia kun niitä omia tunteita osaa näytellä ns. yliampuvasti. Kyllä ne parhaat vastaantulleet toko lajien kouluttajat on naisia olleet ja tuo tunteiden näyttäminen on varmasti osa siitä. Ylipäätään puheenrytmityksellä koiran viretilaan pystyy vaikuttamaan todella paljon. Ja tästä päästäänkin siihen ärsyttävään asiaan kun tullaan käymään toisen kotona, lässytetään ja riehutetaan koiraa, eikä sitten kuitenkaan viitsitä leikittää sitä vaan istutaan kahville ja jätetään toinen sinne kierroksille pyörimään että oliko tässä nyt joku leikki alkamassa.

Koirat aistii niin paljon ihmisestä, karrikoidusti niille aina puhutaan, pennulle korostetusti kehuja kun kusee ulos jne. Mä kun meen vieraisiin, niin jos siellä koira on, se saa multa huomion melkein ekana ja eihän sitä nyt saatana voi olla innostumatta kun näät oman rodun pennun samalla värillä.

Screenshot 2023-03-25 at 9.47.20.jpg

Paljon on pojalla painoa ja säkä ?? Oletan että uros.

Ite en tykkää lapsista, mut eläimet on kaikki lähellä sydändä. Niin lähellä et vaihdoin yhdestä kohtuu hyväpalkkasesta duunista kahteen paskapalkkaseen eläintenhoitajaduuniin :D
Ja ite kans sorrun tohon koirille lässyttämiseen varsinkin jos on pentukoira kyseessä. Isompien uroskoirien kanssa en välttämättä. Sillon vaan kehun hienoksi mieheksi, hahah. Ai että kun voiskin ottaa koiran taas. Ehkä vielä joskus!
Siis koirahoitola vai elääkäris hoitaja? Mikäs parempi työ oliskikaan kuin työ koirahoitolassa ☺️ jos jälkimmäinen nii työn varjopuolia ja raskasta varmaa kattoa kun koiria tuodaan viimeselle matkalle

Siis koirahoitola vai elääkäris hoitaja? Mikäs parempi työ oliskikaan kuin työ koirahoitolassa ☺️ jos jälkimmäinen nii työn varjopuolia ja raskasta varmaa kattoa kun koiria tuodaan viimeselle matkalle
Ovat tottuneet siihen, kun Hessun tassua zekattiin, niin lekuri sanoi aivan pokkana ilmeenkään värähtämättä "Vaihtoehdoina on lopetus, amputaatio tai nivelen jäykistäminen".

Ovat tottuneet siihen, kun Hessun tassua zekattiin, niin lekuri sanoi aivan pokkana ilmeenkään värähtämättä "Vaihtoehdoina on lopetus, amputaatio tai nivelen jäykistäminen".
Osa tottuu osa ei, ja jossain lehdessä oli juttua itsemurhat yleisiä elääkärin työssä. Toi vitun outoa että ilme ei ees värähdä 😳

Miten kauan koira valitti kipua ku amputaatio?? Äkkiä ne vissii tottuu ajatukseen1 jalka poissa?

Meillä mastifilla hajos ristisiteet ihan perkeleen kallis leikkaus oli +2500e 🤬, mutta koirasta pidetään huolta loppuu asti kun sen on ottanu

Osa tottuu osa ei, ja jossain lehdessä oli juttua itsemurhat yleisiä elääkärin työssä. Toi vitun outoa että ilme ei ees värähdä 😳
Ei se edes sanonut mitään että vähän huonoja uutisia ja että tää nyt ei ole kovin hyvä juttu, vaan töräytti vaan suoraan tosta vaan. Ei sillä että mä nyt järkyttyisin, mut huomiona, että noilla saattaa olla niitä potilaita loputtomasti.

Ei se edes sanonut mitään että vähän huonoja uutisia ja että tää nyt ei ole kovin hyvä juttu, vaan töräytti vaan suoraan tosta vaan. Ei sillä että mä nyt järkyttyisin, mut huomiona, että noilla saattaa olla niitä potilaita loputtomasti.
Aijaa kyllä meillä joka kerta jonkin verran elääkärit ollut empaattisia, 2x koiralla aikanaan oli syöpä ja oli pakko viedä piikille.

Miten kauan koira valitti kipua ku amputaatio?? Äkkiä ne vissii tottuu ajatukseen1 jalka poissa?

Meillä mastifilla hajos ristisiteet ihan perkeleen kallis leikkaus oli +2500e 🤬, mutta koirasta pidetään huolta loppuu asti kun sen on ottanu
Se alkoi noin kuukautta aikaisemmin ontumaan, sitten sitä koitettiin konservatiivisellahoidolla, että jalka sidottiin 10 päiväksi paikalleen ja hermokipulääkettä annettiin. Mutta ne nivelsiteet paikallaan ollessa ei ainakaan vahvistu, joten ne oli niin jo kuluneet, ettei se olkapää enää pysynyt paikallaan, vaan lähti millon missäkin pois paikaltaan ja kova kipu koiralla. 2400 euroa maksoi amputaatio ja koko tassu lähti olkanivel mukanaan.

Ja Hessu on kuin ei koskaan olis omistanut edes neljää tassua. Ainoo missä se arpoo, on korkeemmalle hypääminen ja alas tuleminen, joten me nostellaan se sohvalle, autoon jne. Ylöshän se sais hyppää ihan normaalisti, mut ei alas missään nimessä. Ekat viikot kuseminen oli vaikeeta kun sieltä lähti etutassu pois, niin jalkaa kun nostaa, ei ole kun 1 painopiste edessä. Se sitten raukka oli nokallaan kusessaan vähän välii. Ja vielä ikävästi liukkaat kelit, mut se sai sitten hipsutella rauhassa ja totutella. Nythän se juoksee pallon perässä ihan yhtä lujaa mitä ennen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom