Suuri kenkä-ketju - vinkit, kuvat, linkit, löydöt, kustomoidut jne.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu

Purtsi

Tsemppari/Kouluttaja
Miten täällä ei vielä ole ketjua kengille? :wtf:

Korjataan tilanne, heitän ekan.. kengän.

Kerätään tähän ketjuun kaikkea kenkiin liittyvää asiaa. Varsinkin jos vastaan tulee jotain erikoisversioita.

Mulla on itsellä joku 15 paria tennareita. Adidas Superstar valkoisena on kulutetuin versio, just ostin kuudennet samanlaiset. Tilasin yhdeltä tutulta kauppiaalta kolme paria lisää.. (eihän sitä tiedä, jos tulee linnaan kutsu:D) Samoin Osiriksen tietyt mallit rokkaa. Värinä tietysti valkea.

Alla parit kengät mitkä on mun makuun.

PaperMarioCustomNikeDunks.jpg

mcfly_nike_shoes.jpg

Alemmat on Paluu tulevaisuuten kakkosesta. Ebayssa tais olla joku 700 $.. Mut oishan noi siistit.. :kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lego-bläägät on komeat
Nike-Dunk-High-Lego-Toys-Colors-Pattern.jpg

bullit
Nike-Dunk-High-Custom-Red-Bull.jpg

itellä perusvalkoset airit.

noi ylemmät löytää osoitteesta whatthedunks.com

niken kenkiä tulee enemmäkseen käytettyä.

image1xxl.jpg

coverse-all-star-chuck-taylor-the-who-sneaker-on-ebay.jpg

Noi varmaankin erikoisimmat kengät mitä omistan sit tietysti parit tavalliset converset, puman sneakkerit, lacosteen (lol) vuorelliset talvikengät ja uusimpana vihreet adidaksen mokka tennarit.

Mulla on yleensä jotkut Prisman kympin tossut, loistavat jalassa kun ovat aina yleensä sellaisia lötköjä ja rentoja. Vuoden tai kaksi kestävät ympärivuotisessa käytössä.

Onko 30v sellainen raja, että täytyy alkaa pukeutumaan pappamallin nahkakenkiin ja muutenkin "iän" mukaisiin vaatteisiin?

Ei kun aikuistuminen tapahtuu useimmilla jo aikaisemmin. Veikkaan että tässä tapauksessa Frank Drebin heitti vaan hatussa tuon 30v ja antoi pikkuisen siimaa viellä parikymppisille joilla kenties olisi saattanut olla noita kenkiä enempi....
Mutta muuten olen aika lailla samoilla linjoilla Drebinin kanssa ja voin todeta että en noista edellä mainituista kengistä yhtiäkään tulisi laittamaan jalkaan.

http://www.pakkotoisto.com/yleinen-keskustelu/41613-kenkaethread/
http://www.pakkotoisto.com/yleinen-keskustelu/96685-talvikengaet/

Axelpass Tommin kengistä oikean laidan mustat näyttää molemmat varteenotettavilta popoilta. Mitähän noilla on hintaa?

Onko 30v sellainen raja, että täytyy alkaa pukeutumaan pappamallin nahkakenkiin ja muutenkin "iän" mukaisiin vaatteisiin?

No kyllä se pikkuhiljaa alkaa aika olla.. Harvan kolmekymppisen elämä kuitenkaan enää pyörii He-Man -äijien ympärillä, joten ei kai sen pukeutumisenkaan tarvi olla samanlaista kuin murrosiässä..?

Jos nyt väkisin haluaa "rennot ja värikkäät" kengät, niin vaikka jostain Paul Smithin mallistosta löytänee suht asiallista kenkää..

Menny viime aikoina aika pitkälti tuonne monkstrap/loafer-linjalle. Kenkiä ei kovin montaa paria ole, mutta kävelykenkiä varsinkin liikaa käyttöön nähden. Muistaakseni:

- 2x lenkkarit (kahteen kaupunkiin)
- 2x sisäpelikengät eli salitossut (kahteen kaupunkiin)
- 2x talvikengät, vähän siistimmät normikäyttöön ja vaelluskenkämäisemmät vaativampaan lumessa tarpomiseen
- 2x pukukengät, mustat ja ruskeat
- 7x kävelykengät, mustaa ja ruskeaa, pintanahkaa ja mokkaa, nauhaa, loaferia, monkstrappia

Näiden lisäksi saattaa olla yhdet erittäin kuluneet ja erittäin haisevat skeittikenkät vielä kaapin perukoilla pois heittämistä odottamassa. Kumisaappaita tai muitakaan "erikoiskenkiä" en ole muutamaan vuoteen omistanu.

Aika peruslinjaa, härskein pari lienee:

MA29001-pelica-vegetal-gaudark.jpg

edit. Sandaalit toki yhdet vanhat. Kesällä taidan ostaa uudet moiset sekä jotkut kevyet ilman sukkia pidettävät (kangas)kengät, tyyliin Ranger yllä ^.

Mulla on jonkinasteinen kenkäfetissi, tennareita löytyy joka lähtöön ja väriin. Reebokit on mun suosikkeja, mutta tykkään Nikeista, Adidaksista ja DC:n kengistä myös hyyyvin paljon!

Tämmöset vois olla seuraavaks kivat:
22670201072314279656122_L.jpg

Oon myös katsellut Niken Dunk Hi:ta, mutten oo vielä ostanut yksiäkään sellasia.

Nää on mun lempparit, jotka siis löytyy omasta kokoelmasta:
cirque-2.jpg

Kaikille tennareiden ystäville tiedoksi, että Caliroots on avannut putiikin Helsinkiin!
Tosin itse tilaan kenkäni ulkomailta.

No kyllä se pikkuhiljaa alkaa aika olla.. Harvan kolmekymppisen elämä kuitenkaan enää pyörii He-Man -äijien ympärillä, joten ei kai sen pukeutumisenkaan tarvi olla samanlaista kuin murrosiässä..?

Jos nyt väkisin haluaa "rennot ja värikkäät" kengät, niin vaikka jostain Paul Smithin mallistosta löytänee suht asiallista kenkää..
No onhan nuo skeittikengät aivan naurettavia yli kolmekymppisten päällä. Esim. Pradalla, Paul Smithilla ja monella pienemmällä italomerkillä on sellaisia joita voi pitää ilman, että näyttää 16-vuotiaalta myymälävarkaalta.

Samalla selvisi syy Purtsin ikisinkkuuteen ;)

^ Onko sulta ikinä kysytty, että ootko astunut vahingossa tamppoonin päälle?

Sitä voit miettiä hiljaa itekses ;). Faktahan nyt on se, että tollaset rennot plimsollit on parasta kesällä, päälle vielä polven alle ulottuvat "chinoshortsit" ja rento t-paita ni niillä pärjää. (Mut mä oonki semifruide :nolo:)

Isoja miehiä, munat ja kaikki ja sitten ollaan jalkaan vetämässä jotain Nintendo tennareita ja muita lastenosaston kamaa. Mahtaa naisia repeilyttää kun aikuinen mies tulee iskemään Super Mario kengissä :lol2:

Converset on ehkä yhdet oksettavimmista kengistä, vaikka itsekkin joskus junnuna tullut pidettyä.

40766974-300x300-0-0_Converse%20Converse%20Chuck%20Taylor%20High%20Top%20Sneaker%20Un.jpg

Mikä vittu teitä oikein vaivaa!? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom