Suuri kenkä-ketju - vinkit, kuvat, linkit, löydöt, kustomoidut jne.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu
Mä diggaan kengistä, mutta leveän lestin ja suht korkean jalkapöydän takia ei mulle helpoin mahdollinen ostos vaikka koko on pituiselleni naiselle ihan normaali (175cm ja kenkä 40, joskus 41 mallista riippuen).

Mitä tulee "erikoisempiin" kenkiin niin rakastan IRON FIST merkkisiä kenkiä. Eivät ihan perussettiä ja voisi hyvin verrata tyyliltään aloituspostin Super Marioihin... :) Aika rohkeita!

Omia suosikkejani ovat mm.

"Oh No"
43262-b.jpg

"Zombie Stomper"
iron-fist-zombie-stomper-platform-high-heel-shoes-zombiestomper-1001996-0-1290951119000.jpg

"Wolfbeater" (Flat)
20735-b.jpg

"Wolfbeater"
20715-b.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä tulee tuohon leikkimieliseen vittuiluun liian lapsellisista kengistä aikuisella miehellä, niin voin kertoa etten ainakaan itse naisena nauraisi noille Super Mario-kengille. Mun mielestä ne on coolit ja oikeanlaiseen asustukseen oikein passelit. Mun näkemuksen mukaan esim jollain suht skrodella kundilla (mitä lihaksikkaampi sitä parempi) tuollaiset toimii, toisin kuin esim Turisaksen postissa olevat "härskit" spittarit, sellaiset näyttää isommalla miehellä aivan kauheelle vaikka jollain toisella voivat olla oikein tyylikkäät :)

Nää on sekä makuasioita, mutta myös tyyli-, ja persoonakysymyksiä. Super Mariot luuserilla tekee enemmän luuserin, mutta oikeenlaisella tyypillä ne on tykit. Plussaa tulee aikuisille ja isoille miehille keillä on toisinaan pokkaa hullutella värien ja vaatteiden/asusteiden/kenkien kanssa.

Osaisko joku vinkata, mistä löytyis joku hyvä kynäruiskumaalari? Tulis 1 – 2 kengät maalattavaksi. Sellanen graffititeksti ois hakusessa. Pakko kokeilla.

Osaisko joku vinkata, mistä löytyis joku hyvä kynäruiskumaalari? Tulis 1 – 2 kengät maalattavaksi. Sellanen graffititeksti ois hakusessa. Pakko kokeilla.
Voin suositella Tattariharjulla sijaitsevaa Paint Morea. Mä olen maalauttanut tuolla tavaraa autosta ja prätkästä raksakypärään, ei ole valittamista ollut.

Mitä topikin aiheeseen tulee, niin ite tulee käytettyä pääasiassa koriskenkiä. Ne on aika mukavia kävellä ja sopii meikäläisen pukeutumiseen melko hyvin. Pääasiassa käytössä on Nike Flighpositet

nike-air-flightposite-ii-black-midnight-navy-3-610x435.jpg

ja pyhäkenkinä taasen Nike Zoom Hustlet

nike-zoom-hustle-yellow.jpg

Voin suositella Tattariharjulla sijaitsevaa Paint Morea. Mä olen maalauttanut tuolla tavaraa autosta ja prätkästä raksakypärään, ei ole valittamista ollut.

Mitä topikin aiheeseen tulee, niin ite tulee käytettyä pääasiassa koriskenkiä. Ne on aika mukavia kävellä ja sopii meikäläisen pukeutumiseen melko hyvin. Pääasiassa käytössä on Nike Flighpositet

nike-air-flightposite-ii-black-midnight-navy-3-610x435.jpg

ja pyhäkenkinä taasen Nike Zoom Hustlet

nike-zoom-hustle-yellow.jpg

Miten noita kehtaa aikuinen mies pitää jalassa? :D

Miten noita kehtaa aikuinen mies pitää jalassa? :D

Hyvin? Noi on näyttävät ja vähän kuitenkin asiallisemmat kuin noi aikasemmat Mariot yms. tai peruslenkkarit. Noi ylemmät varsinkin menee hyvin rennon tyylin kanssa yhteen.

Anna kun arvaan, sulla ei takuulla ole kirkkaan keltaista/oranssia/punaista paitaa kaapissa?

Minkäslaista kesäpopoa tarjoaisitte rokkihenkiselle tyypille? On nahka- ja farkkurotsia, hupparia ja kauluspaitaa. Jaloissa useinmiten farkut. Kengillä pitäs pystyä kävelemään ja liikkumaan hyvin (kesällähän tulee liikuttua enemmänkin ulkona). Kaikinpuolin mukavia kenkiä siis etsitään.

Minkäslaista kesäpopoa tarjoaisitte rokkihenkiselle tyypille? On nahka- ja farkkurotsia, hupparia ja kauluspaitaa. Jaloissa useinmiten farkut. Kengillä pitäs pystyä kävelemään ja liikkumaan hyvin (kesällähän tulee liikuttua enemmänkin ulkona). Kaikinpuolin mukavia kenkiä siis etsitään.
Niin makuasioita nämä ovat mutta muutama malli Vans ja Converselta.

slip+on.jpg

7094975_o1.jpg

converse-japan-2009-april-releases-01.jpg

converse_optical_white_allstar_ox.jpg

Valkoinen Converse on vähän tylsä mutta ehkä silti hyvä? Sopii kaiken kanssa. Jos haluaa erikoisempaa niin ottaa nahkaisena ja matalana.

Sixx.AM: Oletko nähnyt Helsingissä myynnissä tuota toisiksi alinta tossua?

http://www.drmartens.com/ProductDetail.asp?PID=12308001

dr-martens-1460-vintage-black-1009242.jpg

Dr. Martens Vintage ja Converse All Stars arkikäytössä.

Siinä se kenkävarasto sitten tällä hetkellä onkin.

Dr.Martensin kengistä tykkään lähes kaikista (paitsi niistä lakeripintaisista pinkeistä ym liian anarkihtavista vetimistä) :) Yleensäkin maihinnousukengät on mun juttu, tykkään että ovat miehelle ehkä parhaat kengät. Sen sijaan korppareista en pidä miehillä (enkä naisilla) lainkaan. Jotain siistejä kuoseja on mutta jotenkin ei vaan iske.

Itse löysin viime vuonna Ellokselta jotkut 60+e "maiharit". Vaalealla pohjalla, luonnonvalkoinen, hieman kellertävään taittuva likaisen näköinen antiikkinahka. Ne oli superkauniit, vaan ei tietty ollut mun kokoa ja loppuneiden tilalle ei ollut tulossa lisää.

Hyvin paljon tämän kaltaiset mutta vaaleat:

dm1.jpg

Valkoinen Converse on vähän tylsä mutta ehkä silti hyvä? Sopii kaiken kanssa. Jos haluaa erikoisempaa niin ottaa nahkaisena ja matalana.

Sixx.AM: Oletko nähnyt Helsingissä myynnissä tuota toisiksi alinta tossua?

En ole nähnyt. Noita nahkaisia Converseja on aika heikosti liikkeissä. Omat lähes vastaavat tilasin rokkikauppa.comista mutta sieltäkin näköjään loppu. Valkoiset ois kesällä ihan jees. Kankaisena vaan todella helppo likaantumaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom