Suuri kenkä-ketju - vinkit, kuvat, linkit, löydöt, kustomoidut jne.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu
Itse en omista muita kenkiä kuin kolmet fivefingersit sekä yhdet mustat nahkakengät. Tennarit näyttävät mielestäni aikalailla kauheille, eikä muutenkaan iske yhtään tällaiset paksutasapohjaiset kengät joilla juokseminen on täyttä tuskaa. Mukavuus menee ainakin itsellä tyylin edelle, mitä hiton väliä sillä jos tyypit nauraa fivefingerseille.

Vibram-FiveFingers-KSO-Men-Full.jpg

vibram-bikilals-greygreenblack.jpg

Kumpi näyttää vähemmän hoopolta? Ihan mielenkiinnosta kysyn, omistan kahdet mustat kso:t ja yhdet noita alempia bikila ls:iä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heh, yks jenkkivaihtari männätalvena oli niin vakuuttunu Five Fingerseistä, että kulki ne jalassa lipastolle talvellakin :D

Kyllä mää ainakin nuo five Fingerssit ymmärrän juostessa. Mutta jos et muita kenkiä omista? Mua ainaki huvittais jos joku tulis tommosilla kaupungilla vastaan.

Käytätkö noita "arkikenkinä"? :lol2:

Kyllä. En pidä siitä ettei pysty tarvittaessa juoksemaan kunnolla, ja fivefingerseillä meno on ylivoimaisesti mukavampaa kuin semmosilla hoopoilla kengillä missä on iso valkonen pohja.

Heh, yks jenkkivaihtari männätalvena oli niin vakuuttunu Five Fingerseistä, että kulki ne jalassa lipastolle talvellakin

Itsekin käytän noita talvella. neopreeni eristää hyvin lumen ja on juuri sopivan lämmin.

Kyllä. En pidä siitä ettei pysty tarvittaessa juoksemaan kunnolla, ja fivefingerseillä meno on ylivoimaisesti mukavampaa kuin semmosilla hoopoilla kengillä missä on iso valkonen pohja.

Hahah. Ei perse.. Kait sulla sit on verryttelyasukin koko ajan yllä, näitä yllättäviä jokapäiväisiä pinkomisia varten? Onneksi mukavia kenkiä löytyy kaupoista muunkin näkösiä, joutuis muuten kävelee avojaloin.

Ei, ihan normaalifarkut ja paidat ei liikkumista haittaa.

Kävelen toki paljain jaloin suurimman osan vuodesta. Onhan se huomattavasti mukavampaa ja rennompaa. Kylmyys tulee vaan ongelmaksi talvisin.

Eikä kyse ole pelkästään juoksusta, vaan ihan kävelystäkin. Semmosella paksulla korolla käveltäessä tuntuu meno ihan kummalliselta.

Njoo, kukin kävelee millä tykkää kävellä. Jotkut jopa käsillään. Itsekin tykkään eniten lenkkareista. Ne vaan on vähän pöljän näköiset suorien housujen kanssa.
Mukavuus jos ennenkaikkea, niin kävelisin käsilläni munasilleen.

23638-g.jpg
olis ny sitä rahaa :kuola:

Ja kysyn vaan, siis miten vitussa joku munkin ikäset naiset/miehet voi käyttää tän tyylisiä kenkiä MILLOINKAAN. Siis missä on tollanen kumipäällys tossa varpaitten päällä.

67969-g.jpg

Siis ei, hyi saatana :urjo:

Ja kysyn vaan, siis miten vitussa joku munkin ikäset naiset/miehet voi käyttää tän tyylisiä kenkiä MILLOINKAAN. Siis missä on tollanen kumipäällys tossa varpaitten päällä.

67969-g.jpg

No en oo ihan sun ikänen, mutta itse käytän tollasia päivittäin. Eipä kastu jalat ja on lämpimät.

Onkos täällä paljon bootsien ystäviä? Ite olen viimeiset 5 vuotta pitänyt oikeastaan vain bootseja. Lyhyitä ja pitkiä. Nyt talvella on pitkävartiset käytössä. :) Tosi hyvät kengät kun oppii niillä kävelemään. Tukee jalkaa hyvin, ja ainakin omasta mielestä on hienoin kenkämalli mitä ihmiskunnan historiassa on tehty.

67969-g.jpg

Siis ei, hyi saatana :urjo:

Mulla on samantyyliset, tosin varsi on korkeampi. Ihan parhaat kengät kun juoksutat koiraa polviin asti olevassa lumihangessa. Siinä ei kuule ole tyylillä paljon väliä ja minä arvostan lämpimiä jalkoja. :rolleyes:

Olen tullut siihen tulokseen tätä ketjua lukiessani, että olen muuten harvinaisen tyylitön ihminen useimpien mielestä. No, ei se haittaa. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom