Suuri kenkä-ketju - vinkit, kuvat, linkit, löydöt, kustomoidut jne.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu
keds_men_grau_z1.jpg

Kedsit on halvat, kevyet ja sirot jalkaan. Näillä mennään

mistäs nettikaupasta tälläsia sais?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koko kesä menee taas jälleen kerran Sanukeissa. Tamppailen näillä sekä sisällä että ulkona aamusta iltaan, monesti myös yöllä. Tilasin taas uudet parit englannista tässä aamusella.

Sanuk%20SMF1001%20choc.jpg

coverse-all-star-chuck-taylor-the-who-sneaker-on-ebay.jpg

Noi varmaankin erikoisimmat kengät mitä omistan sit tietysti parit tavalliset converset, puman sneakkerit, lacosteen (lol) vuorelliset talvikengät ja uusimpana vihreet adidaksen mokka tennarit.

Noi on kyllä tyylikkäät. Pakko hommata kanssa tommoset :rock:

No ihan rehellisesti niin kyllä huvittaisi jos näkisin moiset jonkun muun kuin ulkomaalaistaustaisen koripallolupauksen jalassa. Makuja on silti monia.
Aika pienillä teoilla pystyn siis tuottamaan iloa kanssaihmisille, mä kun olen ihan kotimainen hukkapätkä. Eli lienee kanssaihmisillä hauskaa seurata jo ihan mun kävelyä :D Seuraavaks ajattelin hommata Adidaksen adiPure Intenset, ettei vaan kävisi elämä tylsäksi

adidas-adipure-intense-green-black-01-570x379.jpg

No onhan nuo skeittikengät aivan naurettavia yli kolmekymppisten päällä. Esim. Pradalla, Paul Smithilla ja monella pienemmällä italomerkillä on sellaisia joita voi pitää ilman, että näyttää 16-vuotiaalta myymälävarkaalta.

Totta, yli kolmekymppinen on huomattavasti uskottavampi skeittaamassa Pradat jalassa.

Koko kesä menee taas jälleen kerran Sanukeissa. Tamppailen näillä sekä sisällä että ulkona aamusta iltaan, monesti myös yöllä. Tilasin taas uudet parit englannista tässä aamusella.

Sanuk%20SMF1001%20choc.jpg

Sanukit kun löytäisi vakosamettisina niin ostaisin.

En tiennyt että yli kolmekymppiset skeittaa. Itse harrastin sitä kun olin 14 vuotta vanha.

Miksi ei, käyhän yli kolmekymppiset puntillakin. Vai onko kolmenkympin täytyttyä laitettava dekki varaston nurkkaan, koska jotkut pitävät vanhempaa skeittaajaa lapsellisena ja jotenkin huonona ihmisenä?

21021.jpg

tälläset tuli tilattua. vielä kun on näinkin NUORI JA VETREÄ niin pitää ottaa hienoista kengistä kaikki irti, kun sitten 30 ikävuotta lähestyessä tulee joku muuri ilmeisesti vastaan, eikä enää saa pitää jalassa sitä mistä tykkää =)

Hei onko kellään kokemuksia eri verkkokaupoista? Zappos tietty on kova, mutta esim. kotimaisista mitään kokemuksia? Kiinnostaa sekä kokemukset kaupasta, ETTÄ kokemukset kenkien ostamisesta verkon kautta.. Mietityttää hiukan et miten noi koot osuu kohdalleen jne.

Predah. :thumbs:

Onko kukaan teettänyt kenkiä LSC:ssa?

Jos LSC = Left foot, niin olen.

Ihan mukavat kengät, ei mitään tajunnan räjäyttävää. Käyttöä ovat kestäneet tosi hyvin eli laatu on mielestäni ihan kohdallaan. Tosin, kun hinta on +200€, niin pitää ollakin. Mutta jos vertaa muihin arvokkaisiin kenkiin, niin ei noissa mitään ihmeellistä ole. Aika monet muutkin kengät on sopinu jalkaan hienosti. Nahka kun muovautuu jalan mukaan käytössä.

Ei-liian-jäykät, puolivarrelliset ja kevyet koriskengät on yllättävän mukavat street-käytössä, enkä muista kenenkään kuittailleen kun itse oon pitänyt pelikäytöstä poistamiani tossuja kadulla.. tuskin ovat edes ymmärtäneet niiden olevan koriskengät.
49_1786593_fd3d648da826ffa.jpg

Tällaiset tuli hankittua kaverille, joka tykkää ei ujostele pukeutua persoonallisesti ja itse on tullut pelikäytössä kuluttaneeksi kahdet vastaavat mallit, tosin hiukan hillitymmällä värityksellä. Vaatii tietynlaista kanttia, persoonallisuutta & itseluottamusta pukeutua valtavirrasta poiketen, joten tuskinpa nämäkään kovin monia miellyttävät..

PaperMarioCustomNikeDunks.jpg

:kuola:
Ja kukapa ei kehtaisi pitää noita?
Pitää olla huumorintajuton ihminen...
Jos rahaa olisi niin ostaisin heti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom