Kedsit on halvat, kevyet ja sirot jalkaan. Näillä mennään
mistäs nettikaupasta tälläsia sais?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kedsit on halvat, kevyet ja sirot jalkaan. Näillä mennään
Helposti, jos on itsevarmuutta. Henkisesti heikompi saattaa murtua kenkien aiheuttaman paineen alla.
Noi varmaankin erikoisimmat kengät mitä omistan sit tietysti parit tavalliset converset, puman sneakkerit, lacosteen (lol) vuorelliset talvikengät ja uusimpana vihreet adidaksen mokka tennarit.
Aika pienillä teoilla pystyn siis tuottamaan iloa kanssaihmisille, mä kun olen ihan kotimainen hukkapätkä. Eli lienee kanssaihmisillä hauskaa seurata jo ihan mun kävelyä :D Seuraavaks ajattelin hommata Adidaksen adiPure Intenset, ettei vaan kävisi elämä tylsäksiNo ihan rehellisesti niin kyllä huvittaisi jos näkisin moiset jonkun muun kuin ulkomaalaistaustaisen koripallolupauksen jalassa. Makuja on silti monia.
No onhan nuo skeittikengät aivan naurettavia yli kolmekymppisten päällä. Esim. Pradalla, Paul Smithilla ja monella pienemmällä italomerkillä on sellaisia joita voi pitää ilman, että näyttää 16-vuotiaalta myymälävarkaalta.
Koko kesä menee taas jälleen kerran Sanukeissa. Tamppailen näillä sekä sisällä että ulkona aamusta iltaan, monesti myös yöllä. Tilasin taas uudet parit englannista tässä aamusella.
mistäs nettikaupasta tälläsia sais?
En tiennyt että yli kolmekymppiset skeittaa. Itse harrastin sitä kun olin 14 vuotta vanha.
Onko kukaan teettänyt kenkiä LSC:ssa?
En tiennyt että yli kolmekymppiset skeittaa. Itse harrastin sitä kun olin 14 vuotta vanha.
Ihan siistejä kyllä, mutta eroaako noi nyt kauheesti niistä Superstareista tai Osiriksista?Näin City-käytävän kaupassa Rosson vieressä Jim Rickeyn kenkiä. Hintaansa nähden oikein kivoja http://bobbieburns.se/site/en/pages/collection Näemmä Beamhill myy kanssa.
Ja kukapa ei kehtaisi pitää noita?
Pitää olla huumorintajuton ihminen...
Jos rahaa olisi niin ostaisin heti.